• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Ilveksen valmentajisto ja johto

Joku samalainen pelle, kuin ne silloiset toimaritkin. Ketään pätevää saatu mistään. Googlella, kun hakee. Niin eipä tosta Markosta paljon muuta löydy kuin ne Ilves jutut. Eli ehkä ne puheet, ettei sillä ittellä mitään rahaa tai vakuuksia ollut pitää paikkansa. Kyllä se niin KHL-bulvaanilta haisee kuin voi. Mitään vakuuksia persoonasta ei ole koskaan kukaan nähnyt.
Niinno, lehdet kirtotteli Monacon miljonääristä? Vissiin taustatyöt tekemättä.

Olen samaa mieltä.

Samalla olen kuitenkin närkästynyt suunnasta, jonne laivaa ohjataan. Seppä, Jalo ja Tillu tuntuvat lipuvan koko ajan kauemmas kannattajista. Tiedotteita, esiintymisiä (omissa kanavissa) ja kannanottoja on kausi kaudelta vähemmän. Kun sitten mediassa jotain lausutaan, syytetään omista ongelmista joko kannattajia tai mediaa. Vastuunottoa tai nöyryyttä saa etsiä heinäsuovasta.

Hölö tuntuu yksin ompelevan yhteisöllisyyden saumaa umpeen, samalla kuin yllä mainittu kolmikko riuhtoo lahkeita kaksin käsin erilleen.
Ymmärrän sun huolen. Omastakin mielestä seurajohto on turhan etäinen. Toisaalta Ilveksen fanit on poikkeuksellisen vaikeita. Ja mitä lähemmäksi ne päästää, niin sitä enemmän vaatimukset (eikä aina niin järkevät) koventuu. Kyllähän nytkin kauden päätteeksi olisi ollut tosi kiva kuulla edes lyhyt analyysi kaudesta ja näkemyksistä miksi jäi piippuun. Mitä pitäisi parantaa ja kyetäänkö tekemään pieniä korjausliikkeitä. Launchin yhteydessä vähän laadukkaampi katsaus menneeseen ja tulevaan.

Mitä itse henk. koht. jonkun verran tunnen Tillua niin todennäköisesti on enemmän tai vähemmän paiseessa kauden lopputuloksesta ja palautteesta. On äärimmäisen mielin kielin palkanantajalleen. Pientä suurempi pelko omassa persuksissa. En kommentoi nyt enempää, ettei käy kuten sille nettikirjoittelijalle, jolla oli aikoinaan varsin värikäs näkemys syistä miksi Tillu lähti aikoinaan Tanskaan pelaamaan :D Älä silti ymmärrä väärin, näen että Tillu on silti parasta mitä markkinoilta voidaan saada tähän hetkeen ja varmasti myös pitkälle tulevaisuuteen.

Takaisin