Alfred Lammas
Luottopelaaja
Olen vähän ihmetellyt kun kukaan ei kommentoi näitä ”käykää peleissä” jac” ei voi vaatia ellei tue Ilvestä taloudellisesti” viestejä. Otteluketjua lukemalla asia selviää. Suurin osa aktiivisista forumisteista seuraa ottelua kotona telkkarista (ei tietenkään kaikki) ja siellä ovat nämä kaikki, jotka kritisoivat Ilveksessä kaikkea ja vaativat huippuhankintoja. Just joo. Todella kamalaa toimintaa Ilveksen kannalta. Vaaditaan, mutta itse ei anneta mitään. Vastatkaa tähän, jos olen väärässä te suurimmat kritisoijat. En nyt viitsi nimetä teitä, kyllä te itsenne tunnistatte.
Ilves voi pärjätä vain jos me peruskannattajat olemme vahvasti tukemassa, ostamme kausikortit ym
Mihinkähän selvitykseen tämä Penan näkemys foorumin ydinkannattajien peleissä käymättömyydestä oikein perustuu? Väittämän mukaan SUURIN OSA foorumikirjoittajista välttelisi katsomoita viimeiseen asti. Anteeksi, mutta en usko!
Peruskannattajat luonnollisesti ostavat kausikortit ensi hätään ja ovat sitten enimmäkseen paikan päällä.
Ilveksen mahdollisiin talousvajeisiin on syyt haettava toisaalta. Parasta markkinointia satunnaisemmille katsojille lienee menestykselliset pelitapahtumat hieman viime aikojen tapaan.
Onkohan Mobutukaan analysoinut sarjataulukon asentojen merkitystä katsojamääriin. Voihan olla, ettei tällä seikalla olisikaan niin suurta merkitystä Ilveksen tapauksessa...
Viimeksi muokattu: