Reborn Lynx
Luottopelaaja
Ilveksen uusi sisääntulobiisi herättää tunteita, joten tehdään pienimuotoinen äänestys aiheesta, miten mielipiteet jakautuvat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarvisi mahdollisimman monen ottaa yhteyttä, niin asiaan saataisiin ehkä muutos…Laitoin viestiä ja tämmöisen vastauksen sain.
Deutschland on kyllä harvinaisen sopiva kappale sisääntuloon. Siinä on sopivan odottava alku, täydellinen kohta kuuluttaa joukkue jäälle, jonka jälkeen biisi lähtee just oikeella tempolla kunnolla liikkeelle. Itse en ole tämän biisin kannalla, koska se olisi lempikappaleeni. Hyvä sisääntulo ei tarvi välttämättä olla edes lempimusaa, jos se muuten sopii siihen tarkoitukseen täydellisesti. Itse en kuuntele edes metallia, vaan oon enemmän poppimiehiä, mut silti oon henkeen ja vereen Deutschlandin kannalla.Miten noi jotka päättää tästä ei kuuntele faneja?me tää kuitenkin maksetaan.Täysin käsittämätöntä vaihtaa Deutshland.Ennen olin ylpeä introsta ja istuin perse penkissä 10 min ennen peliä.Nyt ei enää tarvi.Harmittaa kovasti
Deutschland on kyllä harvinaisen sopiva kappale sisääntuloon.