Ilveksen ottelutapahtuma

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 515
katso liitettä 8415
Nää liehu Hakametsässä komeesti aikanaan. Omani hommannut v. 2005 jonnena, ja keppi siitä on hävinnyt. Ollut jo vuosikaudet toki muussa käytössä, joko ikkunalla ripustettuna, tai viittana isoissa peleissä. Päässyt siksi vähän rypistyyn :D
Itsellä samanlainen. Toki se taitaa olla isän tai veljen, kun olen tuona kyseisenä vuonna syntynyt heh :D
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 352
Mulle ainakin on ihan sama millä biisillä sitä voittoa juhlitaan kunhan juhlitaan. Mitä se ketään haittaa?

Kuten ehkä tästäkin ketjusta olet saanut lukea.. aika montaa haittaa, myös minua.

Ne, keitä se ei haittaa, niin niillehän nyt on sama vaikka soittas mitä, joten eikö kannattaisi tehdä asioita niiden eteen joita se haittaa?

... Vai oletko niin vapaamielinen, että kun seuraava ulkki maalivahti haluaa lifeisliveä loppujuhlaan, niin se ois ihan ok?
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 017
... Vai oletko niin vapaamielinen, että kun seuraava ulkki maalivahti haluaa lifeisliveä loppujuhlaan, niin se ois ihan ok?


Vähän tuli kyllä naurua kun kuvittelin toimiston hessujen ilmeet tilanteessa jossa Mr. Beginning Kanadasta toivoo voittobiisikseen Tappara on terästä :D

Kai noissa joku raja on oltava, siihen en ota kantaa kummalle puolelle rajaa tuo Dirlandaa osuu.
 
Viestejä
31
Olikohan viime kotimatsin vähempi musiikinsoitto uusi linjaus vai suonenveto? Toivottavasti ensimmäinen. Oli heti paljon miellyttävämpi ottelukokemus.

Ipa-maskotin ja Leaders Leaguen esittelytkin taisi jäädä yhteen kertaan? En meinaan muista, että olisin havahtunut tuohon ärsyttävään nupit kaakossa soitettuun esittelyyn enää kahden jälkimmäisen erän aikana.

Toivotaan musiikki-linjan menevän aina vaan enemmän tähän suuntaan ja annetaan päädyn hoitaa. Näinkin pienillä asioilla ottelutapahtuma ottaa isoja steppejä eteenpäin.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 831
Monelle kannattajalle ei ole ihan sama, millä biisillä voittoa juhlitaan. Tunnelma silmin nähden lässähtää ainakin päädyssä joka kerta, kun Dirlandaa lähtee soimaan.

Voisi ainakin kuvitella, että se ei ole tarkoitus, vaan että riemu nousisi kattoon kohti jotain sellaista, mitä koimme Vaasassa, kun koko tuhatpäinen pääty lauloi ja hyppi "Hyppää jos sä Ilves oot" -sävelen tahtiin. Esim. Langhamerin Chase the Sun ja Málekin aiempi Sweet Caroline nostivat tunnelmaa ihan eri tavalla kuin Dirlandaa tai Cha Cha Cha.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
550
Monelle kannattajalle ei ole ihan sama, millä biisillä voittoa juhlitaan. Tunnelma silmin nähden lässähtää ainakin päädyssä joka kerta, kun Dirlandaa lähtee soimaan.

Voisi ainakin kuvitella, että se ei ole tarkoitus, vaan että riemu nousisi kattoon kohti jotain sellaista, mitä koimme Vaasassa, kun koko tuhatpäinen pääty lauloi ja hyppi "Hyppää jos sä Ilves oot" -sävelen tahtiin. Esim. Langhamerin Chase the Sun ja Málekin aiempi Sweet Caroline nostivat tunnelmaa ihan eri tavalla kuin Dirlandaa tai Cha Cha Cha.
Joo, onhan noi ihan järkyttäviä biisejä soitettavaksi Ilveksen peleissä. Kyllä siinä kohtaa pitää vain poistua katsomosta kun joku Dirlandaa napsahtaa päälle.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
Joo, onhan noi ihan järkyttäviä biisejä soitettavaksi Ilveksen peleissä. Kyllä siinä kohtaa pitää vain poistua katsomosta kun joku Dirlandaa napsahtaa päälle.

Dirlandaa kuulostaa paremmalta omin sanoin:

Mä inhoon Saku Koivua daa dirlan dirlan daa
Ja sen hölmöö veljee Mikkoa daa dirlan dirlan daa
Mä inhoon Markus Nurmea daa dirlan dirlan daa
Ja muita rikkakasveja daa dirlan dirlan daa
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Dirlandaa kuulostaa paremmalta omin sanoin:

Mä inhoon Saku Koivua daa dirlan dirlan daa
Ja sen hölmöö veljee Mikkoa daa dirlan dirlan daa
Mä inhoon Markus Nurmea daa dirlan dirlan daa
Ja muita rikkakasveja daa dirlan dirlan daa
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
En oo tuota nähnyt. Kuullut vaan ihmisten omia variaatiota, jotka toimivat inspiraationa :)
Siinä laulaa Ilves-legenda Jaakko Pellinen ja "Helenius" on Riku Helenius.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 768
Tänään lähti maalilaulu soimaan yli puoliminuuttia maalin syntymisestä. Olikohan ihan vain sattumaa? Jokatapauksessa tykkäsin.


Oisko ollu jotain häikkää tai sitten Juissi innostu loppuhetken maalista myös liikaa :D

Mutta oli toimiva kun koko halli räjähti!
 

Tim Calahan

Rivipelaaja
Viestejä
98
Omaan makuun väsynyt alkushow niinkuin edeltäjänsäkin tällä kaudella. Aiemmat areena-ajan vastaavat paljon parempia ja mukaansatempaavia. Oliko sillä täksi kaudeksi naapuriin loikanneella (lue: potkitulla) kaverilla osuutta näiden toteutuksessa?
 
Ylös