Ilveksen ottelutapahtuma

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 642
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Miksi mainoskatkoilla kentällä pitää olla nuoria taitoluistelijoita? Viihdearvo on mun mielestä niiden kohdalla lähes nolla, koska joka kerta ne samat liikkeet. Mihin on kadonnut kauden 2011-12 seksikäs lipunheiluttaja, josta myös Sportin selostaja MestisTV:stä piti?

Tuskin enää tällä kaudella, mutta ensi kaudella haluan, että Cheerleaderit tekevät comebackin. On tyhmää, että muilla joukkueilla on. Kyllä niitä katselisin mielummin pelikatkoilla kuin Tom Laaksosta raapimassa persettään.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Koikkaaja sanoi:
Tuskin enää tällä kaudella, mutta ensi kaudella haluan, että Cheerleaderit tekevät comebackin. On tyhmää, että muilla joukkueilla on. Kyllä niitä katselisin mielummin pelikatkoilla kuin Tom Laaksosta raapimassa persettään.

Tähän täysin sama. Cheerleaderit kuuluvat ottelutapahtumaan, ja on surullista että huonon taloudenpidon vuoksi maksavien asiakkaiden viihtyvyyttä pienennettiin entisestään. Jos edes itse päätuote olisi ollut kunnossa viime kaudet niin voisin hyväksyä, mutta...
 

Cream

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
725
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Itse en ajattele edes cheerleadereiden, vittu mikä sana, puuttumista. Olenko tietämättäni kaapissa?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 582
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Tuskin edes olen huomannut, ettei siellä nätit tiput hanureitaan heiluttele. Kyllähän niitä välillä katseli, kun pelissä ei ollut mitään katseltavaa, mutta pystyn elämään ilman pompom-tyttöjäkin.

Toivottavasti summeri on saatu kondikseen! Se lauantain pelissä käytetty pillin vihellys soi päässä vieläkin ja tärykalvot täriseen edelleen.
 

Jyy

Rivipelaaja
Viestejä
22
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Cream sanoi:
Itse en ajattele edes cheerleadereiden, vittu mikä sana, puuttumista. Olenko tietämättäni kaapissa?

Ehkä olet, ehkä et. Henkilökohtaisesti sitä on mukava katsella, kun lauma tulevia ex-vaimoja jäällä pyörii. Enkä puhu nyt pelaajista.

Asiasta toiseen, ainakin keltavihreiden lasien lävitse Ilveksen ottelutapahtuma ottaa voiton naapurin vastaavasta. Tullut tälläkin kaudella pari oranssien peliä käytyä tarkastamassa (ilmaislippuja), ja tuntuu Tapparan ottelutapahtuma heikentyneen viimevuotisesta, siinä missä Ilveksen vastaava on parantunut. Porkkanoiden peleissä kun erätauoilla soi käsittämättömän kovalla jumputusmusiikki (tyyliin "Tsunami") ja aloitusvideokin noudattaa samaa kaavaa. Muuten tunnelma onkin sitten kuin kirkossa. Ilvekselle tässä asiassa selvä otteluvoitto.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 582
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Toivoisin, että tulevalla kaudella palataan vanhaan siinä mielessä, että pelaajat jälleen kuulutettaisiin kentälle. Viime kaudellahan mentiin niin, että sieltä tultiin sekalaisessa järjestyksessä. Voihan tämä olla pelaajienkin toivoma juttu, mutta itse pidin/pidän tuosta vanhasta tyylistä. Säästyhän tuossa toki aikaa ja kuuluttajan ääni, mutta joka tapauksessa.

Toivon myöskin ettei siirrytä samaan kuin osissa muissa liigaseuroissa, eli maalin jälkeen kuuluttaja huutaa maalintekijän etunimen ja yleisö karjuu pelaajan sukunimen. Ei hyvää päivää... Jos tapahtuisi, niin menen penkin alle häpeämään.

Noista pompom-tytöistä myöskin on ollut jonkin verran puhetta. Minulle on aika sama, onko niitä vai ei. Kyllähän sitä voi nättejä tyttöjä katsella, kun pelissä ei ole mitään katsottavaa. Voi ainakin sanoa, että oli jotain nähtävää!
 

JK

Guest
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Tupsukorva35 sanoi:
Toivoisin, että tulevalla kaudella palataan vanhaan siinä mielessä, että pelaajat jälleen kuulutettaisiin kentälle. Viime kaudellahan mentiin niin, että sieltä tultiin sekalaisessa järjestyksessä. Voihan tämä olla pelaajienkin toivoma juttu, mutta itse pidin/pidän tuosta vanhasta tyylistä. Säästyhän tuossa toki aikaa ja kuuluttajan ääni, mutta joka tapauksessa.
...

Eikös tuolla toisessa ketjussa jo todettu, että nimillä ei ole väliä. ;)
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 642
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Kausi alkaa vajaan kahden viikon päästä ja ei ole vieläkään tullut otteluliput myyntiin. Ihmettelen jos ensi viikolla ei tule. :eek:
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Koikkaaja sanoi:
Kausi alkaa vajaan kahden viikon päästä ja ei ole vieläkään tullut otteluliput myyntiin. Ihmettelen jos ensi viikolla ei tule. :eek:

Eikös ne aina ennenkin ole tulleet vasta viimeisellä viikolla myyntiin, oli sitten kumman tahansa kotipeli. Tämä siksi, ett pyritään myymään kausikortteja mahdollisimman pitkään
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 582
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Koikkaaja sanoi:
Tuskin enää tällä kaudella, mutta ensi kaudella haluan, että Cheerleaderit tekevät comebackin. On tyhmää, että muilla joukkueilla on. Kyllä niitä katselisin mielummin pelikatkoilla kuin Tom Laaksosta raapimassa persettään.

Toiveesi on kuultu! Honkalehto paljasti, että tekevät paluun tulevalla kaudella.

Torille!

edit: Hidas...
 

Jyy

Rivipelaaja
Viestejä
22
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Leaders League on tuleva cheerleadingryhmä.
https://www.facebook.com/pages/Leaders-League/163294337210422
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 529
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Niinku aika turha lisä ottelutapahtumaan. Eikös nämä poistuneet, kun Honkalehto lähti, ja nyt paluu samaan aikaan?
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

ILV sanoi:
Niinku aika turha lisä ottelutapahtumaan. Eikös nämä poistuneet, kun Honkalehto lähti, ja nyt paluu samaan aikaan?
10600383_285291878344000_1849655808692805266_n.jpg


Kuva kertonee kaiken ;)
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 529
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Juu tämä kuva toi kysymyksen mieleeni. Näin se kulukuuri toimii, ostetaan tanssiryhmä peleihin.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 788
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Nyt on kyllä kuvaaja onnistunut hienosti saamaan samaan kuvaan sekä äärettömän määrän tahatonta komiikkaa ja suuren määrän tragediaa.

Tässä on kyllä Ilveksen koko kuva. Surkeasti menee mutta menköön. Pääasia että toimarilla on niin mahdottoman mukavaa.

Ainakin kunniamaininta jossain vuoden urheilukuva-kilpailussa olisi paikallaan. Yksi kuva kertoo niin paljon.
 

Konnan lämäri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
432
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Olenko ainoa kenen mielestä cheerleaderit ovat kyllä osa ottelutapahtumaa? Itse otan nämä ilolla vastaan.
Kuluna tämä tuskin on kovinkaan merkittävä. Eiköhän ne karsimiset pitäisi kohdistaa oikeasti merkityksellisiin kohtiin.

Sen verran itse ryhmästä että tuossahan on useita jotka lähti lätkimään Tapparan Sparkling Starsista vuosi sitten. Ovat ainakin "ammattilaisia" :)
 

Peltinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
852
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Iso plussa ikärakenteelle. Aikaisempi teinityttölauma tanssimassa pienissä hepenissä setämiesten edessä oli kaikin puolin arveluttava ratkaisu. Kuvien perusteella nyt ryhmä on sentään täysi-ikäisiä.
 
Ylös