Ilveksen ottelutapahtuma

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Helppo ymmärtää, että pienet katsojat odottavat maskotin tapaamista ja tulee paha mieli, kun sitä ei olekaan.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Severi sanoi:
Pakko vielä sanoa tuohon maskotti-asiaan sen verran, että itse hain juurikin täksi kaudeksi maskotiksi. Ilveksen toimistolta sanottiin kauden alussa että maskottiasua ollaan tekemässä ja ilmoitetaan sellaiselle henkilölle joka sopisi tähän pituudeltaan. No, eipä ole näkynyt koko maskottia. :D

Saako tiedustella syitä sille, että miksi hait maskotiksi? Siinä ei vissiin pelejä pääse kunnolla näkemään kun pitää touhuilla ympäriinsä puku päällä?
 

kcr

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
114
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Rauman Kukko sanoi:
Severi sanoi:
Pakko vielä sanoa tuohon maskotti-asiaan sen verran, että itse hain juurikin täksi kaudeksi maskotiksi. Ilveksen toimistolta sanottiin kauden alussa että maskottiasua ollaan tekemässä ja ilmoitetaan sellaiselle henkilölle joka sopisi tähän pituudeltaan. No, eipä ole näkynyt koko maskottia. :D

Saako tiedustella syitä sille, että miksi hait maskotiksi? Siinä ei vissiin pelejä pääse kunnolla näkemään kun pitää touhuilla ympäriinsä puku päällä?

Mielestäni erittäin hyviä kokemuspisteitä tarjolla, jos vaikka Naantalin Muumimaailmaan halajaisi ihan ansiotöihin.
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
515
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Rauman Kukko sanoi:
Severi sanoi:
Pakko vielä sanoa tuohon maskotti-asiaan sen verran, että itse hain juurikin täksi kaudeksi maskotiksi. Ilveksen toimistolta sanottiin kauden alussa että maskottiasua ollaan tekemässä ja ilmoitetaan sellaiselle henkilölle joka sopisi tähän pituudeltaan. No, eipä ole näkynyt koko maskottia. :D

Saako tiedustella syitä sille, että miksi hait maskotiksi? Siinä ei vissiin pelejä pääse kunnolla näkemään kun pitää touhuilla ympäriinsä puku päällä?

Niin Ilvesläistä, jos jollakin on halu tehdä jotain hyvää Ilveksen eteen (mutta ei ole rahkeita muuhun, kun maskotiksi) niin sitten kysellään, että oletko hullu, kun olisit menossa sinne maskotiksi, etkä edes näkisi peliä tms.

Mitä olisit itse valmis tekemään Ilveksen puolesta?

Minä nostan hattua: maskotiksi haluavalle, mediatiimille, osastolle ja muille jotka tekevät vapaaehtoistyötä Ilveksen eteen.
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Kirjoitetaampa tänne, kun kuuluu ottelutapahtumaan. Törmäsin kyllä tänään aika töykeään käytökseen.. Istuimme pojan kanssa katsomassa peliä ja viereemme tuli jotain Ilveksen junnuja, kuten he tekevät että etsivät tyhjiä paikkoja.. Edessämme istui pari vanhempaa miestä, joista toinen kääntyi aivan yht'äkkiä ja sanoi tiukasti yhdelle junnulle (alle 15 v): Nyt jumalauta lopetat sen potkimisen tai lähdet siitä. Poika häkeltyi ja sanoi jotain vastaan, niin mies kävi takin rinnuksista kiinni ja sanoi: Minä olen Ilves ja sinun käytös ei ole Ilveksen mukaista. Kun poika hiukan myöhemmin näytti kausikorttiaan, niin mies nappasi kausikortin pojan kädestä ja sanoi: et tarvitse tätä tänään, palautan tämän henkilölle x, ilmeisesti toimii Ilveksen juniorivalmennuksessa jossain roolissa. Onko Ilvesmäistä siis heti suoraan kiroilla pojalle, käydä käsiksi ja varastaa tältä omaisuutta. Onneksi junnu oli fiksu ja meni järjestysmiehille puhumaan. Järjestysmiesten esimies sitten haki miehen pois katsomosta, tähänkin suostuttelua tarvittiin, ja ilmeisesti asia hoitui.. Mutta hävetti aikuisen miehen käytös... Lähempänä eläkeikää (tai mahdollisesti jo eläkkeellä) oleva herra, me ilmeisesti emme jaa näkemystä siitä mitä Ilves-henkisyys tarkoittaa.. Sorry purkaus, mutta potuttaa tuo sekä häviö. Oman käden oikeudella ei ole sijaa kaukalossa eikä sen ulkopuolella..
 

Topi

Guest
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Kun yritän katsoa Ilveksen pelien koosteita ilves.comin sivulta niin eipä onnistu. Ruutuun tulee vain ilmoitus "Virhe ladattaessa mainoksia. Virhe voi johtua mainonnan esto-ohjelmasta tai mahdollisesta häiriöstä tietoliikenteessä."
Onko muilla samanlainen ongelma? Voiko joku neuvoa mitä pitäisi tehdä?
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 876
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Ota adblock pois päältä tai vaihtoehtoisesti käytä toista selainta jossa sitä ei ole ...
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 551
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Topi sanoi:
Kun yritän katsoa Ilveksen pelien koosteita ilves.comin sivulta niin eipä onnistu. Ruutuun tulee vain ilmoitus "Virhe ladattaessa mainoksia. Virhe voi johtua mainonnan esto-ohjelmasta tai mahdollisesta häiriöstä tietoliikenteessä."
Onko muilla samanlainen ongelma? Voiko joku neuvoa mitä pitäisi tehdä?

Toimisiko tämä?
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

alakkriP sanoi:
Rauman Kukko sanoi:
Severi sanoi:
Pakko vielä sanoa tuohon maskotti-asiaan sen verran, että itse hain juurikin täksi kaudeksi maskotiksi. Ilveksen toimistolta sanottiin kauden alussa että maskottiasua ollaan tekemässä ja ilmoitetaan sellaiselle henkilölle joka sopisi tähän pituudeltaan. No, eipä ole näkynyt koko maskottia. :D

Saako tiedustella syitä sille, että miksi hait maskotiksi? Siinä ei vissiin pelejä pääse kunnolla näkemään kun pitää touhuilla ympäriinsä puku päällä?

Niin Ilvesläistä, jos jollakin on halu tehdä jotain hyvää Ilveksen eteen (mutta ei ole rahkeita muuhun, kun maskotiksi) niin sitten kysellään, että oletko hullu, kun olisit menossa sinne maskotiksi, etkä edes näkisi peliä tms.

Mitä olisit itse valmis tekemään Ilveksen puolesta?

Minä nostan hattua: maskotiksi haluavalle, mediatiimille, osastolle ja muille jotka tekevät vapaaehtoistyötä Ilveksen eteen.

Olen samaa mieltä sinun kanssasi! Hieno homma, että jotkut tekevät tuollaista pyyteetöntä työtä. Ihan hyvässä hengessä vain tiedustelin että mistä ajatus on lähtenyt.

Jumala sanoi:
Kirjoitetaampa tänne, kun kuuluu ottelutapahtumaan. Törmäsin kyllä tänään aika töykeään käytökseen.. Istuimme pojan kanssa katsomassa peliä ja viereemme tuli jotain Ilveksen junnuja, kuten he tekevät että etsivät tyhjiä paikkoja.. Edessämme istui pari vanhempaa miestä, joista toinen kääntyi aivan yht'äkkiä ja sanoi tiukasti yhdelle junnulle (alle 15 v): Nyt jumalauta lopetat sen potkimisen tai lähdet siitä. Poika häkeltyi ja sanoi jotain vastaan, niin mies kävi takin rinnuksista kiinni ja sanoi: Minä olen Ilves ja sinun käytös ei ole Ilveksen mukaista. Kun poika hiukan myöhemmin näytti kausikorttiaan, niin mies nappasi kausikortin pojan kädestä ja sanoi: et tarvitse tätä tänään, palautan tämän henkilölle x, ilmeisesti toimii Ilveksen juniorivalmennuksessa jossain roolissa. Onko Ilvesmäistä siis heti suoraan kiroilla pojalle, käydä käsiksi ja varastaa tältä omaisuutta. Onneksi junnu oli fiksu ja meni järjestysmiehille puhumaan. Järjestysmiesten esimies sitten haki miehen pois katsomosta, tähänkin suostuttelua tarvittiin, ja ilmeisesti asia hoitui.. Mutta hävetti aikuisen miehen käytös... Lähempänä eläkeikää (tai mahdollisesti jo eläkkeellä) oleva herra, me ilmeisesti emme jaa näkemystä siitä mitä Ilves-henkisyys tarkoittaa.. Sorry purkaus, mutta potuttaa tuo sekä häviö. Oman käden oikeudella ei ole sijaa kaukalossa eikä sen ulkopuolella..

Onko tarina tosi vai vitsi? Varsinkin kohta 'minä olen Ilves' on hyvin paksua.. ehkä jopa liian paksua ollakseen keksittyä.
 

merkkari

Guest
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Ettei vaan olis herra ilves pienen selkäsaunan tarpeessa, vaikka sivistyneessä yhteiskunnassa oluet rinnuksille ajanee saman asian.
 

Isojalka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma


Onko tarina tosi vai vitsi? Varsinkin kohta 'minä olen Ilves' on hyvin paksua.. ehkä jopa liian paksua ollakseen keksittyä.
[/quote]
Valitettavasti ei ole vitsi.. Aivan tosi, istuin siis metrin päässä..
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Toi Jokereiden NHL:stä ottama, lauantaikotipeleihin erilaiset paidat systeemi olisi meilläkin hyvä. Historiaa, hienoja paitoja ja vähän erikoisiakin virityksiä (esim. ne tapin violetit) meiltä löytyisi.

Tietysti se, että meillä on todella paljon mainoksia paidoissa ne varmaan pilaisi, ellei mainosten määrää pystytä vähentämään. "Pilaahan" ne noi nykyisetkin paidat. Kuinkahan paljon tulisi miinusta talouteen, jos ottaisi samanlaisen linjan kuin Bluesilla, Ifkillä ja Jokereilla on paitamainosten suhteen? Panostettaisi laatuun eikä määrään, kuinka realistista se olisi pääkaupunkiseudun ulkopuolella?
 

Aurajoen rannalta

Rivipelaaja
Viestejä
12
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

En tiedä onko tämä oikea ketju tälle jutulle, mutta ihan sama.

Olin katsomassa tämän kuun alussa paikan päällä Washingtonissa Capitalsin ottelun, ja muutama yksityiskohta jäi mieleen:

Hallissa oli käytävällä taulu jossa oli mainittu yhteistyökumppanit ( lienee edelleen Hakametsässä myös ).
Toinen tyylikäs taulu oli kuitenki se, joka huomion sai osakseen. Siinä oli nimittäin mainittuna ne ihmiset, jotka ovat omistaneet Capitalsin kausikortin 10+ vuotta.
Omasta mielestä hieno kiitos seuralta, uskollisimpien kannattajien suuntaan.

Seuraava asia joka kiinnitti huomion, oli fanikaupassa. Siellä oli myynnissä pelaajien Game Worn- luistimia!

Ovechkinin luistimet oli menny, mutta hintalappu jääny ( 3000 Taalaa ! )
Martin Eratin luistimet oli jäljellä, ja niillä oli hintaa vaan 350 taalaa.

Hyvä idea, eikä tarvi aina myydä vain paitoja/ mailoja.
Nuo rahat toki tuossa kohtaa menee varmaan johonkin hyväntekeväisyyteen tai "Our Troops " hypetykseen.

Lopuks vielä linkki "Capsin" yleisön innoitusvideoon, joka kieltämättä herätti intoa hallissa...voisin sanoa, että parempi kuin "Nyt Ääntä"- yllytys ;)

http://www.youtube.com/watch?v=3_iWeiSeo0A

( ei ole meikäläisen kuvaama, otin vaan malliks )
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Juu kyllähän hommat hoidetaan hieman erilailla tuolla ison veden toisella puolella. Useemmalla joukkueella alkaa jo olemaan jonkinmoinen "kolmannen erän fiiliksen nosto video". Hieman homer valintana pitää linkkaa Dallasin vastaava joka on mielestäni huikea! :D
Dallas Youtube video
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Aurajoen rannalta sanoi:
Hallissa oli käytävällä taulu jossa oli mainittu yhteistyökumppanit ( lienee edelleen Hakametsässä myös ).
Toinen tyylikäs taulu oli kuitenki se, joka huomion sai osakseen. Siinä oli nimittäin mainittuna ne ihmiset, jotka ovat omistaneet Capitalsin kausikortin 10+ vuotta.
Omasta mielestä hieno kiitos seuralta, uskollisimpien kannattajien suuntaan.

-------------------------------

Lopuks vielä linkki "Capsin" yleisön innoitusvideoon, joka kieltämättä herätti intoa hallissa...voisin sanoa, että parempi kuin "Nyt Ääntä"- yllytys ;)

http://www.youtube.com/watch?v=3_iWeiSeo0A

( ei ole meikäläisen kuvaama, otin vaan malliks )

Tuo kausaritaulu olisi upea juttu. Siinä voisi oikeasti olla ideaa.

Hakametsässä löytyy nykyään aivan riittävästi meteliä ja ääntä. Kuuluttajakin on tämän tajunnut. Rohkeasti vaan kaikki mukaan D1-katsomon meininkiin, vaikka taputuksin.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Pieni ehdotus ensi kaudeksi: mikäli Ilves-juniorit jatkavat tuota kisaa ensimmäisellä erätauolla niin mielummin niitä vanhempia junnuja. Tuo siis viihdearvon kannalta, niiden käsisammuttimien pelaamista on hieman turhauttavaa katsella ;D Toki heille se on hieno kokemus päästä höntsäämään tuonne, mutta viihdearvo kys. skabassa on lähellä nollaa. Jossain matsissa taisi olla B-junnuja (vai C?) ja pojilta löyty kaikennäköistä kikkaa niissä rankkareissa.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 551
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Niiden vaahtosammuttimien rankkarit on vieläkin hienompaa katseltavaa, kun joka toisella jää kiekko muutamaan kertaan johonkin lätäkköön. Hienosti ottavat pojat yleisönsä lopussa!

Näissä on meidän tulevaisuus!
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

bulftrik sanoi:
Pieni ehdotus ensi kaudeksi: mikäli Ilves-juniorit jatkavat tuota kisaa ensimmäisellä erätauolla niin mielummin niitä vanhempia junnuja. Tuo siis viihdearvon kannalta, niiden käsisammuttimien pelaamista on hieman turhauttavaa katsella ;D Toki heille se on hieno kokemus päästä höntsäämään tuonne, mutta viihdearvo kys. skabassa on lähellä nollaa. Jossain matsissa taisi olla B-junnuja (vai C?) ja pojilta löyty kaikennäköistä kikkaa niissä rankkareissa.

Eipä voisi paljon enempää eri mieltä olla tässä asiassa. Pikkutenavilla touhussa yhdistyvät vilpitön riemu sekä tosissaan yrittäminen, kun taas teini-ikäisiä (C- tai B-junnuja) näytti lähinnä nolottavan koko homma. Näin perheellisenä on tietysti oma asenne lapsia kohtaan melkoisesti kokonaisuudessaan muuttunut; silloin, kun ei vielä omia lapsia ollut, ei naperoiden touhut hetkauttaneet, mutta nykyään pikkuväen teutarointia on aina ilo seurata.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 235
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

bulftrik sanoi:
Jossain matsissa taisi olla B-junnuja (vai C?) ja pojilta löyty kaikennäköistä kikkaa niissä rankkareissa.

Vanhempi D oli kerran, mutta siitä vanhempia en ole ole nähnyt tässä rankkarikisassa.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

HeGe41 sanoi:
bulftrik sanoi:
Jossain matsissa taisi olla B-junnuja (vai C?) ja pojilta löyty kaikennäköistä kikkaa niissä rankkareissa.

Vanhempi D oli kerran, mutta siitä vanhempia en ole ole nähnyt tässä rankkarikisassa.

Taitaa b ja c vetää samaan aikaa reenejä kakkosen puolella. Ja maalivahdilla aikamoinen homma vetää lämmöt muutaman rankkarin takia. 15-17 v. täytyis jo oikeasti lämmitelläkkin ennen urheilusuoritusta. Käykää ihmiset kattoon, kum C ja B pelaa niitä oikeita pelejä. Niissä ei juurikaan 1-2-2 -ohjauspelaamista harrasteta.
 
Ylös