Ilveksen ottelutapahtuma

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Tarinankertoja sanoi:
Iker78 sanoi:
2 erää menny ja dj on vetäny totaalisen vihkoon!

DJ oli erinomanen. Vaihtelevasti 70 luvun alusta 2010 luvulle tuli musaa. Erityismaininta vesihöyryn alettua muodostaa sumua jäälle, pärähti "Smoke on the water". Ei DJn tarkotus ole soittaa jonkun suosikkimusiikkia (siä on ens perjantaina 7300 erilaista musamakua katsomossa, jokaisen on se oikea), vaan yrittää aistia tunnelmaa ja tukea sitä musavalinnoin.

Tähän vahva sama. En olisi itse paremmin osannut sanoa. Ja jossain tilanteessa sporalainen anto poikkaria koivulan selkään ja sen jälkeen soi U cant touch this. Mielestäni sopi tilanteeseen
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 052
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Jos nyt arvioida pitäis menekkiä ensi viikon Perjantain Liiga-avaukseen, niin tähän mennessä paikkoja lienee mennyt n. 4300 kpl, joten kyllä tekee tiukkaa täys tupa. Onhan tässä tosin aikaa, mutta ei viime vuosina Ilveksen isännöimä avauspaikallispeli ole täyttä tupaa saavuttanut. Olisihan se hienoa, jos saataisiin samanlainen hurmos päälle kuin kevään puodotuspeleissä... sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla!
 

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
530
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Torski sanoi:
Nulikka sanoi:
sandelssi 42 sanoi:
Iker78 sanoi:
sandelssi 42 sanoi:
Iker78 sanoi:
2 erää menny ja dj on vetäny totaalisen vihkoon!
?
Eli musiikki totaalista paskaa.
Omasta mielestä kyllä ollu ihan hyvää musiikkia tähän asti.

Kunhan ei vaan ole mitään Cheek/Robin-paskaa niin kaikki on hyvin.

Vanhaa Eminemin biisejä ainakin mennyt. Hyvä homma.

Uusi kuuluttaja on Markku Heikkilä.

Onks tää se Heikkilä mikä oli jokusen vuotta sitten, myös veti vuorotellen hintsasen Sami kans..
Tunnettaan myös ravi selostuksista? Lähtö hyväväksytty?
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Jos DJ laittaa hetki ennen ottelun alkua soimaan Van Halenin klassikon Right Now, silloin lätkä matsi pääsee starttaan. Hipitihopitikin hallissa soi pariin kertaan, mutta ehkä se saa Uuden Ilveksen takia myös soida. Suomen ja koko pohjolan suurin Hiphop-tapahtuma on myös ilvesläisten järjestämä. Ehkä voisin käydä myös 2H+K:ssa syömässä. Uusi Ilves, Kasvutarinaa rakentamassa. Yhdessä.
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
515
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Ilveskin muuttaa sisääntuloaukkojen päälliset mainokset led-tauluiksi. Vaikuttaa myös ottelutapahtumaan, jos niitä osaa oikein käyttää. Lisäksi joitain käytävän ravintoloita rempattu! Huh, viikko viä ja sit taas mennään! Rupee hiljalleen kiekko kiima nousta
 

Woody

Rivipelaaja
Viestejä
72
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Jyrkkä ei hipitihopiteille sun muille muovisille pläjäyksille. Uusi Ilves kyllä, mutta ei se sitä tarkoita, että pitäisin hyvästä hallimusiikista luopua. Ilveksen pitää ilmanmuuta pysyä rock henkisessä hallimusiikissa, se on osa Ilvestä. Samoin kuin IFK:n peleissä, ei siellä mitkään hipitihopitit soi, vaan kunnon rock.
 

Artsi

Luottopelaaja
Viestejä
3 230
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Woody sanoi:
Jyrkkä ei hipitihopiteille sun muille muovisille pläjäyksille. Uusi Ilves kyllä, mutta ei se sitä tarkoita, että pitäisin hyvästä hallimusiikista luopua. Ilveksen pitää ilmanmuuta pysyä rock henkisessä hallimusiikissa, se on osa Ilvestä. Samoin kuin IFK:n peleissä, ei siellä mitkään hipitihopitit soi, vaan kunnon rock.
Ihmisten musiikkimaut ovat vaihtelevia ja on aika itsekästä ajaatella ettei muitten mieltymyksiä saisi ottaa huomioon. Itselleni sopisi vallan hyvin vaikka humppa, kunhan vaan joukkueen peli on hyvää.
 

Johnny

Rivipelaaja
Viestejä
42
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Minä olen ikipintainen jäähallirockin ystävä enkä ollut eilen pelissä. Viestit kokonaisuudessaan kielivät kuitenkin siitä, että DJ Sampliltä tilannetajua ja monipuolisuutta löytyy. Siitä tulee positiivinen mielikuva jo. Ehkä uutta freesiä ihmettä myös äänimaailmammekin kaipaa!

Muistetaan, että kaveri soitti eilen ekan Ilves-matsinsa ja homma taisi toimia oikein mallikkaasti.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 818
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Artsi sanoi:
Woody sanoi:
Jyrkkä ei hipitihopiteille sun muille muovisille pläjäyksille. Uusi Ilves kyllä, mutta ei se sitä tarkoita, että pitäisin hyvästä hallimusiikista luopua. Ilveksen pitää ilmanmuuta pysyä rock henkisessä hallimusiikissa, se on osa Ilvestä. Samoin kuin IFK:n peleissä, ei siellä mitkään hipitihopitit soi, vaan kunnon rock.
Ihmisten musiikkimaut ovat vaihtelevia ja on aika itsekästä ajaatella ettei muitten mieltymyksiä saisi ottaa huomioon. Itselleni sopisi vallan hyvin vaikka humppa, kunhan vaan joukkueen peli on hyvää.

Artsin kanssa samoilla linjoilla. Itse olen sitä mieltä, että rock-musiikki kuuluu Ilveksen matseihin, mutta tärkeintä on, että hallissa käy mahdollisimman paljon porukkaa. Soikoon katkoilla sitten vaikka Mamba tai Hanna Ekola, jos sillä saadaan lisää väkeä mukaan. Kyllä minä sen kestän, eivät ne pelikatkot niin pitkiä ole.
 

RajamäenEki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
509
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Ropinit ja keekit joutaa porukka popittaan celikoissaan ja teinibemareissaan parkkipaikalla. Ne ei jäähalliin kuulu.
 

TorillaTavataan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
401
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Tässä keskustelussa näkyy vahvasti yksi vanhan ilveksen teemoista, nimen omaan vanhuus. Jos me halutaan saada uusia faneja ja junnuja peleissä pitää olla myös nuoria miellyttävää musiikkia. Ne on kuitenkin se tuleva kuluttaja ryhmä jota on pakko kerätä.
 

RajamäenEki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
509
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Siinä tapauksessa vanhempien pitäis kasvattaa lapsensa paremmin.
Todettakoon että vitsi ennenkun joku taas pahottaa mielensä.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 669
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

RajamäenEki sanoi:
Ropinit ja keekit joutaa porukka popittaan celikoissaan ja teinibemareissaan parkkipaikalla. Ne ei jäähalliin kuulu.
Mitä jäähalliin sitten kuuluu?

Vanhaa ja ummehtunutta aikaa elettiin Ilveksessä 90-luvulta viime syksyyn.
Nyt on Uusi Ilves ja uudet tuulet. Jos se perkele vaatii nuorison osalta mm. Robinia niin olkoon. Ja tuo Poski on yksi Suomen suosituimpia artisteja.
Itse en noista piittaa mutta ei se ole syy jättää poiskaan. Nuoriakin pitää palvella.
 

Nulikka

Guest
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

RajamäenEki sanoi:
Siinä tapauksessa vanhempien pitäis kasvattaa lapsensa paremmin.
Todettakoon että vitsi ennenkun joku taas pahottaa mielensä.

Kyllä mä nuoremman kannattajapolven edustajana (23v) olen sitä mieltä, että nämä cheekit ja robinit, joiden faniryhmää on juurikin nämä lihavat gloryhunter-tytöt, voidaan suosiolla luovuttaa tapparalle niinkuin tähänkin asti.

Rock-musiikki kuuluu jääkiekkoon nyt ja aina, toivottavasti myös Ilves pitää siitä kiinni, niinkuin tähänkin asti.
 

Tampereenpoika

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
188
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Olen (14v) ja minunkin mielestä saa robinit sun muut pysyä muualla. kunnon rock biisi tuo sitä kiekkofiilistä parhaiten! Kuuntelen keekit omalla ajalla jos edes kuuntelen.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Kyllä on mustavalkoista ajattelu, jos ainoat vaihtoehdot on Rock tai Robin/Cheek. Maailma on musiikkia täynnä, vaikka ne sontaradiot soittaakin vaan sitä parin kymmenen biisin soittolistaansa. Eikä sillä, kyllä niitä perinteisiä rock-raitojakin soitella saa.
 
Ylös