Ilveksen ottelutapahtuma

Empäs ollut huomannutkaan, kävin vielä tarkistaan kookoo-pelistä et kyl ne vikat 3 maalia oli kaikki eye of the tigerillä.

Mielenkiintoista

Hands up on ollut niin monta kertaa se saatanan jinxaus, että hyvä vaan ettei soiteta.
Jatkoaikamaalin jälkeen hyväksyn, silloin saa soittaa.

Mutta ei toivottavasti enää koskaan kesken ottelun, vaikka johdettaisiinkin kolmella osumalla.

NI!

Lievennän sen verran aiempia tekstejäni toteamalla, että ei kappale tai sen sanoma huono ole, mutta omaan makuun sitä käytetään väärässä paikassa. Erätauolla tuleva klippi on huomattavasti kovempaa ja enemmän tunnelmaa nostattavaa meininkiä. Nämä jos vaihtaisi toisin päin tai edes nykyisten järjestyksen (kollaasi, pelaajaesittely) päittäin, olisi alkushow mielestäni parempi.

En halua olla marisija, enkä missään nimessä tarkoita haukkua itse työtä, mutta tietynlaista  virittäytymistä matsiin nykyinen pätkä ei ainakaan minulle tuo. Koen, että irti kontekstista tämäkin pätkä on varsin hyvä, mutta alkushown tunnelmannostattajana koen sen liian vaisuksi.
Ite ajattelen sillain, että alkushow koostuu 4 eri biisistä, joilla kaikilla on tehtävänsä. Tuolla biisillä nostateen niitä kannattamiseen liittyviä tunteita ylös. Acdc ja Rammstein sitten lataavat adrenaliinin pintaan. RHCP hyvä taustamusiikki pelaajaesittelylle.

Lievennän sen verran aiempia tekstejäni toteamalla, että ei kappale tai sen sanoma huono ole, mutta omaan makuun sitä käytetään väärässä paikassa. Erätauolla tuleva klippi on huomattavasti kovempaa ja enemmän tunnelmaa nostattavaa meininkiä. Nämä jos vaihtaisi toisin päin tai edes nykyisten järjestyksen (kollaasi, pelaajaesittely) päittäin, olisi alkushow mielestäni parempi.

En halua olla marisija, enkä missään nimessä tarkoita haukkua itse työtä, mutta tietynlaista  virittäytymistä matsiin nykyinen pätkä ei ainakaan minulle tuo. Koen, että irti kontekstista tämäkin pätkä on varsin hyvä, mutta alkushown tunnelmannostattajana koen sen liian vaisuksi.
Tämä myös itselläni mielessä, kappalehan on oikeinkin kuvaava tästä kannattamisetsa, mutta se tuntuu olevan jotenkin väärässä paikassa.

Ei kyllä henkilökohtaisesti tule mieleen kertaakaan, jolloin tuolla olisi jinxattu(vittu mikä sana).
IMG_9251.jpeg

Tuossa ottelussa siirryttiin 3-1 johtoon, Juissi heitti Hands UPin soimaan ja loppu on historiaa.
Voin sanoa, että muistijälki on pysyvä.

Tuossa ottelussa siirryttiin 3-1 johtoon, Juissi heitti Hands UPin soimaan ja loppu on historiaa.
Voin sanoa, että muistijälki on pysyvä.
Tuossa välissähän oli 20 minuuttia ennen kuin KalPa teki edes tuon 3-2 kavennusmaalin. Menee kyllä taikauskoisuus ihan yli, jos jotenkin saa tästä syyn Hands upin niskoille.

Ehkä, jos Hands up soisi, vaikka 3. erän viimeisen minuutin johtomaalilla, jonka jälkeen tulisi tasoitus ja jatkoajalla nopea tappio, niin ymmärtäisin, mutta tässä on kyllä nyt hakemalla haettu jotain kosmista epäonnea.

Voidaan olla ihan tyytyväisiä meidän showhun.

Pääsin nyt katsomaan taideteoksen ja tota... Jooh, eipä muuta voi sanoa.
Olen iloinen ettei Ilves ole lähtenyt geneeriseen "me ollaan perhe" tyyliseen puheesen nauhalta sen enempää, pl Hölön puhe, jonka jotenkin hyväksyn koska hän oli itse siinä puhumassa. Muuten en oikeen tykkää ja mielummin biisit nostattamassa tunnetta.

Muuten kyllä Tampere II valintoineen ja muutenkin ihan meemikamaa, viimeisenä (muttei vähäisimpänä) nauratti tuo "Hyvä yleisö, nyt on aika nousta seisomaan ja taputtaa"

Pikkusen nauroin, aika paljonki

Minäkin uin tässä varmaan vähän vastavirtaan ja nyt muutaman kerran katselleena ja kuunnelleena niin tykkään kyllä tuosta "Could have been me"-kappaleesta. Itselle se uppoaa tosi hyvin. Kuvastaa niin tarkasti sitä missä kannattamisessa on kysymys: haluan tuntea kipua ja onnea, häpeää ja ylpeyttä. Siitähän kannattamisessa on kysymys, saman kolikon molemmista puolista. Toista ei saa ilman toista. Tunteen takia sinne hallille aina raahaudutaan ja haluan ostaa koko setin. Että sitten kun se suurin onnen hetki tulee niin voin katsoa ylpeänä taakse ja todeta että olin mukana silloinkin kun se ei niin mukavaa ollut. Enkä olla mikään mouhijärveläinen joka innostuu Tapparasta tasan sen kerran vuodessa kun finaalien liput tulee myyntiin.

Toiseen asiaan: onko vain omaa mutua, mutta jotenkin tuntuu että mainoksia on viime vuoteen verrattuna myyty enemmän? Mikä tietysti on edellytyskin kun ne talousluvut tuli julki, että nyt on käärittävä hihat ja tehtävä raakaa myyntityötä.

E: Eikä minulla tullut siitä "It could have been me" - lauseesta tullut Tappara-sarja mieleen. Se jää tietysti ikuisesti mieleen hukattuna mahdollisuutena mutta kun ei se tulos kiroilemalla ja jossittelemalla muuksi muutu niin ei siihen viitsi aikaa tuhlata. Haavat on nuoltu ja todettu että pitää olla vieläkin parempi jos haluaa olla paras.

Viimeksi muokattu:
Mites soiko viä Maxine Nightingale erätauon lopussa? En oo tällä kaudella hallissa viä käyny. Toi biisi ja Hands up on mulle = Ilveksen kotipeli ja ne kuuluu aina soida.

Soi, mutta sillain että on vielä joku 5 min taukoa jäljellä niin sattaa missata jos on kauan jonottanut pillimehua.
Hyvä että soi, mutta pitäisi olla ehdottomasti vasta sitten kun väki alkaa jo olla lehtereillä, kuten Hakametsässä konsanaan. Tuota biisiä jos lopettavat soittamasta niin en sen koommin aio ottelutapahtumaan osallistua. Tuota legendaarisempaa biisiä ei ole.

Takaisin