Ilveksen ottelutapahtuma

Voihan tuon kommenttini noinkin ottaa. Mutta ei esim. logon raiskaaminen ole ainakaan parempaa kannattamista.

Voit myös kaivella mun kommentteja kyseisestä yhdistyksestä ja huomata, että olen todennut täysin saman, että sillekin yhdistykselle on tarvetta.
Tämä ei ollut yksin sinuun kohdistuva kommentti, vaan yleistävä, sillä vastaavaa naureskelua esiintyy kuten sanoinkin, enemmän tai vähemmän säännöllisesti, eikä mulle oikein aukea sen syy. Onko ainoa oikea tapa kannattaa olla seisomakatsomossa? Itseäni harmittaa eniten istumakatsomoiden laiskuus taputtaa tai vaikeus lähteä chantteihin mukaan, mutta minkäs teet.

Tuo kausikorttilaisten sisäänkäynti käytännössä ihan kiva idea, mutta todellisuudessa tuosta nyt voi lumpsia ihan kuka vain sisään.

Hienoa myös, että katsomokarttaan saatiin nuo uudet pyörätuolikatsomot ”myyntin”, mutta eihän täällä mitään uusia paikkoja ole. Mikähän niiden aikataulu on?

Hienoa myös, että katsomokarttaan saatiin nuo uudet pyörätuolikatsomot ”myyntin”, mutta eihän täällä mitään uusia paikkoja ole. Mikähän niiden aikataulu on?
Kuulemma ensi viikolla tulee rakennusmiehet katsomaan. Ei tarvitse pidätellä hengitystä odotellessa

Alkushow’ssa ei mitään uutta eikä parempaa kuin edeltäjässään. No ehkä jääprojektiot näkyvämmässä roolissa, ensimmäistä kertaa areena-aikana pisti oikeesti silmään.

Parasta oli joku arvonta jossa valokeila osoitti voittajan. Harmi vaan kun se keila osoitti kahdelle riville ja toinen luuli voittavansa mutta ei sitten voittanutkaan :D
Joo, tämä oli aavistuksen karu. Mutta kävi sitä silti Ipa sentään lohdutukseksi halaamassa.

Ei helvetti miten paska alkushow... meinasi uni tulla biisin aikana. Oikeesti ette oo tosissanne? Käytössä on suomen parhaat puitteet rakentaa sellanen hullun mylly alkushown, musiikin, valojen ja kaiken upean kautta ja tuotte jonkun ujellusbiisin ja videon jossa kuvataan katsomoa? Kaksi vuotta sitten oli hyvä mutta nyt on luisteltu kyllä alaspäin koko ajan. Lisää SEKSIÄ ja jytkettä perkele!

Yllättävän hyvä tunnelma vaikka väkeä paikalla alle 6k. Omaan silmään näytti että olisi voinut olla 6.5-7k katsojaa kun yläkatsomossa oli toisella puolella hyvin porukkaa.

Alkushown taso laski mielestäni selvästi aiempiin vuosiin verrattuna. Minulle alkushow on aina ollut iso osa ottelutapahtumaa ja sen siivittämänä on ollut mukava virittyä tunnelmaan. Nyt pelaajaesittelyn jälkeen tullut videokollaasi oli hädin tuskin kädenlämpöinen karaoketeksteineen ja kuin-ysärin-poikabändi-biiseineen. Tietää tällä kaudella, ettei otteluun tarvitse saapua paikalle kuin vasta kiekon pudotessa jäälle.

Onneksi esitys kaukalossa kuitenkin herätti tunnelmaan mukaan suhteellisen nopeasti.

Takaisin