Ilveksen ottelutapahtuma

S_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
Toivottavasti myös DJ päivittää itsensä uuteen ateenaan. Vierestä seuranneena ei ole Osastolla helppoa kun tiskijukka soittaa musiikkia täydellä volyymilla Osaston laulujen päälle. Juissi kyllä hyvin vetänyt mutta vähän tilanteen lukutaitoa voisi kehittää.
Mää oon vähän sitä mieltä, että musiikkia ei kannattaisi pelikatkoilla soittaa enää ollenkaan. Laulu raikaa nykyään hyvin pitkälti tauotta, eikä musiikin päälle huutaminen oikein innosta. Luulen, että musiikin pois jättö nostaisi chanttien volyymiä entisestään. Musat erätauolle ja alkushowhun.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 706
Mää oon vähän sitä mieltä, että musiikkia ei kannattaisi pelikatkoilla soittaa enää ollenkaan. Laulu raikaa nykyään hyvin pitkälti tauotta, eikä musiikin päälle huutaminen oikein innosta. Luulen, että musiikin pois jättö nostaisi chanttien volyymiä entisestään. Musat erätauolle ja alkushowhun.
Täysin samaa mieltä. Antaa kannattajien kannattaa kun sen kerran hienosti tekevät. Ennemmin minä itse ainakin heitä kuuntelen kun niitä DJ:n mixejä jostain Volbeatista.
 

Konnan lämäri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
432
Mää oon vähän sitä mieltä, että musiikkia ei kannattaisi pelikatkoilla soittaa enää ollenkaan. Laulu raikaa nykyään hyvin pitkälti tauotta, eikä musiikin päälle huutaminen oikein innosta. Luulen, että musiikin pois jättö nostaisi chanttien volyymiä entisestään. Musat erätauolle ja alkushowhun.
On kyllä kuoleman hiljaisia hetkiä välillä kun Osasto ei laula ja DJ ei soitakaan musiikkia. Ja vaikka meteli on hienoa siellä toisessa päässä, niin ei se toiseen päätyyn niin lujaa kuulu.

Kyllä musta kuuluu halliin! Tää on yhteispeliä.
 

Hattutemppu

Luottopelaaja
Viestejä
2 148
Onko nyt sillaitteen, että pääsee bussilla ilmatteeks näyttämällä lippua ilveksen peliin? Tyhmähkö kysymys, mutta käyköhän ihan vaan jos puhelimesta näyttää liput kuskille?
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Onko nyt sillaitteen, että pääsee bussilla ilmatteeks näyttämällä lippua ilveksen peliin? Tyhmähkö kysymys, mutta käyköhän ihan vaan jos puhelimesta näyttää liput kuskille?
Veikkaan että se lipun QR-koodi toimii samalla lailla mitä ne Nyssen omat mobiililiput
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 333
Hesarissa selvitetty liigahallien evästarjontaa, paperiversiossa tarkemmin. Vähemmän yllättävää, että makkaraa menee... mutta.... Jännää, että Hakametsästä on saatu oikein prosenttiluku "kasvisruoan kysynnälle", kun jokainen hallissa käynyt kasvissyöjä tietää, että ainoa siellä myytävä kasvisruoka on keskiolut.

 
Ylös