Ilveksen ottelutapahtuma

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 702
Jatkoajalla ja rankuilla voisi mun mielestä ainakin toimia suoraan Hands Up, kyllähän siitä aina pientä lisäbuustia tulee.
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 865
Maalibiisien käytössä olisi hienoa testata, että pelin ratkaisumaaleissa lähtisi suoraan soimaan Hands Up sen sijaan, että soitetaan ensin We Are The Kings. Vois nousta tunnelma entistä korkeemmalle kattoon ratkaisun hetkillä.

Eye Of The Tiger sen sijaan nykyisellä mallilla We Are The Kingsin jälkeen toimii

Jos ratkaisumaaleilla meinaat nimenomaan esim. tyhjiä maaleja, niin ehkä sitten. Niissä tunnelma ei välttämättä ole muutenkaan yhtä räjähtävä, kun maalin synnyn voi nähdä jo kaukaa. Mutta esim. jatkoaika maaleissa pitäs mennä ihan We are the Kingsillä. Hands Up on vähän sellanen tunnelman luonti biisi ja mielestäni ei sovi varsinaiseksi maaliauluksi.

Itse myös tykkäsin enemmän niistä ajoista, kun vielä pari vuotta sitten meillä oli melkeinpä ainoana Liigassa hyvin lyhyt maalisummeri. We are the Kings on sellanen biisi, että sopii hyvin juuri siihen maalihurmokseen, mutta nyt pitkä maalisummeri vie vähän tunnelmaa pois. Lisäksi se siirtymä summerista biisiin on vähän kömpelö. Ollut näin nyt muutaman kauden jo.
 
Viimeksi muokattu:

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 306
Itse myös tykkäsin enemmän niistä ajoista, kun vielä pari vuotta sitten meillä oli melkeinpä ainoana Liigassa hyvin lyhyt maalisummeri. We are the Kings on sellanen biisi, että sopii hyvin juuri siihen maalihurmokseen, mutta nyt pitkä maalisummeri vielä vähän tunnelmaa pois. Lisäksi se siirtymä summerista biisiin on vähän kömpelö. Ollut näin nyt muutaman kauden jo.
Samaa mieltä tästä!
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 718
Miten tuo perhelippu nyt toimii? "Jokaisella perheenjäsenellä pitää olla oma lippu". Meitä olisi 2 aikuista ja 3 lasta, joista yksi on 7v ja kaksi alle 7v. Sylipaikallahan nuo alle 7v pääsisivät ilmaiseksi muutenkin.
 

Konnan lämäri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
432
Itse myös tykkäsin enemmän niistä ajoista, kun vielä pari vuotta sitten meillä oli melkeinpä ainoana Liigassa hyvin lyhyt maalisummeri. We are the Kings on sellanen biisi, että sopii hyvin juuri siihen maalihurmokseen, mutta nyt pitkä maalisummeri vie vähän tunnelmaa pois. Lisäksi se siirtymä summerista biisiin on vähän kömpelö. Ollut näin nyt muutaman kauden jo.
Summeri ja maalibiisi soi eri paikoista. Sitä en tiedä miksi summeriksi on valikoitunut pitkä versio, mutta antaa ainakin DJ:lle enemmän aikaa ehtiä mukaan hommaan.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 386

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 583
Ei ole Heinonen. Puhuin A luokasta. En lähde nimiä enää täällä palstalla jakelemaan missään suhteessa. Ja on tieto.
Jää kyllä nyt aika pahasti roikkuun.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 915
Omasta mielestä paras sisääntulobiisi on Airbournen Live it Up, mutta toimivat nuokin.
En muista millä kaudella tuota käytettiin viimeksi, mutta sitäkin pääsi HIFK ottelussa taas kuulemaan.

Tykkäsin kans tuosta isosti. Sillä kaudella en kumminkaan hirveästi halliin päässyt, mutta pleijareissa Tapparaa vastaan olin paikan päällä katsomassa jokaisen Ilveksen kotipelin ja game sevenin eli neljä matsia. Ja ne matsit ja koko puolivälieräsarja naapuria vastaan oli muutenkin sen kauden mieleenpainuvimmat matsit.

Se fiilis oli aivan huikea, aivan mieletön poffeissa. Kananlihalla menin joka kerta, kun tuo biisi alkoi soimaan ennen matsia.

Mutta kun pataan tuli jokaisessa niissä matsissa, missä olin ja Tappara tiputti meidät, niin en ole pystynyt tuota biisiä enää kuuntelemaan, vaikka se löytyykin edelleen Spotifyn soittolistaltani.

En halua kuunnella tuota enää ehkä ikinä. Tulee ikäviä muistoja. Tuon kauden jälkeen tuntui todella pahalta. Niin hieno poffsarja ennakkoon selvänä altavastaajana. Yhestä rimavedosta kiinni, ettei pystytty Tapparaa tiputtaa ja kenties menty päätyyn asti.

Sen jälkeen mulle ei enää riitä pelkkä mestaruus. Haluan nähdä myös mestaruuden, jolloin poffeissa matkalla kannuun Ilves on tiputtanut Tapparan. Eikä haittaisi yhtään jos se tapahtuisi finaaleissa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 051
Nykyinenkin on kyllä hyvä omasta mielestä.

Kunhan uusi osaa hehkuttaa kunnolla eikä ole kuin Hifk:n kuuluttaja joka ei innostu mistään.

Itse tykkään Kärppien kuuluttajasta. Osaa juuri oikealla tavalla hehkuttaa ilman että menee yli.
 
Ylös