Ilveksen ottelutapahtuma

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 900
Omaa kokemusta käytöstä ei ole, mutta olen ymmärtänyt, että tapoja on muitakin kuin polttaminen.

Sen sijaan kaksinaismoralismista voi kysellä sen osalta, miksi nikotiinia saa nauttia savua henkien mutta ei nuuskana huulessa. Tai siis saa nauttia, mutta ei laillisesti myydä.

Tosin ehkäpä nuuskakiellolla ihan vain varjellaan käyttäjien virtsateitä. Kipuhan on kaiketi melkoinen pussin poistuessa elimistöstä.
Aivan samaa mieltä, tupakka on sitäpaitsi ymmärtääkseni haitallisempi noista kahdesta haitallisesta. Yki spaddu tukkii keuhkoista niitä rakkuloita, jotka ei muistaakseni sitten aukea kun vuosikymmeniä vetelee..

Kyllä mä luulen että ottelutapahtumaa parantaisi jos hyvällä maulla saisi alkoholia nauttia katsomossa.

Mikään puolustus ei ole että "sitten ollaan juopuneita katsomossa", tiedän sellasiakin jotka istuu pubissa ekan erän ja on ihan tukevassa kännissä jo tokassa erässä kun hortoilee katsomoon.. ongelma ei ole alkoholin vapauttamisesta vaan siinä, että ei ymmärretä, että jos jonkun tarkoitus on humaltua, hän tekee sen kyllä muutoinkin kuin vaan katsomossa...
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Änäripelin kokeneena katsomoon tarjottimella roudatut eväät oluineen ei ollut mikään ongelma. En usko että siitä ongelmaa saataisiin Suomessakaan. Meidän 70-luvulle jumahtanut alkoholipolitiikka joutaisi jo romukoppaan. Itse en yleensä kaipaa olutta hallissa johtuen että olen yleensä autolla liikkeellä. Aitiovieraana on kyllä sitten maistunut ja eipä se ole fiilistä ainakaan pilannut.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 361
Fillarikommunistin on tietenkin mahdotonta tajuta, että kun neljästä ulosmenosta poistetaan se parhaiten vetävä, ulosmeno ruuhkautuu ja maksavat asiakkaat turhautuvat.

ei mitenkään nopeudu, mutta eihän siä pitänyt Hakamettässä enää mitään otteluita ollut.



Meinaat että kaupunki-infran rakentamista olisi pitänyt viivästyttää UROS areenan viivästymisen takia? Että koska SRV:n urakka on myöhässä, niin pistetään Kaupungin oma infraurakka jäihin siksi aikaa? Sitähän sää tässä käytännössä ehdotat. Vuosia valmisteltu katu-urakka kesken siksiaikaa, että SRV urakka valmistuu. Halpaa ja helppoa eh?


Kerrotko miten asukkaiden asumisviihtyvyys kasvaa siitä, että parkkipaikan tyhjeneminen hidastuu merkittävästi liikennesuunnittelun vuoksi?


Parkkipaikan liikennemäärät vähenee merkittävästi kun Hallissa ei pelata Liigaa.. kuten aikataulujen mukaan ei pitäisi pelata tässä vaiheessa kun katu-urakka on saatu valmiiksi. Eli erinomaista liikennesuunnittelua ja katuinfran hyvää hallintaa.. se ettei SRV saanut hallia keskustaan ajoissa valmiiksi, ei kaiketi ole kaupungin vika?
 

Johtotähti

Guest
Meinaat että kaupunki-infran rakentamista olisi pitänyt viivästyttää UROS areenan viivästymisen takia? Että koska SRV:n urakka on myöhässä, niin pistetään Kaupungin oma infraurakka jäihin siksi aikaa? Sitähän sää tässä käytännössä ehdotat.

Jos minä olisin saanut päättää, hallin parkkipaikan nyt suljettu ulostulo olisi avattu aina otteluiden päätyttyä ja otettu liikennevalot hetkeksi pois päältä. Väylähän on vielä olemassa, se on vain kevyesti suljettu.

Tämä on tietysti ideologialasien läpi katsovalle mahdotonta. Että tehtäisiin järkevä ja helppo ratkaisu, joka ei edellyttäisi muuta kuin yhden puomin asennuksen ja operoinnin.

Eli tämä järjestely ei mitenkään estäisi kaupungin infrahankkeita, olivat ne sitten järkeviä tai eivät.
 

Woody

Rivipelaaja
Viestejä
72
Muuten diggailin todella paljon hallimusasta, mut mitä hei, sisääntulobiisi darudea?? Camoon Tampereella on jo yks eurohumppa poppoo, ei alennuta sille tasolle. Nyt Ilves niskasta ittensä kiinni ja se rock takasin niinku brändiin kuuluu. Ite oisin monoo antanu samantien sille joka päättäny soittaa tota.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 025
Muuten diggailin todella paljon hallimusasta, mut mitä hei, sisääntulobiisi darudea?? Camoon Tampereella on jo yks eurohumppa poppoo, ei alennuta sille tasolle. Nyt Ilves niskasta ittensä kiinni ja se rock takasin niinku brändiin kuuluu. Ite oisin monoo antanu samantien sille joka päättäny soittaa tota.

Nyt syksyllä on joka Hakametsän peliin eri sisääntulobiisi, kierrätetään noita Hakametsän historian aikana soitettuja kappaleita. Viime matsissa oli Children of Bodomin Living Dead Beat ja ensi matsissa Ässiä vastaan on Five Finger Death Punchia tulossa.

1632508666999.png
 

Woody

Rivipelaaja
Viestejä
72
Nyt syksyllä on joka Hakametsän peliin eri sisääntulobiisi, kierrätetään noita Hakametsän historian aikana soitettuja kappaleita. Viime matsissa oli Children of Bodomin Living Dead Beat ja ensi matsissa Ässiä vastaan on Five Finger Death Punchia tulossa.

katso liitettä 1375
Aaa okei, menny iteltä ohi tää.. Mut ei sillä, ei toi darude vaan istu mitenkään Ilvekseen.. No tää vaan mun mielipide.
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Erikoinen huomio mutta maalilaulua oli kahteen ensimmäiseen maaliin nopeutettu hieman. Soi myöskin korkeammalta. Tykkään.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 361
Muuten diggailin todella paljon hallimusasta, mut mitä hei, sisääntulobiisi darudea??

..joo.. musateeman oli 80 luku, johon Darude ei istunut lainkaan... Mutta onneksi siä Catch the fox:ia ja händsappiakin kuultiin..

Ja Kahoot oli testikisana eilen tosiaan...
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Darude ei kyllä istu 80-lukuun sitten mitenkään. Idea historiassa soitetuista biiseistä on hyvä, mutta ehkä sen sisääntulobiisin olisi hyvä osua edes lähelle samaa genreä tai ajanjaksoa.

Näin streamistä seuranneena, Händsäppi kyllä jotenkin kuuluu tuohon settiin. Vanhan sydäntä lämmitti... We are the kingsiin tehtyä modausta en rekisteröinyt (ehkä siksi, että pääsin seuraamaan peliä kunnolla vasta tilanteessa 4-0), mutta lähtökohtaisesti olen legendaaristen kappaleiden modausta vastaan.

Jalkapallofanien huudoista ja lauluista olen lähes aina tykännyt. Esimerkkeinä pelaajan nimen huutaminen kuuluttajan kuulutuksen jälkeen. Toki huudattaminen on noloa, varsinkin jos siihen ei porukka kunnolla lähde... Olisiko hyvä idea vaikka kuulutusten ja selostusten jälkeen pelaajan nimen huutaminen vaikka kolme kertaa tms?

Yksi omaan makuun osuvista lauluista liittyy Liverpooliin ja Steven Gerrardille tehtyyn hoilotukseen, vaikka sinällään Liverpool ja englantilainen fudis ei omaa sydäntä lähellä olekaan.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 361
Esimerkkeinä pelaajan nimen huutaminen kuuluttajan kuulutuksen jälkeen. Toki huudattaminen on noloa, varsinkin jos siihen ei porukka kunnolla lähde... Olisiko hyvä idea vaikka kuulutusten ja selostusten jälkeen pelaajan nimen huutaminen vaikka kolme kertaa tms?

Tapparan peleissä kuuluttaja sanoo etunimen ja katsomo vastaa sukunimellä... Eli ei ainakaan tuota tapaa kiitos. Fanikulttuurien pitää olla erilaisia, kuten meillä ei läpsyttimiiä eikä maalintekijän katsomohuutoa...
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Tapparan peleissä kuuluttaja sanoo etunimen ja katsomo vastaa sukunimellä... Eli ei ainakaan tuota tapaa kiitos. Fanikulttuurien pitää olla erilaisia, kuten meillä ei läpsyttimiiä eikä maalintekijän katsomohuutoa...

Se on totta. Ja siksipä tuo ei saakaan olla suoraan tuollainen kuuluttajan hoitama huudatus, ja se on aika noloa jos kirkkokansasta ei ääntä saada aikaan...

Osasto vois hoitaa tuon itse, samaan tapaan kuin "kuka voittaa?" -huudot.

Jotain tällaista. Esimerkiksi "Kuka iskee!" ja sitten siihen vastataan etunimellä, sukunimellä tai vaikka lempinimellä...
 
Ylös