Ilveksen ottelutapahtuma

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 873
Unleashed... Killswitch Engage... tässä saattaisi olla melko kova kans.

 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 895
No juu, mutta ei sen hevinkään tarvi olla sitä korneinta kasaria. Uutta raskaampaa musiikkia tehdään myös!
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Jotain täysin uutta sisääntuloon. Tunnelma lässähtää aina kun lähtee joku loppuun soitettu kasarihevi soimaan.

Jos nämä kaksi lausetta oli tarkoitettu liittymään toisiinsa, niin viime kauden Ilveksen sisääntulomusiikki oli Children of Bodomin biisi Living Dead Beat 2005 -vuodelta, eikä ole siis kasarilta, eikä musiikkityyliltänsäkään kasariheviä, jollaisena kasariheviä tyyliltään pidetään. Minulle tulee kasarihevistä ensimmäisinä mieleen Europe ja Whitesnake, ja molemmat ovat musiikkityyliltään kaukana Children of Bodomin metallista.
 
Viimeksi muokattu:

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 895
Jos nämä kaksi lausetta oli tarkoitettu liittymään toisiinsa, niin viime kauden Ilveksen sisääntulomusiikki oli Children of Bodomin biisi Living Dead Beat 2005 -vuodelta, eikä ole siis kasarilta, eikä musiikkityyliltänsäkään kasariheviä, jollaisena kasariheviä tyyliltään pidetään. Minulle tulee kasarihevistä ensimmäisinä mieleen Europe ja Whitesnake, ja molemmat ovat musiikkityyliltään kaukana Children of Bodomin metallista.
Jos nämä kaksi lausetta oli tarkoitettu liittymään toisiinsa, niin viime kauden Ilveksen sisääntulomusiikki oli Children of Bodomin biisi Living Dead Beat 2005 -vuodelta, eikä ole siis kasarilta, eikä musiikkityyliltänsäkään kasariheviä, jollaisena kasariheviä tyyliltään pidetään. Minulle tulee kasarihevistä ensimmäisinä mieleen Europe ja Whitesnake, ja molemmat ovat musiikkityyliltään kaukana Children of Bodomin metallista.

Ei, kyllä sen tiedän. Lähinnä tarkoitin sitä kun täällä Metallicaa yms ehdotettiin. Oon itekin kaikki ruokanen musiikin suhteen. Ite yläasteella kuuntelin COB paljonkin ja yritin rumpalina saada Jaskan biitit haltuun :D
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Joo, olen samaa mieltä, ja olen kirjoittanut siitä itsekin joskus, että enempi saisi jäähalleissa soittaa myös uudempaa ja tuntemattomampaakin heviä/metallia. Omastakin mielestäni soi liikaa niitä vanhoja klassikoita just esimerkiksi Metallicalta, Iron Maidenilta ja Gunnareilta, vaikkei niissäkään sinänsä mitään vikaa ole, varsinkin Metallicasta tykkään kovinkin, ja parempi tietysti, että soi edes ylipäätään joku hevi/rock, kuin ei ollenkaan. Mutta vaikka esimerkiksi Metallicaakin soittaisi, niin onhan sillä biisejä tältäkin vuosituhannelta (vaikka moni Metallica-fani niitä pitääkin huomattavasti huonompina Metallican vanhoihin biiseihin verrattuna).

Kuka nyt sitten tykkää mistäkin hevistä/metallista, mutta hallissa voisi soittaa tältä vuosituhannelta (tai vaikka vanhempaakin, mutta tuntemattomampia ja vähemmän jäähalleissa soitettuja biisejä) esimerkiksi seuraavilta: Niskalaukaus, Stratovarius, Amorphis, Turmion kätilöt, Kotiteollisuus, Viikate, Rammstein, Diablo, Sonata Arctica, Nightwish, Tarot, Bodom, Sabaton, Sentenced, Mokoma... Onhan noista osaa vähän soitettukin vuosien varrella Hakametsässä Ilveksen peleissä. Toki ei kaikki hevibiisit sovellu tyyliltään pelikatkoille, mutta valikoimaa on silti, mistä valita hevibiisejä, kyllä sitä heviä niin paljon tehdään.
 
Viimeksi muokattu:

Tompsoni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
232

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 484


Siitä kiinnostuneille myös pelaajaesittelyn ja intron musiikit. Sisääntulobiisi tulikin tuossa edellä todettua.

Tuon pelaajaesittelykappaleen säkkipilliosuudet otti eilen aika mukavasti korviin, joten jatkossa sitä volyymia voisi tuossa ehkä laittaa hivenen pienemmälle.
 
Viimeksi muokattu:

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
450
Tuon pelaajaesittelykappaleen säkkipilliosuudet otti eilen aika mukavasti korviin, joten jatkossa sitä volyymia voisi tuossa ehkä laittaa hivenen pienemmälle.
Tämän biisin kohdalla ikuinen ongelma. Metallicahan soittaa kyseisen kappaleen aina ennen kun intronauhat alkaa ja sen muutaman kerran kun sen on nähnyt niin aika nopeasti lentää sormet korviin kun säkkipilliosuus alkaa.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 512
Nyt onkin sitten marraskuun puoliväliin saakka kumma setti, kun on pelejä vain pe & la. Ei lainkaan arkisin. Kotipeleissä tietty kiva tunnelma, kun väkeä on enemmän ja olutta myyty arkea enemmän. Ei noitten nyt kuitenkaan ihan kaikkien pidä vloppusin olla :( Vloput, kun on yleensä buukattu täyteen ohjelmaa...
 

Bakteeri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
930
Nyt onkin sitten marraskuun puoliväliin saakka kumma setti, kun on pelejä vain pe & la. Ei lainkaan arkisin. Kotipeleissä tietty kiva tunnelma, kun väkeä on enemmän ja olutta myyty arkea enemmän. Ei noitten nyt kuitenkaan ihan kaikkien pidä vloppusin olla :( Vloput, kun on yleensä buukattu täyteen ohjelmaa...
Viikonloput on pyhitetty Ilvekselle!
 

Dirty deed

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Kuka hitto on tämän otteluohjelman laatinut? nyt on neljä viikkoa peräkkäin Pe ja La pelit ei muita. Mitä järkeä moisessa? Kaljamyyntiäkö tässä haetaan? Itse tykkäsin aikanaan kun pelipäivät oli pääsääntöisesti tiistai, torstai ja lauantai, tämä nykyinen sillisalaatti vaikuttaa hölmöltä.
 
Ylös