Ilveksen ottelutapahtuma

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
515
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Pok sanoi:
Lehtivuorihan sai KalPassa todella rankkaa kritiikkiä osakseen ja playoffeissa olikin vilttiketjun miehiä.Etukäteen ei ehkä auottu päätä,mutta kyllä kuulemma sillat KalPaan paloivat aika pahasti

Hyökkävään puolustajan statuksestaan ja kovasta palkastaan huolimatta ei onnistunut kertaakaan maalinteossa puolikkaan kauden aikana.

Kyllä, olet oikeassa!

Joonas pelasi huonosti ja voin rehellisesti sanoa, että ansaitsi kaiken sen kritiikin. tämä nyt ei liity mitenkään Joonaksen ja Ilveksen palaneisiin siltoihin. Täytyy myös muistaa, ettei joonas pelannut huonosti. Vaan sai paskan niskaan kun ei alkanut talkoisiin. Se kohtelu mitä Ilves joonakselle antoi on todella törkeää.

Olemme asiasta varmasti samaa mieltä siittä, ettei siltoja polteltais kenenkään suuntaan. Ikinä ei voi tietää, miten pelaaja kehittyy tulevaisuudessa saati mitä pelaaja rupeaa tekemään pelaajauransa jälkeen!

Meni nyt pikkusen pitkäksi sori kaikille! Palataan aiheeseen!
 

Melarus

Rivipelaaja
Viestejä
74
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Huomenna pitäisi saapua ensimmäistä kertaa tällä kaudella Hakametsään. Mites tuo parkkilippujuttu nyt toimii? Hommataanko se etukäteen, vai saako sen ostaa esim lipun oston yhteydessä?
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 284
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Melarus sanoi:
Huomenna pitäisi saapua ensimmäistä kertaa tällä kaudella Hakametsään. Mites tuo parkkilippujuttu nyt toimii? Hommataanko se etukäteen, vai saako sen ostaa esim lipun oston yhteydessä?
Tai sitten pysäköit vaan vähän kauemmas.
 

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
389
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Niin ja jäähallin hiekkakentällä on myös ilmaista pysäköidä.
 

Melarus

Rivipelaaja
Viestejä
74
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Tuleeko hallilta ostettuun lippuun joku lisä?
 

Melarus

Rivipelaaja
Viestejä
74
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Marko sanoi:
Melarus sanoi:
Tuleeko hallilta ostettuun lippuun joku lisä?

http://ilves.com/?page_id=111

Olipa huono lukutaito allekirjoittaneella. Kävin noilla sivuilla jo aiemmin, mutta jäin etsimään hallilisää, kun kaikissa muissa versioissa se lisä oli. Kiitos kuitenkin.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

playon sanoi:
Mihin cheerleadearit ovat kadonneet? Jotenkin on karun ja kolkon oloista hallissa kun ei viuhkat suhise ja pyramidit kohoa.
¨

Kumma juttu tosiaan. Eikös noita cheerleadereita ollut kuitenkin Ilveksen kotiotteluissa jo jostain 90-luvun puolestavälistä lähtien viime kauteen asti, mutta tällä kaudella ei ole näkynyt.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 613
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

bruttokansantuote sanoi:
playon sanoi:
Mihin cheerleadearit ovat kadonneet? Jotenkin on karun ja kolkon oloista hallissa kun ei viuhkat suhise ja pyramidit kohoa.
¨

Kumma juttu tosiaan. Eikös noita cheerleadereita ollut kuitenkin Ilveksen kotiotteluissa jo jostain 90-luvun puolestavälistä lähtien viime kauteen asti, mutta tällä kaudella ei ole näkynyt.
Pahat kielet väittävät, että jo viime kaudella karsittiin korvauksista niin, että tytöt kannustivat ilmaiseksi.
Tällä kaudella he tiettävästi olisivat joutuneet maksanaan itse ottelulippunsa.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Tero sanoi:
bruttokansantuote sanoi:
playon sanoi:
Mihin cheerleadearit ovat kadonneet? Jotenkin on karun ja kolkon oloista hallissa kun ei viuhkat suhise ja pyramidit kohoa.
¨

Kumma juttu tosiaan. Eikös noita cheerleadereita ollut kuitenkin Ilveksen kotiotteluissa jo jostain 90-luvun puolestavälistä lähtien viime kauteen asti, mutta tällä kaudella ei ole näkynyt.
Pahat kielet väittävät, että jo viime kaudella karsittiin korvauksista niin, että tytöt kannustivat ilmaiseksi.
Tällä kaudella he tiettävästi olisivat joutuneet maksanaan itse ottelulippunsa.

Aika noloa kyllä Ilvekseltä, jos olisivat itse joutuneet maksamaan vielä lippunsa. :(
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
465
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Tupsukorva35 sanoi:
En itse pidä muuten yhtään Ilveksen uudesta sisääntulomusiikista.

Käsittääkseni joukkue on valinnut sisääntulobiisin, kuten viimekin vuonna, joten sen suhteen ei ole valittamista. Itse pidän kyllä tuosta Shinedownin biisistä ja toimii minulle hieman erilaisena sisääntulokappaleena.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 232
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Leena Rehumäki sanoi:
Itse en ole cheerleadereita kaivannut...lienenkö ainoa?

En ole edes huomannut heidän puuttumistaan. Että niin oleellinen osa cheerleaderit ovat minun ottelutapahtumaani.
 

Hermis

Guest
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Sama homma. Huomasin asian vasta kun eilen siitä joku täällä huomautti.
 

marko

Guest
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Leena Rehumäki sanoi:
Itse en ole cheerleadereita kaivannut...lienenkö ainoa?

Et. Eihän Ilveksellä viime kaudellakaan varsinaisia cheerleadereita ollut, vaan joku tanssiryhmä.

Itsellänikin meni useampi peli ennen kun huomasin niiden puuttumisen kun joku asiasta mainitsi. Mutta se ehkä johtuu siitä että olen ehkä liian vanha katselemaan teinityttöjä, ja toisaalta taas en vielä niin seniili että niitä taas alkaisin katselemaan. Ja taas toisaalta, kyllähän hikiset miehet jäällä aina naiskauneuden voittaa.
 

neff-u

Guest
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

alakkriP sanoi:
Uudesta esittelyvideosta: Kaudella 2010 - 2011 nuori Ilves taisteli ja saavutti hyvän menestyksen (materiaalin nähden). seuraavalla kaudella 2011 - 2012 Ilves teki esittelyvideon, jossa nuori Ilves valtaa ja valloittaa Tampereen kaupungin videossa kaupunki muuttuu voitokkaasti kelta vihreäksi. kuten kaikki varmasti muistaa ei kausi mennyt aivan niin. Uusi video on suora jatko-osa edelliskauden videolle. Uudessa videossa kaupunki on kärsinyt raskaat tappiot(edelliskauden surkea menestys) ja nuoret Ilves soturit on ajettu pispalan pimeille kujille, josta soturit tulevat tuhoamaan kaupungin valtaajien logot. Alottaen uuden taistelun. Tämä on vain oma näkemys asiasta enkä ole mitenkään ko. Videon teossa mukana.

Hyvä yhteenveto esittelyvideosta. Taso ja laatu on samaa mitä viime kaudellakin ja on ilo huomata, että Ilves on asian ymmärtänyt tai onnistunut hankkimaan kunnon tekijät taakseen. Onko tietoa kuka nämä on toteuttanut? Hyvä idea on myös jättää vastassa olevan joukkueen logo viimeiseksi hallin pihaan, tosin eilisessä Saipa ottelussa oli virheellisesti HIFK-logo viimeisenä. Esittelyvideosta leikattuja pätkiä on käytetty kätevästi myös tv-mainoksissa ja se tuo heti laadukkaamman kuvan normaalille tallaajalle. Konsepti toimii ja on helposti yksi parhaista koko liigassa. En käsitä miten liigatasolla voidaan toteuttaa niinkin amatöörimäisiä juttuja kuten esim. Tapparan kausikorttimainos tai Kalpan ylilyönti lohikäärmeellään, joka oli hyvä yritys mutta lopputulos erittäin tökerö.

Ennakkovideo ottelutapahtuman alkuun on kaivattu lisä, jossa pääsee kuulemaan pelaajan/valmentajan mielipiteen edessä olevasta matsista. Sekin hyvin toteutettu.
 

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
712
Vs: Ilveksen ottelutapahtuma

Miksi ei enää näytetä historiikkia(kera loistavan piisin white lies-est) ennen ottelua ja nää ipan kentälletulo piisit on aivan järkyttäviä.
 
Ylös