Ilveksen ottelutapahtuma

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 862
On kyllä, mutta kertokaa tietämättömälle, että mistä tämä alunperin on tullut, että on koplattu Lesiin tämä biisi?
Osaston chänttihän tuo on ollut jo Lesin ekasta kaudesta lähtien. Vai oliko hakusessa vieläkin tarkempi historia?
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 708
Osaston chänttihän tuo on ollut jo Lesin ekasta kaudesta lähtien. Vai oliko hakusessa vieläkin tarkempi historia?
Ei välttämättä, vaan että oliko joku erityinen, mikä sai yhdistämään juuri tämän biisin ja Lesin.
Ja en myöskään ole tiennyt/huomannut että se on jo noin pitkään ollut.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 359
Ei välttämättä, vaan että oliko joku erityinen, mikä sai yhdistämään juuri tämän biisin ja Lesin.
Ja en myöskään ole tiennyt/huomannut että se on jo noin pitkään ollut.

Sanoisin niin, että siksi kun siinä saa sanat rimmaamaan/sopimaan hyvin. Vrt. Dostal ja Hands Up-chantti.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 467
Mun mielestä tota Hintsasen lausetta ”Koe tänään, muista huomenna” vois miettiä uudestaan. Ei mun mielestä istu tohon sisääntuloon millään lailla. Mun mielestä latistaa tota sisääntuloa entisestään. Miksei vaan vaikka ”hyvät naiset ja herrat, Kotijoukkue ILVEEEES!” tms. ”Nyt hyvä yleisö, Kotijoukkue ILVEEEES”.

Vai mitä mieltä muut?
Joo tää särähti kans korvaan. Ei vaan toimi. Tuo kotijoukkue Ilves tai yksi rakkaus yksi seura siihen vielä alkuun oli hyvä.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 527
Mun mielestä tota Hintsasen lausetta ”Koe tänään, muista huomenna” vois miettiä uudestaan. Ei mun mielestä istu tohon sisääntuloon millään lailla. Mun mielestä latistaa tota sisääntuloa entisestään. Miksei vaan vaikka ”hyvät naiset ja herrat, Kotijoukkue ILVEEEES!” tms. ”Nyt hyvä yleisö, Kotijoukkue ILVEEEES”.

Vai mitä mieltä muut?

Onko Ilveksen markkinointitiimi ikinä keksinyt hyvää slogania, tai edes tajunneet että ne eivät ole hyviä?

Uskoin jo, että Yksi rakkaus, yksi seura vakiintuisi ja siinä nähtäisiin arvoa, koska se on ensinnäkin omien kannattajien kehittämä, eikä tavallinen mihin tahansa tuotteeseen liitettävä mainoslatteus.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 833
Onko Ilveksen markkinointitiimi ikinä keksinyt hyvää slogania, tai edes tajunneet että ne eivät ole hyviä?

Uskoin jo, että Yksi rakkaus, yksi seura vakiintuisi ja siinä nähtäisiin arvoa, koska se on ensinnäkin omien kannattajien kehittämä, eikä tavallinen mihin tahansa tuotteeseen liitettävä mainoslatteus.
Juuri näin. Miksi tuota Yksi rakkaus, yksi seura-slogania ei voitu vain lukita ja käyttää vaikka loputtomiin? Miksi on pakko yrittää sitä pyörää keksiä uudelleen?
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 862
Uskoin jo, että Yksi rakkaus, yksi seura vakiintuisi ja siinä nähtäisiin arvoa, koska se on ensinnäkin omien kannattajien kehittämä, eikä tavallinen mihin tahansa tuotteeseen liitettävä mainoslatteus.
Onhan tuo aika hyvin alettu yhdistää Ilvekseen, mutta rehellisyyden nimissä on myös todettava, että ei tuokaan muodoltaan mikään maailman uniikein urheiluseuran iskulause ole. Samaa sarjaa kuin On vain yksi TPS, HIFK:n En gång IFK, alltid IFK, FC Barcelonan Més que un club jne. Kaikki kyllä hyviä urheiluseurojen sloganeita ja toki tuossa Ilveksen esittämässä muodossa ei ole tullut ainakaan itselleni vastaan toisten seurojen kohdalla.

Valitettavasti täytyy sanoa myös, että toisinaan Hockeyn kohdalla lause voisi olla myös Yksi rakkaus, Yksi miesten jääkiekkojoukkue, vaikka nyt ostivatkin osuuden jalkapallon edustus Oy:stä. Ovat siis ilvesläisyyttä vain miesten jääkiekkojoukkueelle omiessaan tehneet siitä itse mainoslatteutta, jolla ei ole aina katetta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Uskoin jo, että Yksi rakkaus, yksi seura vakiintuisi ja siinä nähtäisiin arvoa, koska se on ensinnäkin omien kannattajien kehittämä, eikä tavallinen mihin tahansa tuotteeseen liitettävä mainoslatteus.
Siis mää en ymmärrä miksi tätä Yksi rakkaus, yksi seura ei käytetä enempää.

Kaikessa yksinkertaisuudessa aivan loistava "slogan" ja tuo hyvin esille sen, että Ilves ei todellakaan ole mikään jääkiekko joukkue vaan urheiluseura.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Jos Hintsanen lausuu jonkun haikun tänään ja Deutchland tekee comebackin, nojoo Tilli uutisten takia varmaan sitä turha toivoa.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
”Tunne se tänään ja muista huomenna”

Mielestäni erittäin hyvä slogan on taas keksitty. Tätä juuri ottelutapahtuma parhaillaan! Ilves haluaa tarjota ihan tehtaantakuulla elämyksen, joka herättää suuria tunteita tänään ja muistuu vielä tulevinakin päivinä. Se on Ilveksen tavaramerkki ja siitä sopii olla ylpeä. Tuo olisi kylmiä väreitä nostattava slogan myös alkushowssa, jos sen perään saataisin oikein kunnon tykitystä vähän viime vuoden malliin. Oikeasti pimeä halli ja sitten tykitystä.

Minulla on tämän vuoden alkushow vielä näkemättä. Ei kai siinä vaan mitään omatuotantosävellyksiä ole? Ei varmaan tarvi olla mikä einstein keksiäkseen, että useimpien makuhermoon iskevien hittien säveltäminen ei ole helppoa ja siinä epäonnistuvat maailman parhaat säveltäjät, sanoittajat ja artistitkin, saati jääkiekkoa pääliketoimintanaan harjoittava Ilves. Mopoa ei missään nimessä pidä alkaa keksimään uudelleen vaan lainata maailman parasta tuotantoa maailman parhailta ammattilaisilta. Mutta en tosiaan ole nähnyt alkushowta, että kai siinä sitten vaan on huonosti valittu biisi.
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
473
Valitettavasti täytyy sanoa myös, että toisinaan Hockeyn kohdalla lause voisi olla myös Yksi rakkaus, Yksi miesten jääkiekkojoukkue, vaikka nyt ostivatkin osuuden jalkapallon edustus Oy:stä. Ovat siis ilvesläisyyttä vain miesten jääkiekkojoukkueelle omiessaan tehneet siitä itse mainoslatteutta, jolla ei ole aina katetta.

Olen joskus huomannut vastaavanlaista kirjoittelua ja olisi kiva tietää, mitä sitten Liiga-joukkueen pitäisi tehdä, että Yksi Rakkaus, Yksi Seura -sloganille olisi katetta?

Ovat muuten tänään kutsuneet kaikki Ilves ry:n kaikkien lajien juniorit ja toimihenkilöt matsiin.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Onko Ilveksen markkinointitiimi ikinä keksinyt hyvää slogania

On. Ilves on valtakunnan parhaita tässä asiassa.

Se, että urheilullinen menestys myöhemmin kääntää sloganin koomiseen tai sarkastiseen valoon, tai siitä voidaan ilkeämielisten vinoilijoiden toimesta (ennen kaikkea omat kannattajat) tällainen keksiä, niin se ei muuta sitä, etteikö slogan lähtökohtaisesti olisi ollut hyvä siinä tilanteessa kun se luotiin ja tuottanut brandiarvoa pitkän aikaa kauden mittaan.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850
Tuo 90-vuotisjuhlien ”Näytä minulle valo, joka halkoo pimeän”-runo oli erittäin hyvä. Se taisi nauttia myös kannattajien keskuudessa sellaista suosiota, että tuo runoilu lähti hieman laukalle, jossain vaiheessa. Vähän siitä on päästy jo eroon, mutta nyt on sitten tullut tämä ”Tunne tänään, muista huomenna”-slogan. Tuo kausikorttien mainosvideo ei kyllä minusta ollut ollenkaan huono, eikä tuo sloganinakaan omasta mielestä niin huono puhtaasti markkinointimateriaaleissa ole. Ihan hyvin toimi esimerkiksi rautatieaseman mainostaulussa, sisääntuloonhan tuo nyt ei sovi, aivan kuten ei sopisi näytä minulle valokaan. Yksi rakkaus, yksi seura toimi sisääntulossa ja sitä sopisi käytettävän enemmän.
 
Ylös