Ilveksen ottelutapahtuma

Suikula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
210
Töissä tapparanmiäs kyseli kaverilta mielipidettä Ilveksen ottelutapahtumasta. Kaveri vastasi; Kävin kattomas viime kaudella kymmenkunta matsia. Mahtava tapahtuma. Näin jonkunnäkösenä musiikkifriikinä, ainoo mikä ihmetytti oli se, kun siä jostain syystä renkutettiin jatkuvasti jonku Costellon, We Are The Kingssiä.
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
515
OP:n omistajajäsenet pääsevät runkosarjan peleihin kaksi yhden hinnalla ja koskee myös CHL:n alkusarjaa.
Tietääkö joku, miten tämä toimii? Ostin äsken lapselle ja hänen kaverilleen kaksi lippua OP:tyrkystä ja nyt tuli mieleen, että kysytäänkö lipun tarkastuksen yhteydessä vielä tätä OP omistajajäsenyyttä? Siis samalla tavalla kuin esim. Opiskelija, eläkeläis, työttömyys tai varusmieskorttia? Itse siis menossa kausikortilla peliin ja jäin miettimään, että pitääkö minun mennä sisään sillä irtolipulla ja lapsen kavereineen kausikorteilla?

Toivottavasti joku ymmärsi yskän ja ehkä osaisi myös auttaa. Kiitos.
 

Nade

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
805
Tietääkö joku, miten tämä toimii? Ostin äsken lapselle ja hänen kaverilleen kaksi lippua OP:tyrkystä ja nyt tuli mieleen, että kysytäänkö lipun tarkastuksen yhteydessä vielä tätä OP omistajajäsenyyttä? Siis samalla tavalla kuin esim. Opiskelija, eläkeläis, työttömyys tai varusmieskorttia? Itse siis menossa kausikortilla peliin ja jäin miettimään, että pitääkö minun mennä sisään sillä irtolipulla ja lapsen kavereineen kausikorteilla?

Toivottavasti joku ymmärsi yskän ja ehkä osaisi myös auttaa. Kiitos.
Ainakin joitakin vuosia sitten, kun vastaava etu oli käytössä niin ei noista mitään kyselty. Tosin Hakametsän aikoina harvemmin kyseltiin opiskelijakorttiakaan, mutta areenalla kylläkin, koska lipunlukija siitä "herjaa".

Oletan kuitenkin noiden olevan lukijoiden silmissä ihan tavallisia lippuja eikä siten henkilökunta edes tajua udella mitään todistuksia.
 

masa_90

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Pääseekö noilla chl -lipuilla julkisissa ilmaiseksi? Ja jos pääsee niin onko siinä millainen aikaraja?
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Pääseekö noilla chl -lipuilla julkisissa ilmaiseksi? Ja jos pääsee niin onko siinä millainen aikaraja?
"Ottelulipulla veloituksetta Nokia Arenalle

Ilves tarjoaa Nysse-matkat ottelulipulla kaikilla vyöhykkeillä busseissa, ratikoissa ja Nysse-alueen junaliikenteessä. Liput ovat voimassa kolme tuntia ennen ottelun alkamista ja viisi tuntia ottelun alkamisen jälkeen. Näytä ottelulipun QR- tai viivakoodi lippulaitteen pohjassa olevaan lukijaan jokaisella matkallasi. "
 
Ylös