Luotetaanko toimistolla liikaa siihen, että kiekko-Ilveksen yleisö löytää automaattisesti myös Tammelaan? Tai että puskaradio hoitaa markkinoinnin? Todellinen futisromantikko kyllä löytää tiensä katsomoon, vaikka ainoa "mainos" olisi Ratinan Shellin vessanseinässä puoliksi pyyhitty tussikirjoitus. Mutta tavallinen tuulari ei tule paikalle, jos mainonta on tasoa "hiljainen toive". Tuularille pitää huutaa megafonilla usean päivän ajan, että sunnuntaina Tammelassa, sunnuntaina Tammelassa. Ja vielä kädestä pitäen taluttaa lipunostoon. Tällä hetkellä pelien markkinointi on luokkaa yksi postaus Instassa ja rukous, että joku sattuu huomaamaan. Jos tämä on seuran strategia, niin seuraava askel on varmaan mainostaa pelejä morsekoodilla Näsinneulan piikin valoilla. Mutta hei – sekin olisi enemmän kuin mitä nyt on tehty.