onc
Vakiokokoonpanossa
Nooooooooh, tätä en itse "laske", kun ei voida vaikuttaa turusta tulevaan porukkaan. Jos muualla on täyttä, niin merkkaan omiin papereihin "loppuunmyyty".Ei, Interistä jää kii
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nooooooooh, tätä en itse "laske", kun ei voida vaikuttaa turusta tulevaan porukkaan. Jos muualla on täyttä, niin merkkaan omiin papereihin "loppuunmyyty".Ei, Interistä jää kii
Juu toki, mutta virallisesti se silti jää siitä.Nooooooooh, tätä en itse "laske", kun ei voida vaikuttaa turusta tulevaan porukkaan. Jos muualla on täyttä, niin merkkaan omiin papereihin "loppuunmyyty".
Joo, virallisesti toki näin.Juu toki, mutta virallisesti se silti jää siitä.
Iso bussi + omatoimiset. Vieraskarttaa kattomalla ehkä sata? Interin reissuks todella hyvä, vaikka muut yläloppusarjan tiimit saisivat vastaavalle ajalle ja vastaavassa tilanteessa tietysti paljon enemmän mukaan.Joo, virallisesti toki näin.
Ei oo mitään hajua, paljonko turusta on porukkaa tulossa, mutta luulisi että lauantai klo 15 toimisi hyvänä ajankohtana vierasreissulle. Vajaaksi se vierassektio varmasti jää.