Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällainen henkilö on jo olemassa. Yhteinen Ilves Hockey Oy:n kanssa.Sanoisinkin että 40000e panostus ympärivuotiseen markkinoinnin ammattilaiseen, joka luo selkeän ja johdonmukaisen markkinointistrategian sekä -aikataulun tekisi enemmän tulosta kuin 2in1 kamppikset muutama päivä ennen peliä.
Ymmärrän nuo kevään, että saadaan kausi hyvin käyntiin, mutta en näitä kesän. Ehkä KTP-peli ei myynyt, koska tuli niin pitkä tauko eikä peliä mitenkään mainostettu. Tai mainostettiin vasta sitten, kun oli 2 yhden hinnalla, jota mainostaa. Oli syy mikä tahansa, pitkässä juoksussa tämä hinnan polkeminen tekee vain hallaa lipunmyynnille yleisesti.^Tämä, mitä @Pohjolankatu sanoi. Mutta tosiaan, sinänsä nämä ovat tulleet ihan ymmärrettäviin paikkoihin.
Kunhan nyt jäisi kamppikset tältä kaudelta tähän...
- Jaro-peli huhtikuussa lähes samaan aikaan kiekon välierien kanssa
- SJK-peli klo 17 aikaan keskiviikkona Futisliiga-peli eli täten sai helpommin huonoon aikaan ihmiset ja ennen kaikkea tulevaisuus paikalle
- KTP-peli ei myynyt millään syystä x
- VPS-peli siirrettiin vastikään lauantailta maanantaille, mikä väistämättä vaikutti suuresti lipunmyyntiin
No joo, aivan surkeata ollut mainostus tällä kaudella.Ymmärrän nuo kevään, että saadaan kausi hyvin käyntiin, mutta en näitä kesän. Ehkä KTP-peli ei myynyt, koska tuli niin pitkä tauko eikä peliä mitenkään mainostettu. Tai mainostettiin vasta sitten, kun oli 2 yhden hinnalla, jota mainostaa. Oli syy mikä tahansa, pitkässä juoksussa tämä hinnan polkeminen tekee vain hallaa lipunmyynnille yleisesti.
Kyllä siellä reunoilla ainakin seistään, mutta ei tosiaan koko sektion leveydellä seistä.Toi C2 on kannattajapäätyä, mutta istuuko siinä porukka yleensä enemmän pelin aikana? Ajattelin ensimmäistä kertaa mennä niille paikoille.
Itse pitäisin parempana kampanjana makkaraa/kahvia ottelulipun mukana