Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti Sportin Sir. Piipponen saa tästä kuulla, kun lokit saapuu Tampereelle 27.1, en usein jakele mitään väkivaltafantasioita, eikä se tilannetta auttaisi, mutta ottaa päähän ihan vietävästi.Ikävä homma, jos näin. Vielä aivan tarpeettomasta taklauksesta johtuen.
Opa oli päässyt yllättävänkin hyvään ”letkuun” ja koko kentällinen oli roolissaan sarjan kärkeä.
Ei panikoida. Henman tuskin on sivussa pidempään ja Klingbergiä kuntoutetaan suunnitelman mukaisesti pelikuntoon.
Noista pää/niska vammoista kun ei koskaan tiedä...
No en jaksa aloittaa saman hokemista, TAAS.
Noista pää/niska vammoista kun ei koskaan tiedä...
No en jaksa aloittaa saman hokemista, TAAS.
Eikai hänellä mikään semmoinen vamma ole? Sai mailasta, silmäkulma tikattu ja turvonnut umpeen. Näin muistaakseni oli.
Henmanille tuli maila kasvoihin, joten en usko ainakaan niskavammoihin tai aivotärähdyksiin.
Se on totta, että näistä ei koskaan tiedä.
Sain yksityisviestiä luotettavasta lähteestä joka oli puhunut itse Palolan kanssa, että voi olla koko kausi mieheltä ohitse. Riippuu siitä miten lähtee paranemaan. Selässä murtuma.
Todella ikävä kuulla. Kyselin lääkärituttavaltani miten selkämurtumat yleensä paranevat ja ilmeisesti jos ei tarvitse leikata niin puhutaan 1-3 kuukaudesta, mutta riippuu toki siitä kuinka pahasta murtumasta on kyse ja miten lähtee paranemaan. Toivotaan tietenkin, että ollaan lähempänä tuota 1 kuukautta.Sain yksityisviestiä luotettavasta lähteestä joka oli puhunut itse Palolan kanssa, että voi olla koko kausi mieheltä ohitse. Riippuu siitä miten lähtee paranemaan. Selässä murtuma.
Ilves joutuu vielä hyökkääjäkaupoillekin.
Ainakin leveellä hymyllä lauloi karaokea Jani Alkion seurassa eilen porilaisessa sporttibaarissa.Sain yksityisviestiä luotettavasta lähteestä joka oli puhunut itse Palolan kanssa, että voi olla koko kausi mieheltä ohitse. Riippuu siitä miten lähtee paranemaan. Selässä murtuma.
Juu ei.Sieltä juuri vapautui toinen vanha maalipörssin voittaja Sebastian Wännström....
![]()