Ilveksen loukkaantumistilanne ja muut poissaolot kaudella 2025-26

Koskas se oli kun monet hehkuttivat, että Ilveksellä on postiivinen ongelma kokoonpanon suhteen, viikko sitten?

Henmanillakaan pitänyt mitään sen kummempaa olla.

Onko ens viikon jälkeen jo lainattava mestiksestä ukkoa rosteriin...

Ikävä homma, jos näin. Vielä aivan tarpeettomasta taklauksesta johtuen.

Opa oli päässyt yllättävänkin hyvään ”letkuun” ja koko kentällinen oli roolissaan sarjan kärkeä.
Toivottavasti Sportin Sir. Piipponen saa tästä kuulla, kun lokit saapuu Tampereelle 27.1, en usein jakele mitään väkivaltafantasioita, eikä se tilannetta auttaisi, mutta ottaa päähän ihan vietävästi.

Noista pää/niska vammoista kun ei koskaan tiedä...

No en jaksa aloittaa saman hokemista, TAAS.

Henmanille tuli maila kasvoihin, joten en usko ainakaan niskavammoihin tai aivotärähdyksiin.

Se on totta, että näistä ei koskaan tiedä.

Eikai hänellä mikään semmoinen vamma ole? Sai mailasta, silmäkulma tikattu ja turvonnut umpeen. Näin muistaakseni oli.

Vittu joo. Törökillähän tuo oli.

No ei ainakaan mitään positiivista ongelmaa ole kokoonpanon suhteen näkynyt.

Sain yksityisviestiä luotettavasta lähteestä joka oli puhunut itse Palolan kanssa, että voi olla koko kausi mieheltä ohitse. Riippuu siitä miten lähtee paranemaan. Selässä murtuma.

Ai se on lopulta paljastunut tällaiseksi. Jos ja kun tuo on lopullinen todellinen diagnoosi, niin ei hyvältä kuulosta.

Sain yksityisviestiä luotettavasta lähteestä joka oli puhunut itse Palolan kanssa, että voi olla koko kausi mieheltä ohitse. Riippuu siitä miten lähtee paranemaan. Selässä murtuma.
Todella ikävä kuulla. Kyselin lääkärituttavaltani miten selkämurtumat yleensä paranevat ja ilmeisesti jos ei tarvitse leikata niin puhutaan 1-3 kuukaudesta, mutta riippuu toki siitä kuinka pahasta murtumasta on kyse ja miten lähtee paranemaan. Toivotaan tietenkin, että ollaan lähempänä tuota 1 kuukautta.

• Tykkää
Reactions: Pok
Ainakin leveellä hymyllä lauloi karaokea Jani Alkion seurassa eilen porilaisessa sporttibaarissa.

Noh kai sitä selkämurtumalla voi sitäkin harrastaa.

Takaisin