Ilveksen kokoonpano 2026-2027

Luke Henman pelannut 20 peliä sentterinä Ilveksessä ja tehnyt niissä 12+8. Mitään akuuttia hätää siis sentterin suhteen ei ole.

(Nopea vilkuilu Flashscoresta, joten piste tai peli sinne tänne saattanut mennä ohi...)

Joku tiesi sanoa jonkun sanoneen kuulleensa mutta joku täällä jo kumosi väittää ja sanoi itse kuulleensa ihan muuta jonkun sanoneen.
Ottaen huomioon, että suikulalta on saatu tälle palstalle paljon ja pääosin oikeaksi osoittautunutta tietoa, tuollainen luonnehdinta ei mielestäni oikein osu maaliin.

Totta kai on mahdollista, että väärää tietoa nyt ja sitä toivotaan, mutta jos joku kysyy, että mistä oletus, niin hyvä vastaus/info kysyjälle lienee, että mm. suikulan viestistä Jasekin ketjuun.

• Tykkää
Reactions: Pok
Ottaen huomioon, että suikulalta on saatu tälle palstalle paljon ja pääosin oikeaksi osoittautunutta tietoa, tuollainen luonnehdinta ei mielestäni oikein osu maaliin.

Totta kai on mahdollista, että väärää tietoa nyt ja sitä toivotaan, mutta jos joku kysyy, että mistä oletus, niin hyvä vastaus/info kysyjälle lienee, että mm. suikulan viestistä Jasekin ketjuun.
En minä häntä valehtelijaksi leimaa ( tai ketään toistakaan ) mutta kun saattaa olla ettei edes Jasek itse vielä tiedä varmuudella kaikkea, niin odotellaan rauhassa.

Takaisin