Ilveksen kokoonpano 2026-2027

Kyllä itselläni on Gazdaa ikävä, vaikka olikin pudotuspeleissä pazka.
Jep on muutaman kerran käynyt mielessä, että kunpa olisi Gazdan piiska käytössä ylivoimalla. Tosin aika vaisun kauden on pelannut edellisiin nähden Tsekissä.

Kyllä Westerlund kelpaisi itelle. Mennyt kokoajan eteenpäin Suomessa. Nyt on peliaikakin ollut Kalpassa jo yli 20min per peli, eikä ole vuotanut omiin (+10). Ei mikään ykköstykki, mutta kävisi kakkosviulun soittajaksi oikein hyvin. 30 pinnan tahti runkosarjassa on jo kohtuu harvinaista. Arsin oikea paikka olisi kolmosparin kiekollinen.

Jännä nähdä kun Ilveksellä on ollut tapana pudotuspelikausarien myynnin alkaessa tiputella sopimuksia hypen nostamiseksi että mitä nähdään tällä kaudella, vai nähdäänkö nyt yhtikäs mitään kun Jasek tuli jo julki. Uusia pelaajia kun ei vielä julkisteta.

En nyt ihan kauheasti sellaisia jatkosopimuksia näe mitä voisi olla tulossa. Pavlat, Kucerik ja Utunen nyt todella pieni mahdollisuus mutta itse olettaisin heidän jatkavan matkaansa. Ehkä Soinin jatko voisi olla todennäköisin, jos pakeista joku.

Hyökkääjistä vaikea sanoa kuka sieltä junnujen lisäksi voisi enää olla. Quenneville tai Palola? Tai ehkä Ilves pudottaa pommin ja julkistaa kapteeni Nättisen jatkon nyt kun Ikosta ei kotiutettukaan ja rahaa jäi tästä yli.

Jännä nähdä kun Ilveksellä on ollut tapana pudotuspelikausarien myynnin alkaessa tiputella sopimuksia hypen nostamiseksi että mitä nähdään tällä kaudella, vai nähdäänkö nyt yhtikäs mitään kun Jasek tuli jo julki. Uusia pelaajia kun ei vielä julkisteta.

En nyt ihan kauheasti sellaisia jatkosopimuksia näe mitä voisi olla tulossa. Pavlat, Kucerik ja Utunen nyt todella pieni mahdollisuus mutta itse olettaisin heidän jatkavan matkaansa. Ehkä Soinin jatko voisi olla todennäköisin, jos pakeista joku.

Hyökkääjistä vaikea sanoa kuka sieltä junnujen lisäksi voisi enää olla. Quenneville tai Palola? Tai ehkä Ilves pudottaa pommin ja julkistaa kapteeni Nättisen jatkon nyt kun Ikosta ei kotiutettukaan ja rahaa jäi tästä yli.
Vaikka Parikalla onkin sopimuksessa vielä vuosia niin ainahan sinne voi ladata muutaman lisävuoden.

Ei helvata!

Eihän Koskelan ilvekseen ole realistisesti saatavilla ketään suomalaista kärkitason pakkia?

Otappa talteen,
Useampi suomalainen kärkitason pakki siirtyy liigan sisällä/ palaa liigaan.
Kenet näistä siirtyvistä kärkipakeista mahtuu omaan Ilvekseesi?

Klingbergissä hyvää on kätisyys, mutta muuten en nää kyllä mitään käyttöä. Vaikka Ikosen hankkimatta jättämistä kritisoinkin niin se on enemmän seuran arvovalintajuttuja ja olen varsin tyytyväinen siihen miltä ensi kauden joukkue näyttää.

Meillä on kärkikorin ykköslaiturit Lööke ja Bryggman sekä ykkössentteri Jasek. Varmasti Liigan parhaita.

Kakkoskenttäänkin riittää kilpailua Henman, Török, Hynninen omaavat kaikki 40-50p pistepotentiaalin ja yksi ei edes mahdu kärkikenttiin kaikkien ollessa ehjänä. Itse jopa nään Jmj kakkossentterinä joukkueen suurimpana kysymysmerkkinä vaikka oli yksi parhaiten vastaanotetuista siirroista.

3-4 kenttään riittää vielä Engberg, Borg, Haatanen, Korhonen, Lantta ja Ratinen+junnut . Olen erittäin tyytyväinen tuohon osastoon alakenttien standardilla.

Puolustuksessa mainittu Stenqvist olisi erinomainen korvaaja Simmelle. Hänen lisäksi tarvitaan kaksi puolustajaa lisää josta toinen saisi olla taitava myös kiekollisesti.

Viimeksi muokattu:
Takaisin