Kuinka paljon tämä johtui siitä, että kerkesi asennoitumaan Liigaan juurikin tuohon toimivaksi todettuun ketjuun ja kuinka paljon oikeasti siitä, että olisi muka parempi vasemmassa laidassa pelattuaan lähes koko uransa oikeana laitahyökkääjänä?
Tietysti kokeilla aina saa - en minä sitä vastaan ole, varsinkaan yhden pelin osalta. Jotain on hyvä tehdä, jotta syväjäässä olevat kokeneet konkaritkin heräisivät jo pikkuhiljaa tähän kauteen. Itse en vain pidä tästä ketjukasaustyylistä pidemmässä juoksussa, koska minusta vain pienen budjetin seurat kasaavat kaikki tykit yhteen tai kahteen ensimmäiseen ketjuun, kun taas menestyvämmät pyrkivät kasaamaan neljä tasapainoista ja molempiin suuntiin hyvää ketjua. Itse pidän siitä, että nelosketjukin Liigan kärkijoukkueista tuottaa pisteitä Liigan keskiarvoa paremmin, eikä niin, että kärki johtaa selvästi pistetuotannossa muiden ketjujen ollessa selvästi heikompia. Tyypillisesti tällä voi menestyä runkosarjassa, mutta jää helposti vajaaksi pudotuspeleissä.
Mielestäni Calle sopii paremmin johonkin nimelliseen kolmosketjuun, joka ei ehkä niin paljoa pelaa, jotta olisi sitten mahdollisimman tuoreena aina ylivoimatilanteissa.