Arska
Vakiokokoonpanossa
Lööke tais itse sanoa jossain haastattelussa, että haluais pelata Brynäsissä vielä kun on ilmeisesti sieltä kotoisin niin itse epäilen Lööken menevän sinne ensi kaudeksiLööke tulee olemaan vaikea pitää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lööke tais itse sanoa jossain haastattelussa, että haluais pelata Brynäsissä vielä kun on ilmeisesti sieltä kotoisin niin itse epäilen Lööken menevän sinne ensi kaudeksiLööke tulee olemaan vaikea pitää
Lööke tais itse sanoa jossain haastattelussa, että haluais pelata Brynäsissä vielä kun on ilmeisesti sieltä kotoisin niin itse epäilen Lööken menevän sinne ensi kaudeksi
Tuleeko se Rajala sitten meillePidän erittäin mahdollisena skenaariota että Lööke Brynäsiin lähtee kauden jälkeen kun sitä vielä erikseen sanoi, ja vastaavasti Ilves kotiuttaa Joona Ikosen länsinaapurista hänen jättämälleen tontille.
Mutta hypätään nyt tämä kausi ensin.
En usko..Tuleeko se Rajala sitten meille![]()
Niin mutta kun Löökkikin menee Bryyneesiin, kun kerran sanoi haluavansa pelata siellä vieläEn usko..
Anoo ens vuonna Sveitsin kansalaisuutta ja jää sinne pysyvästi
Hyvin vanheni!Pidän erittäin mahdollisena skenaariota että Lööke Brynäsiin lähtee kauden jälkeen kun sitä vielä erikseen sanoi, ja vastaavasti Ilves kotiuttaa Joona Ikosen länsinaapurista hänen jättämälleen tontille.
Mutta hypätään nyt tämä kausi ensin.
Hyvin vanheni!![]()
Onkohan Mänty lähdössä?Ketäs tänään pitäs veikata lähtijäks kauden jälkeen?
Yksi keskipitkä Simme kiitos!Ketäs tänään pitäs veikata lähtijäks kauden jälkeen?
No ei se nii vaikeeta ollutkaan.Pidemmälle katsoen järkevää olisi pitää pitkällä sopimuksella olevaa kaveria, eli Törökiä pelaajana, johon halutaan panostaa, eli antaisin Törökille mahdollisuuden 1-2 -ketjuissa.
Edessä on todennäköisesti isokin muutos kokoonpanoon ensi vuodeksi ja nyt syksyllä kannattaa jo kiinnitellä pelaajia ensi kauteen myös.
Klingbergille C rintaan ja jatkosopimus taskuun. Borgille jatkot, niin on Török ja Borg varmat ens kaudelle. Nättisessä ei kohtaa todennäköisesti palkka ja taso.
Lööke tulee olemaan vaikea pitää, Svej loistaessaan menetetään.
Männyn ja Jasekin onnistuessa tällä kaudella, tarvitaan kaksi kärkisentteriä ensi vuodeksi. Jasekin palkka kun on alle 200, onnistuessaan todennäköisesti käyttää optionsa.
Vasen kaista hankittavana, kiekollinen ykköspakki ja ykköskassari ostettavana, jos ja todennäköisesti kun Simme ja Pavlat jatkaa matkaa. Taposesta tuskin tehdään vuodessa varma ykkönen. Borg ja Török antaisi edes pohjan sentteriosastolle.
Teuho-Markkolalle, Engbergille ja Törökille isoa roolia samantien siis jo tällä kaudella. Kaikille ruotsalaisille jatkoja, jos vaan palkkatoive kohtaa. Ratinen ja Björkqvist voi puolestani jatkaa matkaa, Kosille jatkolappua, jos hinta vastaa tasoa.
Hölö nyt ainakin. Ja seksi-Calle.Ketäs tänään pitäs veikata lähtijäks kauden jälkeen?
Lööke teki " Rajalat ".Hyvin vanheni!![]()
En tiiä pitäiskö tästä heitosta itkeä vai nauraaLööke teki " Rajalat ".
Ihan sama.. silmät kostuu yhtälailla kummastakin.En tiiä pitäiskö tästä heitosta itkeä vai nauraa
Meinasit laittaa joukkueen parhaan pelaajan kolmosketjuun ja kyllä tiedän että ketjuilla ei niin Ilveksessä ole väliä mutta Svej ansaitsee paikan parempien pelaajien kanssa.Rati-Mänty-Lööke
Henman-Jasek-Klingberg
Engberg-Török-Svej
Nättinen-Borg-Kos-Laurell-Teuho-Kappe
Meinasit laittaa joukkueen parhaan pelaajan kolmosketjuun ja kyllä tiedän että ketjuilla ei niin Ilveksessä ole väliä mutta Svej ansaitsee paikan parempien pelaajien kanssa.
Ei tuo ihan järjetön skenaario ole muutenkaan. Ratisessa nähdään jotain mitä kaikki eivät näe ja tuo kolmonen olisi vähintäänkin mielenkiintoinen.Soita hölölle. Tossa muodossa oli 3 ensimmäistä ketjua tänää reeneissä. Näde ja Kappe puuttu jäältä kokonaan.
Svej on todella hyvä pelaaja, mutta ei missään universumissa Ilveksen paras.Meinasit laittaa joukkueen parhaan pelaajan kolmosketjuun ja kyllä tiedän että ketjuilla ei niin Ilveksessä ole väliä mutta Svej ansaitsee paikan parempien pelaajien kanssa.