Ilveksen kokoonpano 2024-2025

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 637
Metsola tulee Liigan parhaan maalivahdin tilalle mestarin ykköseksi saldolla 12 voitettua peliä ja 21 hävittyä. Annan tuolle pienen kysymysmerkin.

Vertaat Borgiin, joka tulee Ilvekseen alaketjujen hyökkääjäksi 8+3 tehoilla SHL:stä yhdestä Euroopan parhaista joukkueista.

Juu lähdöt on ihan samat. Alleviivaat vaan kokoajan mun pointtia.
Itsekin sanoit että ei Klotenissa mitään häävejä statistiikkoja voi vetää.

Ja mitä väliä roolilla on? Eikö silti saa asiaa miettiä? Borg ensimmäistä kertaa urallaan lähtee ulkomaille pelaamaan jne.

Ihan sama onko roolina ykkössentteri, nelosen laita tai vaikka mehupoika niin on se nyt kummallista jos ei voi nettipalstalla yhtään miettiä että kuinka mahtaa herra suoriutua.

Meillä on rosterissa muutenkin jo jonkin verran jengiä keneltä odotetaan tasonnostoa.

Kuten sanoin: toivotaan parasta.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 145
Itsekin sanoit että ei Klotenissa mitään häävejä statistiikkoja voi vetää.

Ja mitä väliä roolilla on? Eikö silti saa asiaa miettiä? Borg ensimmäistä kertaa urallaan lähtee ulkomaille pelaamaan jne.

Ihan sama onko roolina ykkössentteri, nelosen laita tai vaikka mehupoika niin on se nyt kummallista jos ei voi nettipalstalla yhtään miettiä että kuinka mahtaa herra suoriutua.

Kuten sanoin: toivotaan parasta.
Saat pohtia, mutta minäkö en saa olla eri mieltä?

Sinä selkeästi olet nyt sitä mieltä, että Metsolaan ei liity mitään kysymysmerkkejä. Eikä ole mitään merkitystä sillä, että hankitaanko pelaaja ykkösmaalivahdiksi vaiko mehupullojen täyttäjäksi. Selkee homma, kausi sen sitten näyttää miten huoltajat onnistuu hommissaan.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 637
Saat pohtia, mutta minäkö en saa olla eri mieltä?

Sinä selkeästi olet nyt sitä mieltä, että Metsolaan ei liity mitään kysymysmerkkejä. Eikä ole mitään merkitystä sillä, että hankitaanko pelaaja ykkösmaalivahdiksi vaiko mehupullojen täyttäjäksi. Selkee homma, kausi sen sitten näyttää miten huoltajat onnistuu hommissaan.
Saat olla, mutta en minä siitä valita. Eikä se kai ole mitään negailua jos ihan asiallisesti täällä keskustelee ja haastaa.

Enhän minä taas noin sanonut, vaan tarkoitin että on se rooli mikä hyvänsä niin toivon että paras mahdollinen suorittaja on siinä paikalla.

Koitat vaan niin kovasti nyt tuoda ilmi sitä että Borg hankittiin alaketjuihin. Yhtä lailla siellä pitää toimittaa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 145
Koitat vaan niin kovasti nyt tuoda ilmi sitä että Borg hankittiin alaketjuihin. Yhtä lailla siellä pitää toimittaa.
Kuka on sanonut ettei pidä? Sinähän tähän keskusteluun toit mukaan Metsolan. Mikä minun mielestä oli aika outo vertaus. Keskusteluun alaketjujen Borgista toit mukaan Tapparan ykkösveskarin jostain syystä. Edelleen alleviivaan: Borg vaikuttaa rooliinsa vähemmän kysymysmerkiltä kuin mainitsemasi Metsola. Ittehän sää tätä kysyit.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 637
Kuka on sanonut ettei pidä? Sinähän tähän keskusteluun toit mukaan Metsolan. Mikä minun mielestä oli aika outo vertaus. Keskusteluun alaketjujen Borgista toit mukaan Tapparan ykkösveskarin jostain syystä. Edelleen alleviivaan: Borg vaikuttaa rooliinsa vähemmän kysymysmerkiltä kuin mainitsemasi Metsola. Ittehän sää tätä kysyit.
Mielestäni taas ei mutta sehän sallitaan :)

Toin sen vaan siinä mielessä että minusta oli hassua että tuli sellainen olo että Borgia ei saanut kyseenalaistaa.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 801
Dumaa Borg mutta haaveile Miro Nallista, selvä.

Eri standardit, koska Miro on Ilveksen kasvatti. Ei tarvitse tuoda silloin kentälle yhtä paljon. Tää on tätä kookoo1970 logiikkaa.

Nallilla paremmat näytöt liigasta.
Aina suosin omia. Näillä side logoon.
Se logiikasta.

Muualta tulevat aina rahan/ oman uran takia.

Otetaan talteen. Kauden aikanahan tämä nähdään.

Muistathan sitten itse myöntää virheesi, jos niin jälleen käy? Palve = Myttynen jne.

Tottakai kuten sielläkin, myrrä= pennanen+ 1k€ rosteri?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 776
Nallilla paremmat näytöt liigasta.
Aina suosin omia. Näillä side logoon.
Joo kyllä itsekkin suosin omia poikia, mutta jos Nallilla just ja just riitti Spårtin neloseen niin vaikea nähdä paikkaa Ilveksestä.

Eikä mitään pois Nallilta. Tykkäsin kaverin asenteesta Ilveksessä erittäin paljon ja harvoin "palkka sotureilta" saadaan samanlaista uhrautumista (ellet ole Dominik Masin)

Mutta kun ei yksinkertaisesti riitä pelin taso niin turha tässä on Nallin perään itkeä.

Hieno pelaaja siitä ei pääse mihinkään ja sanaakaan pahaa sanottavaa mulla Nallista ei ole.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 145
Nallilla paremmat näytöt liigasta.
Aina suosin omia. Näillä side logoon.
Se logiikasta.

Muualta tulevat aina rahan/ oman uran takia.



Tottakai kuten sielläkin, myrrä= pennanen+ 1k€ rosteri?
Itsellekin Ilves-taustaiset on isoimmassa arvossa. Nalli kuitenkin huono esimerkki, kun ei oikein ole riittänyt edes Sportiin.

Tuota alempaa viittausta en ymmärrä, selvennätkö hiukan?
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 763
Nallilla paremmat näytöt liigasta.
Aina suosin omia. Näillä side logoon.
Se logiikasta.

Muualta tulevat aina rahan/ oman uran takia.



Tottakai kuten sielläkin, myrrä= pennanen+ 1k€ rosteri?

Aikanaan ihmettelit miksi muuan Aku Räty tuotiin Ilvekseen Miro Nallin edelle ja nyt vertaat häntä SHL-sentteriin? Kertoo kyllä taas kaiken oleellisen pelaajien ja sarjojen tasoerojen ymmärryksestä.

Mikä on 1000 euron rosteri?
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 801
Mikä on 1000 euron rosteri?
Oli hyvä kun huomasit virheeni.
+Miljoonan euron rosteri.
Et ymmärtänyt virhettä???
Aikanaan ihmettelit miksi muuan Aku Räty tuotiin Ilvekseen Miro Nallin edelle ja nyt vertaat häntä SHL-sentteriin? Kertoo kyllä taas kaiken oleellisen pelaajien ja sarjojen tasoerojen ymmärryksestä.
Ymmärryksestä kertoo enempi että pidät borgia näillä tilastoilla ja minuuteilla shl sentterinä.

Olen ihmetellyt miksi nalli laitetaan ulos ja hankitaan ruokosia ja gregoireja samaan rooliin.

Omiin muroihin kusemista tuo on.
Toki tuohon alkanut itsekin tottumaan ja kohta nuo murotkin onkin loppu.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 145
Oli hyvä kun huomasit virheeni.
+Miljoonan euron rosteri.
Suhteessa muihin noi eurot on aina. 80-luvulla meillä oli Risto Jalo, Mikko Mäkelä ja Raimo Helminen senttereinä, eikä pelaajabudjetti ollut edes miljoonaa.

Kokoajan budut nousee Liigan kärjessä ja se on vain hyvä asia. Ilveksen suhteellisessa asemassa sarjan sisällä ei ole kuitenkaan tapahtunut yhtä merkittävää muutosta kuin mainostat.

Kärkipäässä ollaan, kuten oltiin jo 21-22 kaudellakin.

Nämä sinun ulkopuolelta tuotujen pelaajien dissaamiset on jo täyttä palstalegendaa. Rasistiksikin sinut voisi joku tuomita. Heti kun tänne tuodaan joku pelaaja Tampereen ulkopuolelta, niin alkaa dumaaminen. Jos tulee Tsekistä/Ruotsista asti, niin lähtökohtaisesti on paska. Ja Nallin muroihin kustu. Helvetin moneen otteeseen.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 801
Nämä sinun ulkopuolelta tuotujen pelaajien dissaamiset on jo täyttä palstalegendaa. Rasistiksikin sinut voisi joku tuomita. Heti kun tänne tuodaan joku pelaaja Tampereen ulkopuolelta, niin alkaa dumaaminen. Jos tulee Tsekistä/Ruotsista asti, niin lähtökohtaisesti on paska. Ja Nallin muroihin kustu. Helvetin moneen otteeseen.
Palstalla nyt on hyvä kutina pelaajasta vaikka roman tekisi paluun tai jr lessard palaisi eläkkeeltä rosteriimme.

Borgia olen ihmetellyt ja perustellut tänäänkin miksi en ymmärrä hankintaa.
Kysyn tänään kolmannen kerran, mikä on tuon heikkous kun vastuu ja peliaika ollut olematonta?
Vaikka pelaa logolle, jättää kaiken kentälle ja kuulemma pukukoppipelaaja.
Hyvin on täällä tämä kyssäri jäänyt katveeseen, vai joko irtoo?

Mielestäni olen viime kausien aikana useamman pelaajan/koutsin hankintaa epäillyt ja ihmetellyt ja useammin arviossani osunut.
Baptiste meni metsään mutta tasainen suorittaminen tälläkin jäi piippuun.
Enempi ihmettelen näiden hankinnasta vastaavaa koskelaa.

Ensi kaudella kuitenkin juhlat on varmat!
Mestaruus tulee!
...tai sitten on mestaruuden 40-vuotispäivät!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 145
Mielestäni olen viime kausien aikana useamman pelaajan/koutsin hankintaa epäillyt ja ihmetellyt ja useammin arviossani osunut.
Älä nyt jumalauta naurata. Sinä olet dumannut lähtökohtaisesti ihan jokaisen hankinnan viimeisen viiden kauden aikana. Tottakai se joskus osuu kohdalleenkin, mutta ei ihan ole Baptiste ollut ainoa jossa olet mennyt vikaan. Siinä menit kyllä ehkä pahiten pitkäksi.

Kodytek oli täysi arpa, Baptiste laiska paska, Palveen liike ja olemus yhtä verkkaista kuin Myttysellä, jota muuten itse huutelit hankinnaksi tänne. Olit jopa sitä mieltä, että Tillu ei osaa ollenkaan hommiaan, kun ei millään tajua sainata Myttystä. Tottakai käänsit kelkkasi heti. Sinä jopa huutelit Michael Kerästä tänne takaisin, koska on kuitenkin oma kasvatti.

Mitä muuten olet mieltä Nallin urakehityksestä? Alle kymmenen pinnan mies Sportissa, kun täällä pelatessaan teki noin tuplat. Irrotettiinko sittenkin oikeaan aikaan?
 

Arkiherttua

Tulokas
Viestejä
5
Olen ihmetellyt miksi nalli laitetaan ulos ja hankitaan ruokosia ja gregoireja samaan rooliin.

Olen ihmetellyt miksi nalli laitetaan ulos ja hankitaan ruokosia ja gregoireja samaan rooliin.

Omiin muroihin kusemista tuo on.
Vai totesiko Nalli itse, että ei riitä? Kun pelkkä [pukukopin] penkillä istuminen ei tuonut tyydytystä, hän halusi lähteä eteenpäin. Kuka muroihin kusi, sitä en tiedä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 637
1715457050780.jpeg
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 739
Irrotettiin varmaan kun koskela löysi ruokosen samalle pelipaikalle.
Käsittääkseni Nalli itse teki ensimmäisen CHL-reissun aikana johtopäätöksen, että peliaikaa ei liene kaudella luvassa ja parempi etsiä vastuuta muualta.
 
Ylös