Ilveksen kokoonpano 2024-2025

Salhoja

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
268
Ei oo Bryggman tulossa. Hassuhattujen trollailua.

1000026231.jpg
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 537
Ei kai nyt enään kolmatta kautta toivota et jos potentiaalia löytyy…
Eikai tässä nyt mihinkään potentiaaliin nojattu nytkään. Ihan kaikista ne isoimmat epäonnistujat Clendening, Palve, Niku. Kokeneita ratsuja ja nimiä. Ihan vihkoon keväällä. Itse odotan hyvin roolitettua joukkuetta joka laittaa kaiken likoon. Kuten vaikkapa Kalpa, mutta hieman kovemmilla nimillä. Jos jotain on opittu niin palkkaratsuilla ei ainakaan voiteta.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 905
Eikai tässä nyt mihinkään potentiaaliin nojattu nytkään. Ihan kaikista ne isoimmat epäonnistujat Clendening, Palve, Niku. Kokeneita ratsuja ja nimiä. Ihan vihkoon keväällä. Itse odotan hyvin roolitettua joukkuetta joka laittaa kaiken likoon. Kuten vaikkapa Kalpa, mutta hieman kovemmilla nimillä. Jos jotain on opittu niin palkkaratsuilla ei ainakaan voiteta.
Mä väittäisin, että vaikka Pennanen olisi saanut Liigasta kenen tahansa muun joukkueen rosterin, niin Pennasen tie olisi tyssänyt ihan viimeistään puolivälieriin.

Meillä oli mun mielestä mestaruustason rosteri ja häntäpään valmennus
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 772

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
179
Ai toivottavasti ei pelaa? Pelasi ainakin tapparaa vastaan oikeinkin mallikkaasti ja itse kyllä mielelläni miehenalun Ipaan ottaisin.
Niin tässäkin tullaan nyt varmaan siihen, mihin rooliin kaveria aatellaan. Jos johdon tarkotus on pistää Väisänen kolmoskentän rooliin niin ei kiitos, mutta neloseen halvalla lapulla ehdottomasti
 
Ylös