Ilveksen kokoonpano 2024-2025

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 854
KalPassa pelasi hyvin, eli kyllä siellä Könösessä on hyvä pelaaja piilossa. Toivottavasti Niemelä saa sen kaivettua Pennasta paremmin esiin.
Jos lopetetaan tämä että Könösen ongelmat olisi jotenkin Pendon syy.

Mies itse valitteli pitkin kautta kuinka ollut uransa vaikein kausi ja muuta kaikkea ongelmaa.

Könönen aloitti hyvin. Jotain tapahtui.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Jotenkin haluaisin nähdä Ilves-ketjun

Suomi-Mattila-Meskanen

Sitten ulkkiketjun, joka voisi kylvää tuhoa:

Stransky-Najman-Lööke

Nimellisenä kolmosena Mäntykivi sinne keskelle:

Ratinen-Mäntykivi-Väisänen

Nelosena sitten Borgin sentteröimä:

Könönen-Borg-Björkqvist
Mese ei kuulu ykköseen jarruttamaan Suomen menoa. Eiköhän tuohon voi jotain kärkilaituria myös odottaa lisäksi. Suomea ja Meskasta on kokeiltu yhteen tällä sekä viime visiitillä ja ei ole toiminut.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 310
Jos lopetetaan tämä että Könösen ongelmat olisi jotenkin Pendon syy.

Mies itse valitteli pitkin kautta kuinka ollut uransa vaikein kausi ja muuta kaikkea ongelmaa.

Könönen aloitti hyvin. Jotain tapahtui.
Omien kuulojen mukaan nimenomaan tällä puolella oli ongelmaa. Sanotaanko vaikka niin, että en ylläty jos Könönen jatkaa Ilveksessä ja pelaa merkittävän hyvä kauden nimenomaan toisen valmennuksen alla.

Mä haluaisin nähdä mihin Juusosta on ensi kaudella.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Miksei... ei voi käsittää?
Ehkä, ei halunnut käsitellä asiaa pelaajan kanssa joka ei nauttinut luottamusta kentällä koko jälkimmäisellä osalla kaudesta. Ei halunnut selitellä miksi ei pelaa. Ei olisi eka valmentaja joka tekee noin viltitetylle pelaajalle. Joillekkin se ongelma on helpompi siirtää syrjään kuin kohdata.
 
Viimeksi muokattu:

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 713
Miksei... ei voi käsittää?

Jos se oli sitä mieltä että meillä on viisi psykologia täällä, ne hoitakoon kommunikaation. Pendo on moiseen nyanssiin liian tärkeä ihminen tässä organisaatiossa.
 
  • Angry
Reactions: 000

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
242
Meillä ei ole mitään hätää hyökkäyksen osalta ensivuonna! Stransky löysi mojonsa ja tulee dominoimaan ensi kaudella! Kunhan siihen vierelle löydetään joku joka osaa laittaa tyhjiin ja sit yks joka osaa vähän puolustaa!
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Yksi kärkilaituri sieltä puuttuu. Suomi, Stransky ja Lööke ei vielä riitä. Toki jotkut puhuvat Männystä, mutta itse uskon hänen vahvasti jatkavan keskellä. Suomi, Stransky ja Mänty kaikki aika vahvasti suosivat myös vasenta laitaa, toki myös Mäenpää. Vasuriin on myös Ratinen ja Björkqvist. Yksi a-luokan rightin laituri oikeaan Iksan paikalle olisi kova, mutta sellaista ei ole näkynyt kyllä huhuissa. (Ajattelen Lööken korvaavan lähinnä Nymanin oikeassa laidassa).
 
Ylös