Ilveksen kokoonpano 2024-2025

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
416
Koska se tuntuisi loogiselta ja koska mä vaadin sitä.

Mitä launchiin tulee, niin tässä on jo sen verran hyvin sopimuksia että kannattaako sellaista enää edes järjestää? Kaikki vaan julki mahd. nopeasti
Tuntuu kans siltä, että mahtaako mitään launchia tulla, ku soppareita on julkistettu ny paljon menee.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 683
Launch voi keskittyä esim pelkkään valmennukseen ja Jalon & Koskelan jutteluihin/selityksiin.
Saisi melkein hallituksen PJkin olla paikalla kun kerran omalta osaltansa päättää noista päävalmentajista. Muutenkin olisi mukava kuulla isomman linjan juttuja myös tuollaisessa tilaisuudessa.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 596
Eiköhän Pavlatille oo tehty soppari niin ettei voi karata AHL nyt.

Eikös kaikissa soppareissa ole asetelma "NHL tai Ilves" ihan liittojen tekemien sopparien perusteella. Ellei puhuta 1-kierroksen varauksesta. Joidenkin pelaajien tapauksessa on AHL:ään päästetty. Tuskin veskareita, nyt.

Saisi melkein hallituksen PJkin olla paikalla kun kerran omalta osaltansa päättää noista päävalmentajista. Muutenkin olisi mukava kuulla isomman linjan juttuja myös tuollaisessa tilaisuudessa.

Voisi myös jalkapalloinvestointia selittää/avata. 1.5 miljoonaa euroa on aika paljon. Sitä on jo vähän selitetty medialle. Missä mennään päivitys silti paikallaan. Numerot tarkentuneet ja stadion saatu auki ja toimintaan.
 

Levitön Äijä

Rivipelaaja
Viestejä
52
Soppareitahan oli pakko julkistella jotta jonkinmoista "positiivista mediapöhinää" saataisiin pidettyä yllä kun muut pellailee mitskuista. Ei ollu varaa pitää mediahiljaisuutta etenkin kun iso osa tulijoista on jo tavalla tai toisella palstoille&lehtiin päätynyt. Niemelän julkistuksen yhteydessä launchataan varmaan myös jokunen pelaajasoppari joista jokunen tulee puskista&puun takaa. Itse toivon myös että nimenomaan päävalmentajan suusta tulee ns. Hölön aikakaudelle tavoitteet, ei puheita "välikausista tai rakentamisesta" vaan selkeä suunta olla mestarikandidaatti koko ajan. Ei tää niin vaikeeta oo..? ;)
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 849
Eikös kaikissa soppareissa ole asetelma "NHL tai Ilves" ihan liittojen tekemien sopparien perusteella. Ellei puhuta 1-kierroksen varauksesta. Joidenkin pelaajien tapauksessa on AHL:ään päästetty. Tuskin veskareita, nyt.
Pavlat on 24 eli häntä tämä ei koskisi. Malekin kohdalla palautusvelvollisuus toki on.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 820
Itse en usko, että Launchia on tänä vuonna laisinkaan. Eiköhän nämä loputkin tiputella samalla lailla.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 348
Itse en usko, että Launchia on tänä vuonna laisinkaan. Eiköhän nämä loputkin tiputella samalla lailla.
Toivottavasti Hölöstä olisi joku hieno julkaisuvideo. Naapuri kun julkaisi Röönborin niin oli kyllä todella hieno video siinä.
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
Mulle on tällä hetkellä oikeestaan aivan sama miten näitä 1+1 soppareita tiputellaan. Ensi kaudella runkosarjalla ei oo mitään väliä ja kaikki pelaa nuori suomi tyyliin ja tämmönen 1+1 joukkue voi lasketella siitä sit nopeesti lomille kun on jo sopparit tehty muualle seuraavasta kaudesta. Sitouttaminen on tillulle aivan se ja sama. Kaveri pystyy maksimissaan vuoden tai 1+1 soppareihin. Ja tässä kohtaa joku puhuu Suomesta ja Parikasta niin tillulla ei ole mitään tekemistä näitten soppareitten kanssa muuta kun paperin kirjottamisessa. Jos viime kaudesta oli jotain odotuksia niin ens kaudesta ei oo sitten yhtään mitään, oli meillä McDavid tai Bau kärkisentterinä.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 820
Mulle on tällä hetkellä oikeestaan aivan sama miten näitä 1+1 soppareita tiputellaan. Ensi kaudella runkosarjalla ei oo mitään väliä ja kaikki pelaa nuori suomi tyyliin ja tämmönen 1+1 joukkue voi lasketella siitä sit nopeesti lomille kun on jo sopparit tehty muualle seuraavasta kaudesta. Sitouttaminen on tillulle aivan se ja sama. Kaveri pystyy maksimissaan vuoden tai 1+1 soppareihin. Ja tässä kohtaa joku puhuu Suomesta ja Parikasta niin tillulla ei ole mitään tekemistä näitten soppareitten kanssa muuta kun paperin kirjottamisessa. Jos viime kaudesta oli jotain odotuksia niin ens kaudesta ei oo sitten yhtään mitään, oli meillä McDavid tai Bau kärkisentterinä.
Eikö nää ankeuttamiset vois olla jo annettu, kun näiden pohja on ainoastaan tämän kauden pettymys ja pahanolon purkaminen ja nyt on kaivettu jo meriselitykseksi joku vuoden sopparit kuvio...
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 313
Itse en usko, että Launchia on tänä vuonna laisinkaan. Eiköhän nämä loputkin tiputella samalla lailla.
Näin itsekin luulen asian menevän. Silti toivoisi, että tästä hyvästä ja toimivasta tavasta toimia ei luovuttaisi. Ilves oli edelläkävijä tämän(kin) asian osalta ja kyllä muutama launch kevään/alkukesän aikana luo ihan erilailla sitä kuuluisaa pöhinää offseasonille kuin yksittäiset pelaajauutiset arjen kiireen ja muun uutisviran keskellä.
 
Ylös