Ilveksen kokoonpano 2023-2024

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 753
Nimenomaan. Ja Könösestä tuli heti jutellessa sellaiset fiilikset että on mies joka pelaa viimeiseen asti logolle. Aivan helvetin mukava ja rento mies
Samat fiilikset itellä kun Bolzanossa juteltiin. Mies tuli itse puheille ja kyseli mm. Osaston toiminnasta ja oli aidosti kiinnostunut. Tälläisiä pelaajia meille lisää joita se yhteisökin kiinnostaa logon lisäksi.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 005
Nimenomaan. Ja Könösestä tuli heti jutellessa sellaiset fiilikset että on mies joka pelaa viimeiseen asti logolle. Aivan helvetin mukava ja rento mies
Ei kaikkia aina näy päällepäin, usein jopa päinvastoin.. ei kaikki koomikotkaan ole aina olleet rentoja ja hauskoja. Ja jos ihminen on vaikka liian ankara ja vaativa itseään kohtaan, niin saattaa huomaamattaankin ihan itse rakentaa itselleen vaateita, sekä paineita.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 753
Ei kaikkia aina näy päällepäin, usein jopa päinvastoin.. ei kaikki koomikotkaan ole aina olleet rentoja ja hauskoja. Ja jos ihminen on vaikka liian ankara ja vaativa itseään kohtaan, niin saattaa huomaamattaankin ihan itse rakentaa itselleen vaateita, sekä paineita.
Näinhän se on. Ei ole helppoa muiden huomata vaikka toinen saattaa käydä isoakin taistelua päänsä kanssa. Helvetistä vain Juusolle tsemppiä.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 102
Koko porukka todella hengetön ja pelokas.
Mikä kumma tuota porukkaa riivaa?

Kaikki tietää KalPan kokoonpano-ongelmat, mutta silti kiekonhallinta heillä.
Onko tosiaan valmentajalla jänne katkennut?
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
453
Mikähän tuolla Clendeningillä on? On kertakaikkiaan heikko ollut jo pitkään ja kauden isoin floppi jos taso ei nouse tuosta.
Aika "rohkea" olet, kun "kehtaat" meidän huippupakkia arvostella. Menee nimittäin aika monella tunteisiin tuollainen tahdittomuus. Ainakin muutamaan otteeseen sen huomannut, kun olen AC:n viimeaikaista pelaamista ylimielisyydestä ja flegmaattisuudesta kritisoinut.
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
953
Ei kaikkia aina näy päällepäin, usein jopa päinvastoin.. ei kaikki koomikotkaan ole aina olleet rentoja ja hauskoja. Ja jos ihminen on vaikka liian ankara ja vaativa itseään kohtaan, niin saattaa huomaamattaankin ihan itse rakentaa itselleen vaateita, sekä paineita.
Näinhän se juuri on. Tunnistan itseänikin noista tunnusmerkeistä. Toivottavasti Juuso saadaan raiteilleen omassa elämässään ja Ilvesyhteisö kaipaa myös tehokasta/taistelevaa Könöä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Tänäänkin meidän paras pakki.
No ei ollut paras, mutta nosti tasoansa KalPa peliin huomattavasti kun vertaa vaikka edelliseen 5 peliin.

Oli jo lähellä sitä Clendeningiä joka täälä aloitti, että suunta on oikea.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 768
En itsekään ymmärrä, miksi piti vielä lähteä muuttamaan ketjuja tässä vaiheessa kautta.
Palven ketjusta lainaan, mutta tulee todennäköisesti muuttumaan vielä myöhemminkin. Tuo ketjulotto on kuulunut Pendon tapoihin aina ja Kerhon mestaruuskeväänäkin esimerkiksi ketjut eli läpi playoffien, vaikka ei niissä playoffeissa kovin huonosti mennyt.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 571
40 minuutin perusteella nelosketju on lukittu loppukevääksi. Virtanen voi katsoa vaikka Palveen highlightskimaraa niin tietää sitten finaaleissa mitä tehdä kun Oula lähtee Vegasiin. Könönen ja Bau loukkireservinä.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 905
Aika "rohkea" olet, kun "kehtaat" meidän huippupakkia arvostella. Menee nimittäin aika monella tunteisiin tuollainen tahdittomuus. Ainakin muutamaan otteeseen sen huomannut, kun olen AC:n viimeaikaista pelaamista ylimielisyydestä ja flegmaattisuudesta kritisoinut.

Joo, täällä on muutama nimimerkki käynyt jokaiseen ketjuun kehumassa Clendeningin pelaamista vaikka ei tuo nyt kauhean harjaantunutta pelisilmää vaadi huomatakseen kuinka heikko mies omassa päässä ollut. Jalonenkin tuohon tarrannut nyt moneen otteeseen.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 502
40 minuutin perusteella nelosketju on lukittu loppukevääksi. Virtanen voi katsoa vaikka Palveen highlightskimaraa niin tietää sitten finaaleissa mitä tehdä kun Oula lähtee Vegasiin. Könönen ja Bau loukkireservinä.
Joo, samaa mietin. Nelonen toimii näin parhaiten.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 502
Joo, täällä on muutama nimimerkki käynyt jokaiseen ketjuun kehumassa Clendeningin pelaamista vaikka ei tuo nyt kauhean harjaantunutta pelisilmää vaadi huomatakseen kuinka heikko mies omassa päässä ollut. Jalonenkin tuohon tarrannut nyt moneen otteeseen.
Tänään ei ehkä pitäisi pelata minuuttiakaan mutta on hänellä hyviäkin pelejä. Tiedä sitten mikä vaivaa. Ehkä hevonen on ravintoloista loppunut.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 684
Ehjä, upea peli koko joukkueelta, varmasti valmennuskin tyytyväinen pelaajien suoritteista.

Nelonen varsin miellyttävä yllätys, jopa parjaamani Greg pysyi jollain tavoin pelissä mukana. Gregin paikka huutaisi silti yhtä pelimiestä.

Glendering painaa oppikirjamaisesti pää pystyssä, huolestuttavan paljon lipsuu omissa.

Meskaselle olen antanut paljon risuja. Nyt kehuja. Energinen joukkuepelaaja, vielä mustaa sisään, niin good.

Palve aivan liekeissä.
 

wasama

Luottopelaaja
Viestejä
1 041
Todella tärkeää, että Palve alkaa jälleen syttyä pelaamaan.
Olisiko harjoitellut vähän kovempaa.
 
Ylös