Ilveksen kokoonpano 2023-2024

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 582
Olen onnellinen kun play offit alkaa. Jos meillä on 10 parasta hyökkääjää ja 5 parasta puollustajaa jalkeilla.
Näinhän meillä ei ole ollut.
Reservistä joudutaan vielä raijaamaan väkeä
Kirjaimellisesti eilen ainakin oli. Noo riippuu kumpaa pitää parempana O Learyä vai Päkkilää. Top 9 oli kaikki pelamassa ja parhaat pakit.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tarkoitan play off pelejä, en runkosarjaa.
No kannua nostetaan kumminkin kauden lopussa

Niin mutta kirjoitit, että näin ei ole vielä ollut ja siihen vastattiin, että on ollut - ja luonnollisesti runkosarjassa, kun playoffeja ei ole vielä pelattu :D

Loukkaantumisten suhteen meillä on kyllä käynyt tällä kaudella todella hyvät. Tässä ollaan oltu varmaan myös onnekkaampia kuin muut. Toivottavasti jatkuukin niin.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 852
Niin mutta kirjoitit, että näin ei ole vielä ollut ja siihen vastattiin, että on ollut - ja luonnollisesti runkosarjassa, kun playoffeja ei ole vielä pelattu :D

Loukkaantumisten suhteen meillä on kyllä käynyt tällä kaudella todella hyvät. Tässä ollaan oltu varmaan myös onnekkaampia kuin muut. Toivottavasti jatkuukin niin.
Tarkoittaa varmaan, että ei ole aiemmissa playoffeissa päästy tuossa tilanteessa pelaamaan.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 075
Könönen ei kyllä näillä esityksillä mahdu pelaavaan kokoonpanoon play offeissa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
Valitettavasti näin. Täytyy toki antaa armoa siitä syystä, että pelituntuma on hieman kateissa ja homma näyttää siksikin väkinäiseltä.
Könönen on kyllä aivan täysi mysteeri.

Alkukaudesta kun pelasi Palveen vierellä homma näytti oikein hyvältä ja nähtiin niitä röyhkeitä ajoja maalille yms.

Sitten tapahtui jotain ja tämä nykyinen Könönen ei näytä jäällä edes samalta pelaajalta enää.

Toivottavasti Päkkilä tervehtyy pian niin saadaan nelonen muotoon

Virtanen - O'Leary - Päkkilä
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
Kyllä se näin menee, ja Köntsä eka korvaaja.
Joo Könönen omissa papereissa myös Gregoirea edellä.

On tietty mahdollista, että Gregoirea voidaan käyttää esimerkiksi Pelicansia vastaan jos siellä alkaa Tyrsky sekoileen niin Gregoire voi käydä hakeen kaverin pois niin loukkaantumisten riski pienenee huomattavasti.
 
Viestejä
1 931
Joo Könönen omissa papereissa myös Gregoirea edellä.

On tietty mahdollista, että Gregoirea voidaan käyttää esimerkiksi Pelicansia vastaan jos siellä alkaa Tyrsky sekoileen niin Gregoire voi käydä hakeen kaverin pois niin loukkaantumisten riski pienenee huomattavasti.
Joo, Gregoire olisi hyvä ("shakkitermein") moukka, jonka voisi uhrata esim. Bloodiin. Toki iso kysymysmerkki, pärjääkö hän kunnon painissa kenellekään.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
Joo, Gregoire olisi hyvä ("shakkitermein") moukka, jonka voisi uhrata esim. Bloodiin. Toki iso kysymysmerkki, pärjääkö hän kunnon painissa kenellekään.
Eihän sillä mitään väliä ole pärjääkö.
Tarkoitus on saada molemmat pelaajat isoista ovista pihalle.

Ja sen verran täytyy sanoa, että Gregoire on hanskannut ihan oikeesti kovien poikien kanssa. Esimerkiksi Kapasen kauhun Dominik Masinin kanssa :D
 

GNR

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
747
Alkukaudesta kun pelasi Palveen vierellä homma näytti oikein hyvältä ja nähtiin niitä röyhkeitä ajoja maalille yms.

Sitten tapahtui jotain ja tämä nykyinen Könönen ei näytä jäällä edes samalta pelaajalta enää.
Jotenkin jäänyt mieleen, että sai jossain pelissä päähän osumaa ja sen jälkeen ollut vaisumpi. Voi olla toki kuvitelmaakin.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 293
Jotenkin jäänyt mieleen, että sai jossain pelissä päähän osumaa ja sen jälkeen ollut vaisumpi. Voi olla toki kuvitelmaakin.

Sportin Hayeshan moukutti Könöstä siinä yhdessä pelissä. En nyt muista, että osuuko suoraan vaisumman aikakauden alkuun. Kovin pitkähän ei se Könösen hyvä vire ollut, mutta sinä aikana oli kyllä niin vakuuttava, että täällä esim. minä ehdotin pitkää jatkosopimusta.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 379
Mä oon kuullut luotettavana pitämästäni lähteestä, että Könösen peliaika johtuu henkisen puolen syistä, ei fyysisen. Mutta mene ja tiedä.

Rehellisesti en koe eroa onko Gregoire vai Könönen kentällä, en oo nähny pitkään aikaan Könöseltä mitään mielekästä. Gregsille tulee välillä suonenveto ja onnistuu jossai ja vähintäänkin heiluttaa hanskaa Komaroville. Sikäli laittasin Gregin edelle, että jos ykskin sentteri tippuu kesken pelin, on aloittaja ja alivoimapelaaja. Siinä Gregs on omaan näppituntumaan ollut ihan OK, Könönen ei siinäkään mielestäni oo mitää mieleenpainuvaa esittänyt. Ja selvästi G nauttii Pennasen luottamusta enemmän, kai siihen joku syy on. Ehkä rooli kopissa myös paljon isompi ku Könösellä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
Sportin Hayeshan moukutti Könöstä siinä yhdessä pelissä. En nyt muista, että osuuko suoraan vaisumman aikakauden alkuun. Kovin pitkähän ei se Könösen hyvä vire ollut, mutta sinä aikana oli kyllä niin vakuuttava, että täällä esim. minä ehdotin pitkää jatkosopimusta.
Siis Könönen oli kuin varjo itsestään sen pelin jälkeen.
Ei tehnyt enää niitä röyhkeitä nousuja maalille ja muutenkin peli alkoi näyttämään todella aralta.

Hayes hakkas siis paljain nyrkein sinne niskan seudulle, että voihan se olla, että siinä joku pieni loukkaantuminen tuli.

Oli muuten tuomareilta melkoinen farssi sekin tilanne Hayes 5+20 ihan oikein, mutta millä vitun järjellä Könönen sai siitä 2+2? Se ei ikinä auennut mulle.
 
  • Tykkää
Reactions: Pok

KopKop

Rivipelaaja
Viestejä
78
Mä oon kuullut luotettavana pitämästäni lähteestä, että Könösen peliaika johtuu henkisen puolen syistä, ei fyysisen. Mutta mene ja tiedä.

Rehellisesti en koe eroa onko Gregoire vai Könönen kentällä, en oo nähny pitkään aikaan Könöseltä mitään mielekästä. Gregsille tulee välillä suonenveto ja onnistuu jossai ja vähintäänkin heiluttaa hanskaa Komaroville. Sikäli laittasin Gregin edelle, että jos ykskin sentteri tippuu kesken pelin, on aloittaja ja alivoimapelaaja. Siinä Gregs on omaan näppituntumaan ollut ihan OK, Könönen ei siinäkään mielestäni oo mitää mieleenpainuvaa esittänyt. Ja selvästi G nauttii Pennasen luottamusta enemmän, kai siihen joku syy on. Ehkä rooli kopissa myös paljon isompi ku Könösellä.
Oikeassa olet noista Könösen ongelmista. Itse kysyin häneltä kasvotusten tämän n. 3vkoa sitte ja vastasi että "parempaan suuntaan on menossa, mutta vielä on vähän vaikeaa". Mä oon myös samaa mieltä tosta Gregsistä. Oon tykännyt siitä että se on oikeesti valmis heiluttamaan niitä hanskoja ja valmis lopettamaan sen esimerkiksi Komarovin pelleilyn. Keväällä Gregs on tärkeä pelaaja meille, muuten kun pisteitten valossa.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 846
Mä oon kuullut luotettavana pitämästäni lähteestä, että Könösen peliaika johtuu henkisen puolen syistä, ei fyysisen. Mutta mene ja tiedä.

Oikeassa olet noista Könösen ongelmista. Itse kysyin häneltä kasvotusten tämän n. 3vkoa sitte ja vastasi että "parempaan suuntaan on menossa, mutta vielä on vähän vaikeaa".
Voi helvetin perkele. Noi ongelmat on kyllä aina vittumaisia. Toivottavasti mies pääsee yli niistä ja palaa tasolleen. Moneen kertaan sen täällä jo sanonut mutta kyseessä on aivan loistava tyyppi enkä toivo kuin pelkkää hyvää miehelle. Olisi kyllä todella mahtava nähdä henkisesti kuntoutunut Köntsä vielä Ipan nutussa.
 

KopKop

Rivipelaaja
Viestejä
78
Voi helvetin perkele. Noi ongelmat on kyllä aina vittumaisia. Toivottavasti mies pääsee yli niistä ja palaa tasolleen. Moneen kertaan sen täällä jo sanonut mutta kyseessä on aivan loistava tyyppi enkä toivo kuin pelkkää hyvää miehelle. Olisi kyllä todella mahtava nähdä henkisesti kuntoutunut Köntsä vielä Ipan nutussa.
Nimenomaan. Ja Könösestä tuli heti jutellessa sellaiset fiilikset että on mies joka pelaa viimeiseen asti logolle. Aivan helvetin mukava ja rento mies
 
Ylös