Ilveksen kokoonpano 2023-2024

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Miten niin puuttuu? Eikö meillä ole sellainen kahden suunnan työmyyräsentteri, joka maajoukkueessakin pelaa alivoimaa?

katso liitettä 5126
En tiedä oletko katsonut Kodytekiltä kuinka paljon pelejä alle, itse en ole. Tuon kuvauksen perusteella kyseessä on hyvä yleispelaaja, mutta en minä ihan tuosta löydä määritelmää nimenomaan kuvailemiini ominaisuuksiin.

Kodytekin itsekin ajattelisin alivoimaa vetävän, mutta kyllä siellä jonkun muunkin täytyisi olla aloittamassa. Toiveena olisi, että rikkonaisia kausia pelanneen Virtasen varaan ei tässä lasketa liikaa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
En tiedä oletko katsonut Kodytekiltä kuinka paljon pelejä alle, itse en ole. Tuon kuvauksen perusteella kyseessä on hyvä yleispelaaja, mutta en minä ihan tuosta löydä määritelmää nimenomaan kuvailemiini ominaisuuksiin.

Kodytekin itsekin ajattelisin alivoimaa vetävän, mutta kyllä siellä jonkun muunkin täytyisi olla aloittamassa. Toiveena olisi, että rikkonaisia kausia pelanneen Virtasen varaan ei tässä lasketa liikaa.

En ole kokonaisia pelejä katsellut, mutta lukenut olen niin paljon kuin miehestä tietoa on löytynyt tsekkimediaa myöten. Sen tiedän, että Kari Jalonen arvostaa kovasti ja on tosiaan käyttänyt maajoukkueessa myös alivoimassa. Tsekin sarjasta erikoistilannestatseja ei tunnu löytyvän.

En ole eri mieltä siitä, etteikö tuohon kuvailemasi kaltaista sentteriä vielä ottaisi mieluusti, mutta huomautin vain, ettei meiltä suinkaan puutu omiin päin hyvin pelaavaa ja alivoimalla pärjäävää sentteriä, tai siis, että ainakin Kodytek on kaiken järjen mukaan juuri sellaiseen rooliin hankittu.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 240
Ei ole paljon S.Toporowskia, Häijään muuraria tai Blegifania tosiaan näkynyt, kun taas kerran meni vanhan kaavan mukaisesti varmat tiedot perseelleen.

Tässä templaatti tulevia kausia varten:

1. Keksi pari maukasta huhua omasta päästäsi, vaikka Mäkdaavid ja Hintz
2. Kirjoita Ilves-forumille lista varmoista siirroista, jossa esittele myös muutama ihan mediassa tai punakoneen toimesta huhuttu omana tietonasi. Lisäksi mausta listaa tyyliin "Jukureista/SaiPasta tulossa yllätysnimi"-tyylisellä paskalla
3. Hehkuta isosti kun joka mediassa kailotettu "Pelli" tulee Ilvekseen, että "minähän sanoin" ja toista, että Mäcdaavidikin tulee vähän ajan päästä
4. Julkaise vielä viimeisenä päivänä ennen launchia omasta päästä keksimäsi lista, jossa tietysti median varmat tiedot mukana
5. Hintzin ja Mäkdaavidin muualle tehtyen sopimusten myötä häivy palstalta kuukausiksi
 
Viimeksi muokattu:

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ei ole paljon S.Toporowskia, Häijään muuraria tai Blegifania tosiaan näkynyt, kun taas kerran meni vanhan kaavan mukaisesti varmat tiedot perseelleen.

Tässä templaatti tulevia kausia varten:

1. Keksi pari maukasta huhua omasta päästäsi, vaikka Mäkdaavid ja Hintz
2. Kirjoita Ilves-forumille lista varmoista siirroista, jossa esittele myös muutama ihan mediassa tai punakoneen toimesta huhuttu omana tietonasi. Lisäksi mausta listaa tyyliin "Jukureista/SaiPasta tulossa yllätysnimi"-tyylisellä paskalla
3. Hehkuta isosti kun joka mediassa kailotettu "Pelli" tulee Ilvekseen, että "minähän sanoin" ja toista, että Mäcdaavidikin tulee vähän ajan päästä
4. Julkaise vielä viimeisenä päivänä ennen launchia omasta päästä keksimäsi lista, jossa tietysti median varmat tiedot mukana
5. Hintzin ja Mäkdaavidin muualle tehtyen sopimusten myötä häivy palstalta kuukausiksi

Ajatuksen tasolla olen pyöritellyt sellaista sosiaalista kokeilua, jossa loisi foorumille (tai parille) uuden nimimerkin ja esittäisi täysin päästä vedetyn, juuri ja juuri uskottavuuden rajoissa olevan huhun, jonka sitten perustelisi "uskottavan" oloisesti käyttäen ilmauksia, kuten: kuultu pelaajan lähipiiristä, tämä on sitten tieto, en kirjoita tänne enää koskaan, jos ei...

Vaikka suorittaisin tämän kokeilun aivan itsekseni, vaikka vain tällä palstalla, niin vankka usko on, että tästä muodostuisi huhu, josta puhuttaisiin pitkään ja johon x määrä ihmisiä uskoisi kuukausia, ja todennäköisesti vielä tätä samaa huhua alkaisi jokunen muukin esittämään olen myös kuullut tästä-tyyppisesti.

EDIT: Ai niin, tärkein unohtui. Lopulta kaikki olisi Tillun vikaa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 647
Miksi joku jaksaa pahoittaa mielensä huhuista? Kaikki tietää kellä osuu ja millä todennäköisyydellä.

Levollisin mielin voi seurata Ipan joukkueen rakennusta. Jopa vähän tylsää *hymiö*
Noh, onhan päästä keksityt huhut vähän ikäviä kyllä on. Siitä ei ole kyllä tietoa että kuinka pitkälle Ruohomaan kanssa edes ollaan oltu, eiköhän neuvotteluvälit ole kuitenkin ihan kohtlaiset. Mutta yleisesti ottaen, huhut huhuina kunnes virallisesti vahvistetaan. Kaikista parastahan on se että aletaan manata jo valmiiksi ennen launchia joukkue epäonnistuneeksi pelkästään huhujen perusteella ja haukkua Tillu jo valmiiksi maanrakoon ennen ensimmäisiä treenejäkään.

Vaikka itsekin tottakai tietyille osa-alueille toivon vahvistuksia, ei ne nimet selässä ja ruhot kentällä kaikkea ratkaise. Hyvä, terve yhteishenki kera toimivan pelitavan riittää aika pitkälle tässäkin Liigassa. Ennenkaikkea toivon että ensi kauden Ilves ei lamaannu yhdestä tai kahdestakaan takaiskusta puolen pelin ajaksi. Toki hyvät joukkueet eivät moisiin tilanteisiin edes yleensä joudu kun johtavat pelejä.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 332
Ruohomaa jatkaa Ruotsissa(Modo Hockey)

Viestini sisälsi sarkasmia juuri tähän sopimusuutiseen liittyen.

Sama tietäjähän tiesi, kuinka Palve ei tule Ilvekseen, vaan menee Tepsiin. Myös Repo oli tehnyt huhtikuun puolivälin tienoilla sopimuksen Ilvekseen ja Zohornan kanssa neuvoteltiin.

Toivottavasti trollaus on tuottanut iloa ja valoa.
 
Viimeksi muokattu:

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 682
Miksi joku jaksaa pahoittaa mielensä huhuista? Kaikki tietää kellä osuu ja millä todennäköisyydellä.

Levollisin mielin voi seurata Ipan joukkueen rakennusta. Jopa vähän tylsää *hymiö*
Onko sitten huhuista joku mielensä pahoittanut?
Itse en ole sellaista havainnut, mutta se kieltämättä ihmetyttää, että mikä on se pätemisen tai hämmentämisen tarve, että pitää kirjoitella ihan suoranaisia valheita, kuten "Repo kirjoittanut eilen sopimuksen... , Ruohomaalla kahden vuoden lappu Ilvekseen...jne.
En millään usko, että nuo ovat väärin ymmärrettyjä huhuja, kyllä ne ovat ihan tahallista hämmentämistä ja paskan jauhamista.
Vaan ei kait noistakaan niin mieltään pahoitettu, lähinnä ihan aiheesta irvailtu.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 708
Onko sitten huhuista joku mielensä pahoittanut?
Itse en ole sellaista havainnut, mutta se kieltämättä ihmetyttää, että mikä on se pätemisen tai hämmentämisen tarve, että pitää kirjoitella ihan suoranaisia valheita, kuten "Repo kirjoittanut eilen sopimuksen... , Ruohomaalla kahden vuoden lappu Ilvekseen...jne.
En millään usko, että nuo ovat väärin ymmärrettyjä huhuja, kyllä ne ovat ihan tahallista hämmentämistä ja paskan jauhamista.
Vaan ei kait noistakaan niin mieltään pahoitettu, lähinnä ihan aiheesta irvailtu.

Niin näitä taitaa olla vähän kahta eri klaania. Toiset yrittävät keksittyjen huhujen kautta pumpata omaa statustaan kun taas toinen puoli haluaa aiheuttaa vain negatiivista "hälinää" Ilveksen leiriin. Oma leirinsä on sitten vielä ne, ketkä haluavat uskotella olevan Ilvesläisiä, mutta todellisuus taitaa olla naapurin suunnassa.

En ole mode, mutta itse laittaisin näistä selkeistä tahallisuuksia IP:n banniin.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 682
Niin näitä taitaa olla vähän kahta eri klaania. Toiset yrittävät keksittyjen huhujen kautta pumpata omaa statustaan kun taas toinen puoli haluaa aiheuttaa vain negatiivista "hälinää" Ilveksen leiriin. Oma leirinsä on sitten vielä ne, ketkä haluavat uskotella olevan Ilvesläisiä, mutta todellisuus taitaa olla naapurin suunnassa.

En ole mode, mutta itse laittaisin näistä selkeistä tahallisuuksia IP:n banniin.
Näin se varmaan menee.
Mun ymmärryksen puutteeseen vaikuttaa varmasti, että en koe somea oikein omaksi alustakseni ja itse asiassa tämä foorumi edustaa laskentatavasta riippuen varmasti yli puolta kaikesta somen käytöstäni.
Mutta tästä ymmärryksen puutteesta varmaan johtuu sekin, etten voi ymmärtää, että mitä tuosta tahallisesta hämmentämisestä saa, riippumatta siitä, että mihin "leiriin" mainitsemistasi kuuluu.
Jotenkin tuntuu, että pitää olla elämä tylsää, jos tuosta jotain kiksejä saa.
Vaikka samapa tuo minulle, pitäähän sitäkin varmaan joku hourupäiden hommana, että syksystä kevääseen istutaan (tai hurjimmat seisovat) halleilla tai kotisohvalla tapittamassa kun ukot sohii komposiittirimoilla
1" x 3" vulkaanikumilätkää. Puhumattakaan, että siitä pitää vielä "aateekoolle" kirjoitella. ;)
 
Ylös