Ilveksen kokoonpano 2023-2024

Hena

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
293
Niin kai sitä aina vois ulkomaalaishankinnat osua paremmin. Mun mielestä Clendening on ihan ok haku. Toki McDavid olis parempi
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 632
Eiköhän se ole selvää, että Baptistelle ei lappua tarjottu, kun sinne oikean laitaan oli jo Ikonen, Nyman ja Meskanen. Vaikka uskon, että Meskaseen on parannus niin ei Baptiste niin hyvä ole, että hirveästi kannattaisi energiaa käyttää kuolaamiseen. Naapurinkaan fanit eivät mitenkään hirvittävän tyytyväisiä ole.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 649
Silti ei aukea miksei meiltä muka löytynyt paikkaa. Omat virheet tunnistetaan, niitä pyydetään anteeksi, annetaan anteeksi ja tullaan yhdessä vahvempana takaisin.Oliko oven näyttäminen oikea ratkaisu?
Niinpä. Siellä on taustalla asioita mitkä vaikuttavat.

Omaan jengiin Konna olisi mahtunut ehdottomasti.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 149
En nyt varsinaisesti itke Babtisten perään, ainakaan ei ole tarkoitukseni, mutta jos oltaisiin parin täytemiehen hinnalla, jotka ei mahdu aina edes kokoonpanoon, hommattu sellainen joka sinne mahtuu ja osaa myös pelata. Meillähän on Gregoirellakin ollut melkein vakipaikka koko kauden ajan, kun rosterissa on niin huono taso 2. kentän alla. Meskanenkin alkaa vaikuttamaan siltä, että kaikki riskit realisoituu ja tuollaista Babtisten tapaista maalintekijää aina tarvitaan.
Baptiste. Hän on Baptiste. Miten se nimi on niin vaikea kirjoittaa oikein. Tapparan kannattajista puolet kirjoittaa sen väärin, mutta että vielä täällä meidän fiksumpienkin puolella tätä näkee säännöllisesti. Äijä on kuitenkin kohta jo kaksi kautta pelannut Suomessa.

Nick olisi kelvannut tännekin, mutta ei hinnalla millä hyvänsä. Pientä alamäkeä hänen urallaan on havaittavissa. Ei kovin näkyvä ole Tapparassa ollut, mutta tuo hyvää taustatukea. Räppää maalin silloin toisen tällöin, kyllähän mies sen osaa.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 503
Baptisten perään on turha hinkua. Ei olisi Ilveksen pelitavassa päässyt sitäkään vähää hyödyntämään ominaisuuksiaan kuin nyt läpiajokyttääjänä Tapparassa. Suurimman osan ajasta jäällä katoaa kuvasta.

Vaihtaisin toki päikseen Nyky-Meskasen kanssa.
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 734
Paino sanalla VOINUT. Laitatko vielä paljonko kuluja tulee näistä kahdesta vs Baptistesta kun sulla on tota tietoa?
En nyt tarkoita nimenomaan Baptistea, vaan yleisestikin vahvistusta joka kykenee muuhunkin kuin kasvattamaan yleisömäärää poppareilla ollessaan. En ole missään väittänyt, että minulla on tietoa kuluista, mutta luuletko itse että Gregoire ja Alvarez (SHL taustalla) pelaavat ihan nälkäpalkalla? Itse päättelen että heidän palkat yhteenlaskettuna riittäisivät yhteen hiukan tasokkaampaan hankintaan. Edelleen näitä nelosketjun ja katsomon täyttäviä leveyshemmoja meillä on niin paljon että päät kolisee yhteen.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Baptiste. Hän on Baptiste. Miten se nimi on niin vaikea kirjoittaa oikein. Tapparan kannattajista puolet kirjoittaa sen väärin, mutta että vielä täällä meidän fiksumpienkin puolella tätä näkee säännöllisesti. Äijä on kuitenkin kohta jo kaksi kautta pelannut Suomessa.

Nick olisi kelvannut tännekin, mutta ei hinnalla millä hyvänsä. Pientä alamäkeä hänen urallaan on havaittavissa. Ei kovin näkyvä ole Tapparassa ollut, mutta tuo hyvää taustatukea. Räppää maalin silloin toisen tällöin, kyllähän mies sen osaa.
Kiitos korjauksesta, itse varmaan kopioin kirjoitusasun jostain ylempää suoraan, kun aina välillä sitä arpoo kumpi se nyt oli.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 109
Baptiste. Hän on Baptiste. Miten se nimi on niin vaikea kirjoittaa oikein. Tapparan kannattajista puolet kirjoittaa sen väärin, mutta että vielä täällä meidän fiksumpienkin puolella tätä näkee säännöllisesti.

Asiaa.

Vaikka pieni juttu onkin, niin jostain syystä ottaa pannuun nämä Langhammerit, Glendeningit, Sebökit.

Jatkoajassa näistä tunnistaa yleensä ei-ilvesläiset kynäniekat.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 149
En nyt tarkoita nimenomaan Baptistea, vaan yleisestikin vahvistusta joka kykenee muuhunkin kuin kasvattamaan yleisömäärää. En ole missään väittänyt, että minulla on tietoa kuluista, mutta luuletko itse että Gregoire ja Alvarez (SHL taustalla) pelaavat ihan nälkäpalkalla? Itse päättelen että heidän palkat yhteenlaskettuna riittäisivät hiukan tasokkaampaan hankintaan.
Jossitteluahan se tuokin on. Ketä tässä nyt on ollut vapaana sitten, jotka varmasti olisivat pystyneet sen 30-40 pinnaa tekemään ja pysymään terveinä.

Alvarezin profiili ei ollut huono. Nythän se on helppo sanoa, että parempi olisi pitänyt hankkia.
 

Hena

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
293
Eikä sitä leveyttä nyt ihan niin paljoa taida olla kuin täällä annetaan ymmärtää…
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 549
Tää palsta ei petä koskaan. Kaikki mitä meillä pelaa on paskoja ja muualla pelaavat ovat tähtiä. Ei Alvarez ja Gregoire nyt huikeita ole esittäneet mutta tuskimpa heitä tänne kärkiketjujen rooleihin on hankittu sekä tuurasivat ottelusuman aikaan. Case Kontiola. Ilves teki ainoan oikean ratkaisun ja sanoi kiitos ei. Väki tuijottaa tehopisteitä mutta kyllähän totuus on Levtchin siivellähän tuo menee. Ennen oli dominoiva pelaaja mut ei enää. Liike on heikohkoa ja kaksinkamppailussa aivan lapanen. Baptiste tänään ulkona kokoonpanosta ja väläyttelee sillon tällöin.
 
Viimeksi muokattu:

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 961
Sehän tässä se pointti onkin, että meillä riittää miehiä mutta miehillä ei riitä kokoonpanoon.

ihan helvetin tyhmää, että meillä on pelistä toiseen ketjun verran ukkoja katsomossa ja silti ei saada kasaan toimivia 3 ja 4 kenttiä :D
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 149
Kiitos korjauksesta, itse varmaan kopioin kirjoitusasun jostain ylempää suoraan, kun aina välillä sitä arpoo kumpi se nyt oli.
Joo en tarkoittanut sinua syytelläkään. Tällaisena yleisenä huomiona otin esille, että on ihmeellistä miten usein tuo nimi kirjoitetaan väärin. Samaa mieltä olen kuin @Luchs alla.

Ihmisten nimien kirjoittaminen oikein osoittaa yleistä toisten kunnioittamista. Toki on sitten myös niin, että meille vanhemmille parruille nämä kielelliset asiat ovat tärkeämpiä kuin nykynuorille.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 503
Asiaa.

Vaikka pieni juttu onkin, niin jostain syystä ottaa pannuun nämä Langhammerit, Glendeningit, Sebökit.

Jatkoajassa näistä tunnistaa yleensä ei-ilvesläiset kynäniekat.

Sebökin kohdalla on vaikea kirjoittaa nimeä tuplaheittomerkeillä, kun sitä ei näppäimistö tarjoa, joten siksihän lehdistöä myöten on käytetty ö-kirjainta. Oikea muoto on toki "Sebők".

 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 803
Tillu on onnistunut hankkimaan hyviä ”muiden ”scouttaamia”/ liigassa jo onnistuneita pelaajia.
Nämä tämän itsensä liigaan scouttaamat romanit, gregoiret, crewet, nikolishinit ovatkin lähes järjestään olleet sitä itseään.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
586
Tillu on onnistunut hankkimaan hyviä ”muiden ”scouttaamia”/ liigassa jo onnistuneita pelaajia.
Nämä tämän itsensä liigaan scouttaamat romanit, gregoiret, crewet, nikolishinit ovatkin lähes järjestään olleet sitä itseään.
Ai saatana kun Dostal ja Lancaster olivat muiden scouttaamia ja liigassa jo onnistuneita pelaajia. Eiköhän niitä vielä muitakin ole, kuten Langhamer, Leo Lööf, Simon Johansson, jne jne jne.

Enkä edes tykkää mitenkään ihmeellisesti Tillusta, aina jää jotenkin piippuun sitten lopulta tuo joukkueen rakennus, esim. tällä kaudella maalivahdit ja neloskenttä. Sulle on silti pakko vastata, koska olet vaan kitisemässä ja trollaamassa. No, menin baittiin, mutta hommaisit oikeesti elämän :D
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 445
Tillu on onnistunut hankkimaan hyviä ”muiden ”scouttaamia”/ liigassa jo onnistuneita pelaajia.
Nämä tämän itsensä liigaan scouttaamat romanit, gregoiret, crewet, nikolishinit ovatkin lähes järjestään olleet sitä itseään.
Onhan siellä ny muitaki. Kodytek,Aatami,Gunnari...
 
Ylös