Ilveksen kokoonpano 2023-2024

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 392

kivinen tie

Rivipelaaja
Viestejä
90
Jurmolla on vaikeuksia tunnistaa tilanteita eli mitä pitää missäkin tilanteessa tehdä. Hautoo liikaa kiekkoa ja kuskaa aivan liikaa kun pitäisi nopeammin laittaa kiekkoa liikkeelle.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 692
Siellä oli alumni-matsissa Niinimäen Jesse liekeissä, koska tahansa mahtuisi minun Ilvekseen. Vaikka pelkät ylivoimat.

Pitäisköhän Tillun kysellä?
Epäilemättä, Konna kaveriksi ja Siltasen Rike vielä puolustukseen.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 687
Tänne viestit eivät huku, joten kommentoidaan vähän yleisesti.

Ilveksen pelin rakenne sakkaa tällä hetkellä puolustussuuntaan, ja se saa muutaman yksilön näyttämään todella heikoilta. Esimerkiksi Päkkilä ei pääse käyttämään nopeuttaan riistopelaamisessa, kun paine on todella huonosti toteutettu. Etäisyydet korkealta karvatessa venyvät valtaviksi ja vastustaja kiekottelee jatkuvasti karvauksen alta täydellä jalalla ohi.

Lukko taas paineisti koko viisikon voimin ja Ilveksellä oli suuria haasteita saada edes sinisen yli kiekkoa omista.

Toinen iso sakkaus on omassa päässä, jossa puolustajat yrittävät riistoa todella aggressiivisesti ja häviävät tällä hetkellä ajoittain 1vs1 tilanteita aivan pystyyn. Tämä sitten kertaantuu pikkuhiljaa, ja muiden miehet alkavat hukkua. Parhaiten tämän huomaa siitä, että väsyneellä viisikolla Ilves puolustaa paremmin, kun se pysyy tiiviinä, eikä ryntäile.

Viimeisenä pakko sanoa, että tuo neloskenttä on aivan karmiva. Onkohan Pullin hyökkääjäaikojen jälkeen nähty näin yksipuolista pelillistä turpaanottoa kuin tänään. Jatkuvasti omissa pulassa, ja hyökkäyssuuntaan ei mitään annettavaa.

Virtanen ja Gregoire ovat todella hitaita ja pelokkaita kiekolla, kumpikaan näistä ei edes puolusta hyvin. Toivottavasti tänne saadaan nopeasti uutta verta.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 317
Uskoisin että Jampan tuota liike/fysiikka -puolta on koko kesä Näppilän johdolla vahvistettu ja reenattu. Voi olla Nyman aika tukossa alkukauden siltä osin ennen kuin alkaa liike löytyä. Selvästi on vahvistunut, muutenkin kun raamia löytyy niin voipi ottaa aikaa.
<(^^,)>
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 567
Kuukauden päästä on toivottavasti koko nelonen uusiksi. Sentteri sisään ja Mese sekä Ratinen takaisin. Nelonen muotoon Ratinen/Könönen-X-Päkkilä.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 575
Joukkueen heikoin lenkki on selvästi nelonen, mutta ei näitä pelejä sen takia hävitä.

Kokonaisuutena todella sekavaa ja heikkoa tekemistä.

Ei jaksa vielä olla huolissaan kun eletään syyskuuta, pisteitä on rapissut aika tasaisesti ja sairastuvalla on taas avainpelaajia.
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 733
Joukkueen heikoin lenkki on selvästi nelonen, mutta ei näitä pelejä sen takia hävitä.

Kokonaisuutena todella sekavaa ja heikkoa tekemistä.

Ei jaksa vielä olla huolissaan kun eletään syyskuuta, pisteitä on rapissut aika tasaisesti ja sairastuvalla on taas avainpelaajia.
Entä jos avainpelaajia tippuu helmi-maaliskuussa? Silloin on jo myöhäistä. Mestarijoukkueella on oltava riittävän tasokas ja laaja reservi.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 392
Ei jaksa vielä olla huolissaan kun eletään syyskuuta, pisteitä on rapissut aika tasaisesti ja sairastuvalla on taas avainpelaajia.
Itse olen kyllä hieman huolissani. Ottavana osapuolena Ilves on Liigassa ollut, lukuunottamatta Hpk matsia. Ei kyllä mua tää touhu tällä hetkellä vakuuta, jos nyt on Les, Mese ja Ratinen sivussa niin ei noiden taakse voi mennä.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 066
Itse olen kyllä hieman huolissani. Ottavana osapuolena Ilves on Liigassa ollut, lukuunottamatta Hpk matsia. Ei kyllä mua tää touhu tällä hetkellä vakuuta, jos nyt on Les, Mese ja Ratinen sivussa niin ei noiden taakse voi mennä.
Olen myös yrittänyt rauhoittua, mutta Ilves ei kyllä näytä voittavalta joukkueelta. Jokin lienee perseellään. Tiä sit, että mikä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 400
Luulisi ensi viikolla ovien käyvän molempiin suuntiin jos tässä tosissaan ollaan :D
No ei niitä pelaajia tosta vaan oteta ku karkkikaupas oltas...
Eiköhän toimistolla näitä asioita kuitenki mietitä.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Itse olin pistämässä koko nelosen ulos jo pari viikkoa sitten, mutta sain vain röhönaurut osakseni, kun halusin kovempia pelimiehiä neloseen.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Sen kun haluat, mutta ei tämä mikään fantasy manager peli ole. Mistä otat hetkessä kolme varmasti parempaa hyökkääjää neloseen ja millä hinnalla?
Se projekti kannattaa aloittaa mahd nopeasti, yksi kerrallaan.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 055
Se projekti kannattaa aloittaa mahd nopeasti, yksi kerrallaan.
Aivan. Eli mitään vastausta tähän ei ole.

Mites tuntuiko ennen kauden alkua, että juuri näillä nelosen jampoilla homma ei toimi? Olit pistämässä ennen kauden alkua Virtasta, Gregoirea ja Bauta ulos jengistä?
 
Ylös