Ilveksen kokoonpano 2023-2024

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 103
Mese on snaipperi, osaa vetää suoraa syötöstä. Muilla osa-alueilla häviää Akulle ja Joonalle.

Tottakai häviää, kun kyseiset pelaajat ovat koko Liigan parhaita yleispelaajia.

Mesee pitääkin verrata esim. Jamppaan tai vaikkapa Jypin Gardineriin, ja siinä vertailussa Mese pärjää hienosti.
Toivottavasti Mese on tulossa takaisin
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Iksassa on samaa näköä näyttelijä Eila Roineen kanssa
1678786066993.png
 

STB-41

Rivipelaaja
Viestejä
27
Tiedän, että Mäntykivi on tällä kaudella pelannut Pendon alaisuudessa oikeastaan vaan laiturina, mutta onhan tuossa sekin mahdollisuus että sentteripelaamista on reenattu samalla kuntoon. Tuolloin Mäntykivi voisi täyttää sen yhden (kolmos)sentterin paikan. Ja noh tuskinpa Mäntykivi kolmossentterinä, tämän kauden Sebökiä huonommin vetää. Jos Meskanen tulee uskon myös Nymanin siirtyvän vasemmalle. Eli jotenkin näin:

Haapala/X - X - X
Suomi - X - Meskanen
Nyman - Mäntykivi - Ikonen
Könönen - Virtanen - Päkkilä
Bau, Kos

Kärkihankintojen osalta Tillulla aika työmaa, etenkin jos Haapala lähtee, Rädyn lähtöä pidän varmana. Leveyttä hieman lisäksi uupuu, mutta vaikka monelle varmasti on punainen vaate kuinka kauden aikana voidaan joukkuetta vahvistaa, niin leveyshankintoja kyllä pystyy ihan oikeasti kauden aikana tekemään.
Ei kai ny mitään Meskasta!!!!!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Valtava työ on kasata ensikaudelle runkosarjan voitosta kamppaileva rosteri.
Saattaa tulla pieni tiputus olemme sijoilla 3-6.. mikä toki ei estä edes mestaruuden saavuttamista.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 671
Valtava työ on kasata ensikaudelle runkosarjan voitosta kamppaileva rosteri.
Saattaa tulla pieni tiputus olemme sijoilla 3-6.. mikä toki ei estä edes mestaruuden saavuttamista.
Itse ajattelin odottaa, että tiedetään miltä se meidän rosteri ja muiden rosterit näyttää ennenkun alan sijoittelemaan Ilvestä.

Eihän me tosiaan tiedetä vielä ketä tänne on tulossa ja ketkä täältä on varmuudella lähdössä.
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
514
Valtava työ on kasata ensikaudelle runkosarjan voitosta kamppaileva rosteri.
Saattaa tulla pieni tiputus olemme sijoilla 3-6.. mikä toki ei estä edes mestaruuden saavuttamista.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, oletko katsonut esimerkiksi Tapparan ensi kauden kokoonpanoa? Jos olet, mille sijalle Tapparaa ennakoit? Jos et ole, mille sijalle Tapparaa ennakoit ennen ja jälkeen, kun olet Tapparan ensi kauden sopimuspelaajiin tutustunut?

Jokainen menestyvä joukkue "hajoaa" kauden päätteeksi, jos ei aina, niin ainakin 9/10:stä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Itse ajattelin odottaa, että tiedetään miltä se meidän rosteri ja muiden rosterit näyttää ennenkun alan sijoittelemaan Ilvestä.

Eihän me tosiaan tiedetä vielä ketä tänne on tulossa ja ketkä täältä on varmuudella lähdössä.
No tottakai näin, mutta lähtijät ovat sitä tasoa, että vaikeaa tulee hommasta. Tämä on ihan pääteltävissä, koska Maailmalla on tietty määrä tietyn tasoisia pelaajia ja vielä pienempi määrä meidän ulottuvilla.
Ilves voi silti olla mestari myös keväällä -24 ;)
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Ihan mielenkiinnosta kysyn, oletko katsonut esimerkiksi Tapparan ensi kauden kokoonpanoa? Jos olet, mille sijalle Tapparaa ennakoit? Jos et ole, mille sijalle Tapparaa ennakoit ennen ja jälkeen, kun olet Tapparan ensi kauden sopimuspelaajiin tutustunut?

Jokainen menestyvä joukkue "hajoaa" kauden päätteeksi, jos ei aina, niin ainakin 9/10:stä.
Kyllä kyllä ja kokonaisuus ratkaisee, ei nimet selässä. Lisäksi Pennanen pääsee nyt itse vaikuttamaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 671
No tottakai näin, mutta lähtijät ovat sitä tasoa, että vaikeaa tulee hommasta. Tämä on ihan pääteltävissä, koska Maailmalla on tietty määrä tietyn tasoisia pelaajia ja vielä pienempi määrä meidän ulottuvilla.
Ilves voi silti olla mestari myös keväällä -24 ;)
Siis lähtijä lista on aivan älytön, mutta kyllähän meille imua pitäisi olla ja rahaakin vissiin löytyy :)
Voitetaan nyt tämä mestaruus ensiksi ja mietitään millä ensi kaudella se kannu otetaan vasta sen jälkeen :D
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Kyllähän kaikki sen tietää, että naapuri tulee kasaamaan kovaa rosteria. Yhtä samantasoista luottoa ei vielä Ilveksestä löydy, toivottavasti ei tule täynnä toivotaantoivotaan pelureita

Samoilla linjoilla. Nyt saa näyttää...

Ei minua tämä Kodytek kyllä vakuuta yhtään. Voi olla hyväkin tai täys floppi.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 671
Samoilla linjoilla. Nyt saa näyttää...

Ei minua tämä Kodytek kyllä vakuuta yhtään. Voi olla hyväkin tai täys floppi.
Omat veikkauset menee tuohon väliin. Sellanen "ihan ok" hankinta. Tai riippuu tietty mihin rooliin kaveri on tulossa, mutta itse en kyllä kamalasti yli 25 pistettä kaverille ensi kaudeksi laske. Toivottavasti yllätyn.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Siis lähtijä lista on aivan älytön, mutta kyllähän meille imua pitäisi olla ja rahaakin vissiin löytyy :)
Voitetaan nyt tämä mestaruus ensiksi ja mietitään millä ensi kaudella se kannu otetaan vasta sen jälkeen :D
Kyllä.. sitä en epäile yhtään. Kuitenkin taas siirtorajallakin nähtiin, että a. niitä pelaajia ei ole ja b. pelimiehet maksaa.
Olen nimenomaan siitä huolissani, ettei saada mestaruusputkea, vaan voi tulla yhden kauden tauko.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Omat veikkauset menee tuohon väliin. Sellanen "ihan ok" hankinta. Tai riippuu tietty mihin rooliin kaveri on tulossa, mutta itse en kyllä kamalasti yli 25 pistettä kaverille ensi kaudeksi laske. Toivottavasti yllätyn.

Toivotaan, toivotaan... josko Konnan tilalle tulisi ns. kovempi nimi (Liigassa aikaisemmin kovat näytöt).
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 671
Kyllä.. sitä en epäile yhtään. Kuitenkin taas siirtorajallakin nähtiin, että a. niitä pelaajia ei ole ja b. pelimiehet maksaa.
Olen nimenomaan siitä huolissani, ettei saada mestaruusputkea, vaan voi tulla yhden kauden tauko.
Siis sellainen pieni toive on itsellä, että "joukkue on valmis" viimeistään joulu tauolle mennessä.

Sen jälkeen on ihan turha yrittää hankkia mitään muuta kuin syvyyttä. Tämä kausi kyllä todisti sen.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 079
Kerrankin on sellainen tilanne, että vielä ei jaksa hirveästi stressata maaliskuussa tuosta ensi kauden joukkueesta. Vaikka näitä negatiivisia huhuja tuleekin kuin liukuhihnalta. Yleensähän tässä vaiheessa kausi on jo käytännössä ohi ja eniten kiinnostaa miltä seuraavan kauden rosteri näyttää. Nyt tuntuu, että tämä kausi on vasta aluillaan.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Toivotaan, toivotaan... josko Konnan tilalle tulisi ns. kovempi nimi (Liigassa aikaisemmin kovat näytöt).
Tämä on helppoa sanoa ja kirjoittaa, mutta kun aletaan miettimään nimiä, niin montaa en heti keksi.

Ei sillä.. ei Konnaa voi korvata Konnalla, heitä ei ole. Kokonaisuus ja joukkueen kemia se tärkein on.
 
Ylös