Ilveksen kokoonpano 2023-2024

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 180
Keitä muita joita on ajateltu isoon rooliin? Kodytekia monet on pitänyt kysymysmerkkinä. Minä ainakin.

Pienemmän roolin kavereista on mietitty Gregoiren sentterinä pelaamista. Laiturina melko varmasti roolinsa hoitaa alakentissä.
Juuri mainitsemasi Gregoire on minun papereissani pelaaja, joka saattaa yllättää. Pidetään lähtökohtaisesti voimaa tuovana ja edullisena kokeiluna, mutta on myös erittäin urheilullinen ja omaa käsiäkin. Kaikki ainekset on myös nousta uudeksi kulttipelaajaksi, joka tarvittaessa pystyy myös tehoilemaan.
Lähtökohtaisesti tosiaan alakenttien mies ja roolikin vähän vielä vieras meille.
Olisiko Könönen edes yllätys ihan kärkiukoksi ja sitten mm. Ratinen.. raameja löytyy ja kuitenkin 13 maalia iskenyt Liigassa parhaalla kaudellaan. Eli saman mitä Könönen.

Tähän voisi luetella periaatteessa kaikki uudet hyökkääjähankinnat. Luotetaan siihen, että Tillu on tehnyt työnsä hyvin ja nähnyt jotain, mitä me vielä arvuutellaan.
 
Viimeksi muokattu:

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
624
Keitä muita joita on ajateltu isoon rooliin? Kodytekia monet on pitänyt kysymysmerkkinä. Minä ainakin.

Pienemmän roolin kavereista on mietitty Gregoiren sentterinä pelaamista. Laiturina melko varmasti roolinsa hoitaa alakentissä.
Miten pidät Kodytekia kysymysmerkkinä? Tai mitkä seikat tähän johtavat?

Liikkeestä ei pitäisi ainakaan jäädä kiinni.

Tuskin olisi K.Jalosen papereissa isolla ollut jos merkittäviä puutteita löytyisi. Ja eikös tuo olisi kuulemma ollut mm-ryhmässäkin ilman loukkaantumista?

Ainut mitä itse näen, on sopeutuminen vieraaseen kulttuuriin ja ympäristöön. Tässä täällä varmasti autta Ilveksen Tsekkiyhteisö merkittävästi.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 180
Mielestäni hyökkäyskalusto riittää mestaruuteen asti. Puolustus on ehdotonta Liigan eliittiä ja maalivahtipeli pieni kysymysmerkki.

Kuitenkin.. se henkinen kantti play offs vaiheessa ratkaisee kaiken. Riittääkö jo korvienväli, jos välierävaiheeseen päästään. Sanooko kolmas kerta toden. Onko organisaatio kasvanut jo puheiden tasolle.
Siellä kun käydään se tahtojen taisto ja itseensä uskominen punnitaan.. onko Ilves valmis tekemään suuria.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Miten pidät Kodytekia kysymysmerkkinä? Tai mitkä seikat tähän johtavat?

Liikkeestä ei pitäisi ainakaan jäädä kiinni.

Tuskin olisi K.Jalosen papereissa isolla ollut jos merkittäviä puutteita löytyisi. Ja eikös tuo olisi kuulemma ollut mm-ryhmässäkin ilman loukkaantumista?

Ainut mitä itse näen, on sopeutuminen vieraaseen kulttuuriin ja ympäristöön. Tässä täällä varmasti autta Ilveksen Tsekkiyhteisö merkittävästi.

Siinähän sen itse alimmassa kirjoitit.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Toivotaan näin.

Positiivista jutut hyvästä liikkeestä myös.

Eiköhän tuohon sopeutumiseen auta myös herran asenne. Tämähän oli ennen sopimuksen tekoa ottanut kaikesta selvää suurennuslasin kanssa.

Tillu: "En oo varmaan tältä puolelta ikinä (ennen) tavannut sellaista pelaajaa, joka olisi niin tarkasti selvittänyt asioita... Tavallaan mitä hän on kentälläkin, eli erittäin tunnollinen, luotettava, joukkue ensin-ajattelija. Se tapa, jolla hän on pelannut EHT:llä teki vaikutuksen, mutta myös se haastattelu: kuinka paljon hän otti selvää kaupungista, seurasta, kaikesta mikä liittyy Ilvekseen"

Youtube-linkki menee suoraan oikeaan kohtaan:

 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 233
Sami Raiskion IG:sta:

IMG_20230809_121457.jpg


Eipä tosta nyt mitään selviä, mutta lähinnä kiinnostaa ketkä on valkoset päällä? Voisin sanoa, että yksi noista on Bau mutta kahdesta muusta en saa selvää.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 861
Sami Raiskion IG:sta:

katso liitettä 5281

Eipä tosta nyt mitään selviä, mutta lähinnä kiinnostaa ketkä on valkoset päällä? Voisin sanoa, että yksi noista on Bau mutta kahdesta muusta en saa selvää.
Olisko toi kuvassa ihan oikealla näkyvä valkoinen paita Räty?
Kovasti olisi samaa näköä, mutta Räty on kyllä aikaisemmat reenit vetänyt kyllä ihan normi vihreällä/keltaisella.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 536
Olisko toi kuvassa ihan oikealla näkyvä valkoinen paita Räty?
Kovasti olisi samaa näköä, mutta Räty on kyllä aikaisemmat reenit vetänyt kyllä ihan normi vihreällä/keltaisella.
Itse veikkasin kanssa Räty, mutta eikös toi pidä left:in puolella mailaa ja Räty on right?
 

Dynamo

Rivipelaaja
Viestejä
62
Sami Raiskion IG:sta:

katso liitettä 5281

Eipä tosta nyt mitään selviä, mutta lähinnä kiinnostaa ketkä on valkoset päällä? Voisin sanoa, että yksi noista on Bau mutta kahdesta muusta en saa selvää.
Tulee kyllä kovasti tuosta vasemmalla olevasta valkopaidasta Ruotsalainen mieleen :D Tuskin on mutta hyvin samannäköinen...
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 861
Itse veikkasin kanssa Räty, mutta eikös toi pidä left:in puolella mailaa ja Räty on right?
Katsos vaan en huomannut lapaa itse... Kyllä toi leftin mailalta kovasti näyttää.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Tulee kyllä kovasti tuosta vasemmalla olevasta valkopaidasta Ruotsalainen mieleen :D Tuskin on mutta hyvin samannäköinen...
Ruotsalaisesta oli Twitterissä kuva polkemassa pyörätestiä Sveitsissä, mutta kun nyt sanoit niin kieltämättä vähän muistuttaa häntä. Olisko sitte tämä uusi parrunpätkämme Kodykarhu?
 

Dynamo

Rivipelaaja
Viestejä
62
Katsos vaan en huomannut lapaa itse... Kyllä toi leftin mailalta kovasti näyttää.
Oisko Kos?
Ruotsalaisesta oli Twitterissä kuva polkemassa pyörätestiä Sveitsissä, mutta kun nyt sanoit niin kieltämättä vähän muistuttaa häntä. Olisko sitte tämä uusi parrunpätkämme Kodykarhu?
Alkoi häiritsemään tuo niin paljon, että oli pakko kaivella. Tässä kuvassa Kodytekillä eri luistimet kuin kuvan valkopaitaisella mysteerihahmolla.
F2hg3VAW4AECVXb
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Oisko Kos?

Alkoi häiritsemään tuo niin paljon, että oli pakko kaivella. Tässä kuvassa Kodytekillä eri luistimet kuin kuvan valkopaitaisella mysteerihahmolla.
F2hg3VAW4AECVXb

Jos sillä on luistimet mennyt rikki ja pelaa Tukion viimein löytyneillä varaluistimilla. Omilla varaluistimilla ei tietenkään pysty pelaamaan.

Kieltämättä Kodytek minullekkin tuli siittä samasta kaverista mieleen heti.
 
Ylös