Ilveksen kokoonpano 2022-2023

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 821
Ketjunumerot ovat vain... no, ketjunumeroita. Mitään konkreettista merkitystä niillä ei tarvitse olla, vaan toimivia koostumuksia haetaan ja peluutetaan sitten tilanteeseen sopivalla tavalla.

Tuulola sopii Tikan laidalle, kuten SaiPa-pelissäkin nähtiin. Niin hyvää tekemistä, että tuota ei kuulu hajottaa. Niin tai muuttuisiko jokin, jos Tikan ja Tuulolan ketjunumero vaihdettaisiin kolmosesta neloseksi?
En tarkoita ketjunumeroita vaikka sen siihen kirjoitinkin. Nyman kuuluu pelaavaan kokoonpanoon ja Tuulola rotaatioon. En ole nähnyt vielä mitään sellaista että Eetulla pitäisi olla vakiopaikka rosterista. Odotin voimahyökkääjää kuka tekee myös pisteitä, on jäänyt vajaaksi. Mieluummin Nymanille vastuuta ja sitä kautta kehitystä. Jamppa onnistuu myös pisteiden teossa siinä sivussa.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 292
Tässähän voisi vaikka palata live katsomoon kun vielä Päkkilän ja Oden ulostettaisiin. Koskelaa joutunee varmaan vielä kestämään.

Oden ollut aika vähän viime aikoina askissa eli älä anna sen häiritä. Ja jos Koskelan tekemiset häiritsee, niin koita vaikka lohduttautua sillä, että hän oli isossa roolissa, kun penkin taakse naarattiin uskottava valmentaja mestaruustaistoa silmällä pitäen.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
En tarkoita ketjunumeroita vaikka sen siihen kirjoitinkin. Nyman kuuluu pelaavaan kokoonpanoon ja Tuulola rotaatioon. En ole nähnyt vielä mitään sellaista että Eetulla pitäisi olla vakiopaikka rosterista. Odotin voimahyökkääjää kuka tekee myös pisteitä, on jäänyt vajaaksi. Mieluummin Nymanille vastuuta ja sitä kautta kehitystä. Jamppa onnistuu myös pisteiden teossa siinä sivussa.
Itse olen ollut yksi suurimmista Tuulola kriitikoista. Mutta, täytyy myöntää, että olen kyllä tykännyt miehen otteista tuossa kolmoskentässä Tikan parina. Vahva taistelemaan kiekosta ja suojamaan sitä ja homma on tehojen puutteesta huolimatta toiminut. Enemmän hyvää kuin huonoa. En, ehkä tuohon dynamiikkaan lähtisi koskemaan.

E. Moni ilmeisesti saman asian ilmaissut aiemmin, ei ole tarkoitus toistaa.
 
Viimeksi muokattu:

FC Ilves

Rivipelaaja
Viestejä
56
Käsittääkseni Koskelalla pitkälti langat käsissä. Myrrästä olisi pitänyt irrottautua aikaisemmin. Itse en olisi koskaan kyseistä herraa palkannut. Harva hankinta ollut onnistunut. Pelaaja politiikka/johtaminen saamani käsityksen mukaan käsittääkseni heikkoa. Myös junnutoiminnan heikko tilanne käsittääkseni Koskelan johtamisen tulos?
PS. Pidätän oikeuden olla väärässä. Ja mielelläni sen myönnäkin, jos aiheellista?
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 778
Käsittääkseni Koskelalla pitkälti langat käsissä. Myrrästä olisi pitänyt irrottautua aikaisemmin. Itse en olisi koskaan kyseistä herraa palkannut. Harva hankinta ollut onnistunut. Pelaaja politiikka/johtaminen saamani käsityksen mukaan käsittääkseni heikkoa. Myös junnutoiminnan heikko tilanne käsittääkseni Koskelan johtamisen tulos?
PS. Pidätän oikeuden olla väärässä. Ja mielelläni sen myönnäkin, jos aiheellista?
Harva hankinta ollut onnistunut? Aika puppua kyllä, jos Koskelan rekordia hankinnoissa katselee koko ajalta, eikä pelkästään tätä kautta. Tällä kaudella vähän heikompi osumaprosentti, mutta ei mitään niin skandaalia, että pitäisi jotain potkuja miettiä. Ei millään UTJ:lla ole 100% osumatarkkuus hankinnoissa.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Harva hankinta ollut onnistunut? Aika puppua kyllä, jos Koskelan rekordia hankinnoissa katselee koko ajalta, eikä pelkästään tätä kautta. Tällä kaudella vähän heikompi osumaprosentti, mutta ei mitään niin skandaalia, että pitäisi jotain potkuja miettiä. Ei millään UTJ:lla ole 100% osumatarkkuus hankinnoissa.

Eikä pelkästään ne hankinnat, vaan myös jatkosopparit.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Ruokonen ja Oden purevat edelleen tuppia. Visiitti Kooveessa tekisi heille pelikunnon takia hyvää, että ovat valmiita hyppään Liigan mukaan, kun tulee taas loukkaantumisia.
Mää olen aivan varma, että torstaina HPK:ta vastaan molemmat ovat peleillä. Ja sitten perjantaina Lukkoa vastaan lyödään ihan absoluuttinen paras kokoonpano jäälle.
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 373
Mielestäni Sebok tekee ihan oikeita asioita kentällä, mutta se ei ole viime aikoina vaan näkynyt tulostaululla. Jos Sebok olisi ihan paska niin ei Suomi ja Ikonen olisi siinä molemmilla laidoilla nakuttaneet sellaisia pistemääriä mitä nyt marraskuussa on nähty. Turha korjata jos mikään ei ole rikki.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 949
Mää olen aivan varma, että torstaina HPK:ta vastaan molemmat ovat peleillä. Ja sitten perjantaina Lukkoa vastaan lyödään ihan absoluuttinen paras kokoonpano jäälle.
Oden ja Ruokonen viime ajat vetäny voimatasoja kuntoon Näppilän johdolla ja siksi ovat peleistä olleet pois ilmeisesti. Torstaina Ruokonen ainakin askissa.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 522
Eikös meidän pitäisi olla sarjataulukossa kärjessä?
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Joo, ollaan ihan oikealla paikalla Liigan taulukossa, kun Lukolla parempi maaliero.

(Toki todellisuudessa oltiin jo ennen KalPa-peliä käytännössä kärjessä, kun p/p paras).
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 514
Pennanen sanoi lehdistötilaisuudessa, että "huolia tuli", kun kysyttiin joukkueen terveystilanteesta. Viittasikohan Haapalaan vai onko siellä muitakin joutumassa lasarettiin...
 
Ylös