Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tänään Lancaster 0+2 ja Jokipakka 0+2, että muutamista virheistä huolimatta ei se nyt kamalan huonosti mennyt.
Mielestäni ei olisi huono lisä joukkueeseen sellainen 2-3 ketjujen takuuvarma kaveri jonka varaan ei voi koko joukkuetta rakentaa mutta nimenomaan kantaa ja tuo joukkueelle tahtoa jos esimerkiksi jompi kumpi Konna tai Haapala sattuu loukkaantumaan . Tikka on erittäin hyvä lisä mutta mielestäni joukkue kaipaa silti luonnetta . Sattuuko joku tietämään onko vielä mitä jätkiä vapaana tuntuu että moni suuntaa keski-eurooppaan.Onko täydennyksiä hakusessa? Paljon on ukoilla loukkaantumisia alla. Lisäksi sen vähän mitä CHLää nähnyt, niin otteet on osalla joukkueista kuin Lämäristä opeteltuna.
Nyt vaan h******i pelaajia rinkiin lisää![]()
Mielestäni ei olisi huono lisä joukkueeseen sellainen 2-3 ketjujen takuuvarma kaveri jonka varaan ei voi koko joukkuetta rakentaa mutta nimenomaan kantaa ja tuo joukkueelle tahtoa jos esimerkiksi jompi kumpi Konna tai Haapala sattuu loukkaantumaan . Tikka on erittäin hyvä lisä mutta mielestäni joukkue kaipaa silti luonnetta . Sattuuko joku tietämään onko vielä mitä jätkiä vapaana tuntuu että moni suuntaa keski-eurooppaan.
Hetkonen? Missä sä näät sen paniikkimielialan? Jos jengi ruotii kehnosti menneitä kahta ekaa harkkapelit niinkuin kuuluukin, eli tuo esille asioita missä oltiin huonoja ja missä täytyy parantaa niin ei kai se ole mitään paniikkia vielä?Miksi vallalla tälläinen paniikki mieliala ?
Itse odotan mielenkiinnolla tulevaa ja paineet ovat ihan toisaalla. Jos joukkue ei menesty, niin katoaa uuden hallin viehätyskin aika nopeasti. Eiköhän siellä siis johto ja valmennus tee kaikkensa, että tuote olisi kiinnostava tälläkin kaudella.
Olen Turussa nähnyt ( olin tuolloin siellä töissä ), että miten tyhjä on iso halli tyhjänä.
Hetkonen? Missä sä näät sen paniikkimielialan? Jos jengi ruotii kehnosti menneitä kahta ekaa harkkapelit niinkuin kuuluukin, eli tuo esille asioita missä oltiin huonoja ja missä täytyy parantaa niin ei kai se ole mitään paniikkia vielä?
Höpö höpö.. itsekkin olen kirjoitellut varsin kärkkäästiHsss.... ei saa kirjoittaa kun positiivista tai @Ilveksenmiäs olettaa että ollaan ranteita auki viiltämässä.
On perinteitä mistä pidetään kiinni.Aamulehden sivuilta:
"Huolestuttava poissaololista
Ilveksen poissaololista oli mittava: Henrik Haapala, Jyrki Jokipakka, Petri Kontiola, Jakub Kos, Leo Lööf, Dominik Masin, Panu Mieho, Matias Mäntykivi, Miro Ruokonen, Tuomas Salmela, Eemeli Suomi, Eetu Tuulola.
”Kaikki olivat poissa syystä, kukaan ei vain tarkoituksellisen vapaa-illan antamisen takia”, Ilveksen päävalmentaja Jouko Myrrä kuittasi.
Tiistaina ”keskivartalovamman” takia rivistä kesken pelin putosivat maalivahti Marek Langhamer ja keskushyökkääjä Balazs Sebok."
Kyllähän tämä melko huolestuttavaa nyt on, vaikka asiaa miten päin miettisi.
Tämä oli oikeasti hauskaNäyttää siltä, että Tillu joutuu ostaan uuden joukkueen, joten tän kauden pelaajabudjetti on n. 6 miljoonaa.
katso liitettä 2901