Suurustettu Laatikko
Luottopelaaja
Ja jos on vasta ensi kaudesta soppari muualle, niin nythän on vasta alle puolivälissä kausi, kaikki irti miehestä vain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sepä just, kun meillä ei ole niitä senttereitä. Saarela pelaajatyypiltä/potentiaalilta tässä kohtaa, ehkä se järkevin vaihto kakkosen keskelle maccellin ja järventien väliin. Mutta, onhan tuo kapeaa erittäin kapeaa.Ai, että Saarela, joka on pelannut viimeiset 8peliä kiikareilla, ja tehnyt koko liigaurallaan alle 20pistettä on ihan sitten kuitenkin kahden ensimmäisen kentän sentteri. Toisaalta kolmos sentteriksi tässä riitti pelaaja joka on ollut kaksi kautta pelaamatta. Nyt oli kyllä sellainen statment perusteluineen, että täytyy sitä rotia lähteä etsimään vaikka hiihtoladuilta. Tämä esittämäsi oli kuitenkin ainoa järkevältä kuulostava sentteristö.
On muuten Julius löytänyt nyt itselleen sopivan roolin kolmosen keskeltä. 29. 3+7, -2. Aloituksissa vahvaa duunia 54%. Mutta ihan helppoa Liigaan tulo ei ole ollut.
Ei nyt ehkä poppareille, mutta ei kuluu mun suosikkipelaajiin. Toivon jahka Salmela tulee kehiin, niin Maalahtea ei yyveellä enää kentällä pidetä. Vaikkakin joku palstaveli hyvin perusteli, ettei Ilveksen taktiikka yyveellä ole sellainen, että pakki tekisi maaleja, niin ei siitä totisesti olisi haittaa, että viivassa olisi pakki, joka pystyisi maaleja tekemään, saatika pystyisi syöttämään yli yhteen suuntaan omille lapaan niin, että voi laukoa suoraan syötöstä.Mun puolesta vois laittaa maalahdenkin poppareille
En muuttaisi muuta kuin Antonen Päkkilän tilalle. Päkkilän taso on tippunut, tosin monen muunkin, muuta mielestäni näitä nuoria tason tiputtaneita voi välillä nyt pitää poppareilla. Järventie kans. Antosesta paljon enemmän hyötyä joukkueelle ollut, kuin näistä. Tietty jos Salmela ja/tai Myttynen pelaa, niin heille tilaa kans. Ja Salmela ennemmin yyveehen, kuin Maalahti
Kuinka vaan. Moni ennemmin poppareille, kuin AntonenJaa mun mielestä taas Päkkilä oli pitkästä aikaa pirun pirteä. Nalli taas jatkoi heikosti.
Joni Ikosen puutteet liikkeessä näkyi tänään ehkä eniten toistaiseksi. Taitavahan poika on, mutta ei kyllä ehdi vielä tilanteisiin tuolla liikkeellä.
Ei nyt ehkä poppareille, mutta ei kuluu mun suosikkipelaajiin. Toivon jahka Salmela tulee kehiin, niin Maalahtea ei yyveellä enää kentällä pidetä. Vaikkakin joku palstaveli hyvin perusteli, ettei Ilveksen taktiikka yyveellä ole sellainen, että pakki tekisi maaleja, niin ei siitä totisesti olisi haittaa, että viivassa olisi pakki, joka pystyisi maaleja tekemään, saatika pystyisi syöttämään yli yhteen suuntaan omille lapaan niin, että voi laukoa suoraan syötöstä.