Ilveksen kokoonpano 2020-2021

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Missäs täällä on paniikki jos ihmiset keskustelevat sentteri tilanteesta???

Ite en ainakaan huomannut mitään linkkiä Ipan tiedotteisiin että meidän senut olis telakalla ja eivät voisi kautta alottaa normaalisti.

Ei kuulosta siis keskustelulta vaan paniikin levittämiseltä.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 619
Jos arttu lähtee niin tälle nykysentteristössä ei ole paikkaajaa. Siis jos halutaan pelata kärkikahinoissa..
Myttynen olisi hyvä haku 2v sopparilla jolloin areenakaudelle olisi näin ainakin toinen kärkisenttereistä hommattuna.

Yksi pommikausi ei takaa mitään. Samanlainen arvoitus kun Roman. Myttynen toki kelpaisi, olisi uudessa areenassa Huhtala sekä Myttynen.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Mun viesti oli lähinnä piikki, kun Myttystä pidetään hyvänä hakuna mutta Lepaus, Roman ja Jon.Ikonen lytätään.
Ei Ikosta lytätä, vaan kauhulla seurataan tilannetta, koska mies ei ole pelikykyinen ja suurin osa faneista ei ole ikinä edes nähnytkään miestä kaukalossa.

Roman ei kai hirveästi ole saanut vielä negatiivista palautetta ja pidetäänkin ensikauden senttereistä ainoana varmana korttina.

Lepaus taas ei pelaa keskellä ja ei mahtunut viime kaudella usein edes kokoonpanoon. Tulee saamaan lyttäystä jos yrittää vaan seläntakaa sokkosyöttöjä ja maalinrautakikkaa tällä kaudella.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Loppukaudesta ei niin usein ollut enään kokoonpanossa.

Tuskin enään vakipaikkaa löytyykään rosterista.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 619
Loppukaudesta ei niin usein ollut enään kokoonpanossa.

Tuskin enään vakipaikkaa löytyykään rosterista.

Pelipaikat otetaan peliesityksillä. Kierrätystä on paljon varmasti luvassa ja on hyvä, että reservissä on hyviä pelaajia.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Pelipaikat otetaan peliesityksillä. Kierrätystä on paljon varmasti luvassa ja on hyvä, että reservissä on hyviä pelaajia.

Juu tiedän.

En vaan usko Lepauksen ottavan isompaa roolia joukkueessa, loukkaantumisensa jälkeen varsinkaan. Järventie ja Päkkilä huitelee pelillisesti ainakin ohi.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 619
Juu tiedän.

En vaan usko Lepauksen ottavan isompaa roolia joukkueessa, loukkaantumisensa jälkeen varsinkaan. Järventie ja Päkkilä huitelee pelillisesti ainakin ohi.

Kunnes huhtikuussa Lepaus heittää bulgarian syötön pudotuspeleissä Bonolle ja välieräpaikka ratkeaa tuolla maalilla :).

Kyllä Lepauksella riittää tehtävää pelipaikan saamiseen, varsinkin nyt loukkaantumisensa jälkeen.
 

Karambola

Rivipelaaja
Viestejä
79
Aamulehti:
”Ilveksen hyökkääjät Joni Ikonen ja Teemu Lepaus ovat sivussa vielä pidempään. Maanantain treeneissä loukkaantunut Joose Antonen ja Nikolas Matinpalo palaavat vahvuuteen piakkoin. Samoin nyt sairaana ollut Antti Saarela.”
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 515
Kyllä tuo siltä kuulostaa, että Ikosen kuntoutuminen on ottanut takapakkia. Aika positiivisia oli kuitenkin lausunnot vielä kesällä. Paska homma.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 043
Kertokaa minulle sitten,kun saan olla huolissani Joni Ikosen kuntoutumisesta.

Miehen siirtyessä 24.3.,eli lähes puoli vuotta sitten,ei puhuttu sanallakaan,että saattaa olla vielä pitkään loukkaantuneena ja Aamulehdessä 24.5.,eli yli 3 kuukautta sitten,väitettiin miehen olevan jo kuntoutunut.

Nyt on 2.9. ja samassa lehdessä kerrotaan Ikosen olevan vielä pitkään poissa,mutta tällä palstalla toppuutellaan,että kauden alkuun on peräti 4 viikkoa vielä,eli ei hätää tämän suhteen ja kuntoutuu sarja-avaukseen.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 324
Kunnes huhtikuussa Lepaus heittää bulgarian syötön pudotuspeleissä Bonolle ja välieräpaikka ratkeaa tuolla maalilla :).

Kyllä Lepauksella riittää tehtävää pelipaikan saamiseen, varsinkin nyt loukkaantumisensa jälkeen.
Ei muuten heitä bulgaarialaista puolivärierissä, tuo tapahtuu vasta 7. finaalin 3. jatkoerässä ...
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 515
Kertokaa minulle sitten,kun saan olla huolissani Joni Ikosen kuntoutumisesta.

Miehen siirtyessä 24.3.,eli lähes puoli vuotta sitten,ei puhuttu sanallakaan,että saattaa olla vielä pitkään loukkaantuneena ja Aamulehdessä 24.5.,eli yli 3 kuukautta sitten,väitettiin miehen olevan jo kuntoutunut.

Nyt on 2.9. ja samassa lehdessä kerrotaan Ikosen olevan vielä pitkään poissa,mutta tällä palstalla toppuutellaan,että kauden alkuun on peräti 4 viikkoa vielä,eli ei hätää tämän suhteen ja kuntoutuu sarja-avaukseen.

Kyllä saat jo nyt olla. Itse ainakin olen erittäin huolissani.
 

tynamo

Luottopelaaja
Viestejä
1 243
Kertokaa minulle sitten,kun saan olla huolissani Joni Ikosen kuntoutumisesta.

Än, yy, tee, nyt. Tämä haiskahtaa näiltä legedaarisilta, heteksi jo unholaan jääneiltä, "paluu kaukaloon parin viikon sisällä" -tapauksilta. Ikosen lähihistoria ja nyt venyvä saikku näyttäisi tarkoittavan sentterimarkkinoille lähtöä jo hyvissä ajoin ennen kuin Ruotsalainen nostaa kytkintä.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Kyllä tässä pieni ongelma tilanne on. Kaikki olisi hyvin, jos Ruotsalainen pelaisi varmasti Ilveksessä tulevan kauden.

Itse ainakin tuppaan miettimään asioita eteenpäin, ja laskemaan eri vaihtoehtoja. -> Are jää Amerikkaan. Roman on ok kakkossentteri. Ikonen ei ole pelikunnossa... No Tillu tietää mitä tekee.
 
Ylös