Ilveksen kokoonpano 2020-2021

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 252
Mielenkiintoa lisää sekin että Saarelallakin on pientä vaivaa ainaskin tällä hetkellä..käsitys on että joutunee Maccellia peluuttaan keskellä..jos tällä hetkellä sentterit ovat Arse, Roman,Vainionpää ja Mieho ja kun kierrätyksestä on kyse niin ei tule muuta tässä kohtaa mieleen..


Vieläköhän Ossi Pellinen pelaa?
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 718
Pakko uskoa että roman on laatusentteri myös liigaan. Tosin muistetaan että on meille tsekin maalta aikaisemminkin tullut peräpään joukkueen kärkisentteri floppaan.
Huomisen jälkeen ollaan tässäkin jo viisaampia.

Itse en lähtisi heti ensimmäisen harkkapelin jälkeen odottamaan kuuta taivaalta saatika haukkumaan.
 

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
540
Kyllä sen pitkälti näkee heti minkä tasoinen pelimies on. Nemirovskysta aina junior lessardiin.
Tuskin se näin kategorisesti on. Ihan tulee nostalginen muisto, kun Vladimir Kyhos tuli Jokipoikiin 80-luvulla. Ensimmäisen harjoitusottelun jälkeen Karjalaisessa luki, että mahtuu joukkueeseen muttei ole vahvistus. No tämä ei-vahvistus tietenkin voitti pistepörssin.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Vjazmikin piti käydä katsastamassa, oltiinhan me naarattu joskus Lemiuxn tasoisena pidetty kaveri Aamulehden mukaan. Tiputti hanskat ja veti jotain turpaan kuplahallissa Tampere Cupissa.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 751
Olin paikalla fanikatsomossa, eikä ainakaan minua säväyttänyt. Varovaista hiippailua ja yksi laukaus ylivoimalla päin maalivahtia. Sen pelin jälkeen oli sitten ihan eri meininki.
Olin itsekin paikalla ja näki heti että on pelimies/vahvistus. Kaikki näkee tavallaan.
Täytyy sanoa että hyvin muistat, yksi laukaus päin molaria yvllä ja muuten hiippailua?Hatunnosto siitä, kuitenkin liki 20v aikaa.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 718
Olin itsekin paikalla ja näki heti että on pelimies/vahvistus. Kaikki näkee tavallaan.
Täytyy sanoa että hyvin muistat, yksi laukaus päin molaria yvllä ja muuten hiippailua?Hatunnosto siitä, kuitenkin liki 20v aikaa.

Ihmiset muistavat eri asioita eri vuosilta. Minäkin muistan esimerkiksi Mikko Suvannon unelmalämärin b-pisteen kaarelta Kerhoa vastaan täysin ylänurkkaan ja Hakametsä räjähti. Tilanne 4-3 kun Ilves oli kahden erän jälkeen häviöllä 1-3 muuan Teemu Aallon tehdessä kaksi maalia.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 670
Olin itsekin paikalla ja näki heti että on pelimies/vahvistus. Kaikki näkee tavallaan.
Täytyy sanoa että hyvin muistat, yksi laukaus päin molaria yvllä ja muuten hiippailua?Hatunnosto siitä, kuitenkin liki 20v aikaa.

Muistan, kun tein raportin ulkomailla opiskelevalle kaverilleni uudesta pelaajasta, tuon pelin jälkeen. Jouduin kyllä muuttamaan arviotani myöhemmin.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 750
Ilveksellä on siis lähes täysin sama kokoonpano kuin kauden 19-20 lopussa. Poistuneet on vain Leino, Ja. Ikonen, Rautiainen ja Laaksonen ja tilalle tulleet Roman, Vartiainen ja Jo. Ikonen.

Tässä on toki iso mahdollisuus siihen että Ilves vaan jatkaa siitä mihin kauden lopussa jäi ja pelaa hyvän runkosarjan. Kääntöpuolena on sitten että onko vaihtuvuutta tarpeeksi ettei tule sellaista leipääntymistä ja ala kyllästyttää että samoja naamoja katsellaan viikosta toiseen. Riski on toki pieni mutta kun ihmisten kanssa tekemisissä ollaan niin sekin on aina olemassa.

Thomsonilta odotan kypsempää suorittamista ja pelipaikan vakiinnuttamista kolmessa pelaavassa parissa ja lisääntyvää vastuuta ylivoimalla.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Ilveksellä on siis lähes täysin sama kokoonpano kuin kauden 19-20 lopussa. Poistuneet on vain Leino, Ja. Ikonen, Rautiainen ja Laaksonen ja tilalle tulleet Roman, Vartiainen ja Jo. Ikonen.

Tässä on toki iso mahdollisuus siihen että Ilves vaan jatkaa siitä mihin kauden lopussa jäi ja pelaa hyvän runkosarjan. Kääntöpuolena on sitten että onko vaihtuvuutta tarpeeksi ettei tule sellaista leipääntymistä ja ala kyllästyttää että samoja naamoja katsellaan viikosta toiseen. Riski on toki pieni mutta kun ihmisten kanssa tekemisissä ollaan niin sekin on aina olemassa.

Thomsonilta odotan kypsempää suorittamista ja pelipaikan vakiinnuttamista kolmessa pelaavassa parissa ja lisääntyvää vastuuta ylivoimalla.

Tämä siis kauden alussa. Neljällä pelaajalla toistaiseksi oleva laina joten jouluna saattaa olla kokoonpano aivain toinen.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 458
Voi rehellisesti sanottuna Thomsonilla tehdä tiukkaa päästä pelaavaan kokoonpanoon? Jos ja kun kaverit Airola ja Hatakka pelaavat edukseen, niin on Lassilla popparien paikka tai sitten Koovee. Tosin toivottavasti Lassi ottanut nyt kesän aikana aimo harppauksen, niin saadaan todellinen pommi yvlle.
 
Ylös