Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kukin ajattelee tyylillään ja itse uskon että tällä hetkellä meillä on tasoltaan säälipleijarijoukkue.
Mr./Mrs. PositiivinenKukin ajattelee tyylillään ja itse uskon että tällä hetkellä meillä on tasoltaan säälipleijarijoukkue.
Toivoa sopii, että Ilveksellä on taloudellisia resursseja ja joukkuetta pystytään vahvistamaan, sillä helmi-huhtikuun otteluruuhkissa vammoja tullee todennäköisimmin kuin nyt.
Missäs vaiheessa Hpk on valmis luopumaan Konnasta?
Kontiola nimenomaan olisi looginen täsmähankinta tuomaaan ylivoimalle tehoja ja kokemusta nuoreen joukkueeseen. 18 pinnaa, 20 minsaa peliä kohti ja aloitukset 53,1%.Tää olis kyllä hauiksen näyttöliike eikä niinkään looginen
Kontiola nimenomaan olisi looginen täsmähankinta tuomaaan ylivoimalle tehoja ja kokemusta nuoreen joukkueeseen. 18 pinnaa, 20 minsaa peliä kohti ja aloitukset 53,1%.
Ylivoima on aivan kamalaa tällä hetkellä ja Järventien saapuminen ei laita kahta ylivoimaa maagisesti toimimaan.
Itse kyllä hankkisin kontiolan hintaa pakkeja kontiola kumminki on vain yksi pelaaja
Itse odotan tuota ilmoitusta vasta lauantaina. Älä pety jos ei tuu perjantainaKiinnostaa paljon, että mitä perjantaina ilmoitetaan sairaslistalla olevien pelaajien paluuaikatauluksi. Toivottavasti Joona Ikonen palaisi jo nyt kehiin, tollanen Joonan tapainen pelaaja puuttuu laituriosastolta. Vielä enemmän kiinnostaa, että missä vaiheessa Peltola ja Airola palaavat kehiin ja vieläkö sentterikaartiin saadaan odotella toista Ikosta.
Itse odotan tuota ilmoitusta vasta lauantaina. Älä pety jos ei tuu perjantaina