Ilveksen kokoonpano 2020-2021

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 426
Jos ei niitä lasketa kellä optio ensi kaudesta, niin Antonen on ylivoimainen ykkönen mun toivelistalla, kelle jatkosopimus pitää sorvata.

Ja vaikka laskettaisiinkin, niin heti Parikan perässä.

Antonen ja Parikka ovat sellaisia pelaajia, joita ei voida päästää mihinkään toiseen SM-liigaseuraan.

Valitettavasti ainakin Parikan kohdalla seireenilaulut KHL:n suunnalta ovat varma asia. Niitä vastaan on vaikea kamppailla. Haasteena on lisäksi se, että enää kesällä tuon kaliiberin pakkeja ei normaalitilanteessa ole saatavilla. Jatkosopimus pitää sorvata nyt.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Aikaisemmin pohdin, että niinköhän Meskaselle ja Antoselle molemmille ruutua ensi kauden joukkueesta löytyy.

Turku voisi olla hyvä vaihtoehto Antoselle, ainakin rahallisesti.

Toivottavasti hänen tilalleen tulee vaikka Huhtalan Tommi.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 426
Lepausta sekä Antosta kosiskeltu Turkuun. En yllättyisi, jos haluaisivat pelata yhdessä. Toisaalla sitä mahdollisuutta välttämättä ole. Joten omaa mutuilua enemmän, kuin faktaa.

Eiköhän ainakin Antosella ole kiinnostusta pelata Ilveksen paidassa uudella areenalla. Lepauksen luulen vetäneen jo johtopäätöksen, että hänelle ei löydy sopivaa roolia Myrrän joukkueessa ja nykyinen pelitapakaan ei ole hänen juttunsa.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 780
Antosen puolen laitureita ensikaudelle on ikonen, järventie, nalli, vartiainen. Lisäksi meskasen optio joka käyttämättä.
Viime ja tämän kauden otteilla voi antosen lappu olla tyyris.
Lisäksi ikosen pitkä soppari kielii ykkösketjun laituripaikasta ja varmasti roby suunniteltu isoon rooliin ensikaudeksi.
Meskanenkaan ei ole järkevä nelosen laituri .
Voisi kuvitella että joko joose tai mese jatkaa, toinen ei.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 426
Antosen puolen laitureita ensikaudelle on ikonen, järventie, nalli, vartiainen. Lisäksi meskasen optio joka käyttämättä.

Itse asiassa Järventie on enemmänkin LW kuten ymmärtääkseni Nallikin. Vartiainenkin on ollut enimmäkseen LW, mutta kaikki nämä pelaavat sujuvasti molempaa laitaa kuten Antonenkin.

Näistä umpi-RW:ksi voisi luokitella ainoastaan Ikosen ja Meskasen.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
Antosen puolen laitureita ensikaudelle on ikonen, järventie, nalli, vartiainen. Lisäksi meskasen optio joka käyttämättä.
Viime ja tämän kauden otteilla voi antosen lappu olla tyyris.
Lisäksi ikosen pitkä soppari kielii ykkösketjun laituripaikasta ja varmasti roby suunniteltu isoon rooliin ensikaudeksi.
Meskanenkaan ei ole järkevä nelosen laituri .
Voisi kuvitella että joko joose tai mese jatkaa, toinen ei.
Noista nejästä mainitsemastasi lähtökohtaisesti vain Ikonen pelaa samaa laitaa. Antonen vaan välillä pistetty vasempaan laitaan
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Jos itse olisin johdossa, valitsisin ehdottomasti Antosen Mesen edelle. Mulla on tunne, että Antonen on ensi kaudella jo pysäyttämätön. Kiekon kanssa paljon varmempi kuin Mese.

Mutta saattaa olla, että Suomi-Mese -akselia ei päästetä karkuun.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Hauska sinänsä,että Antonen ja Meskanen nähdään toistensa vaihtoehdoiksi,kun kyseessä ovat lapsuuden ystävät ja tutkapari jo räkänokkaiästä lähtien."Joose passaa ja Ville tekee" toistui pikkujunnuissa varmaan kymmeniä kertoja ja jos pihapelit lasketaan mukaan niin satoja kertoja.


Kyllä minusta tilaa olisi molemmille Ilveksessä,niin kuin on juuri nytkin,mutta tosiasia on myös se,että Ilveksen materiaali rupeaa olemaan sitä luokkaa,ettei mikään kaadu yksittäisen pelaajan lähtöön.
 
Viimeksi muokattu:

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 426
Itse varautuisin siihen, että Suomi saa NHL-sopimustarjouksen ja tarttuu mahdollisuuteen. Tämäkin riski huomioiden tarvitaan kokoonpanoon syvyyttä. Ei ole poissuljettua, etteikö laituriparina ykkösketjussa voisi olla Antonen-Meskanen.
 
Ylös