Ilveksen kokoonpano 2020-2021

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 691
Koppanen on ainakin toistaiseksi vielä täällä.

Kyllä itsekin veikkaan, että yksi sentteri on tulossa.

Tillu ei kahta sentteriä juu hanki, vaan katsoo ensiksi Ikosen tilanteen rauhassa. Yksi sentteri on kyllä varmaankin kiikarissa, toki ensin katsotaan Ruotsalaisen tilanne.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 009
Mielenkiintoinen kevät tulossa jos myrrä valmistanut saarelan ykkössenan rooliin syksyn 10-11 min pelivastuulla ilman yv aikaa.
Liigan hitaimmain ja pelokkaimman Romanin kakkossenaksi poppareilla, ikosen 2,5v/ 11 liigapeliä+loukkihistorialla kolmossenaksi ja laiturilepi neloseen.
Itse oletan ehdottomasti kahden sentterin hankintaa.
Entäs sitten kun sieltä tulee joku rutinoitunut Tsekkien maajoukkuesentteri ?
Jos ei löydy kelvollista, niin vastuuta Koppaselle.

Pelaajia luulisi kyllä löytyvän, monen maan sarjaa ei pelata tällä kaudella.
Mutta mikä taso ja ennen kaikkea se päivän kunto.. onko pidetty sitä yllä.

Nyt alkaa olemaan ne ajat, kun Tillu mitataan.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 719
Olettaisi että tillu oppi romanin hankinnan kautta että keskitytään liigassa tasonsa jo näyttäneen pelaajan hankintaan.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 981
Tillu ei kahta sentteriä juu hanki, vaan katsoo ensiksi Ikosen tilanteen rauhassa. Yksi sentteri on kyllä varmaankin kiikarissa, toki ensin katsotaan Ruotsalaisen tilanne.
Mitä siinä on katsomista, lähti jo. Aren varaan ei lasketa varmastikaan enää.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 009
Olettaisi että tillu oppi romanin hankinnan kautta että keskitytään liigassa tasonsa jo näyttäneen pelaajan hankintaan.
Miten olisi 0.6 tehopistettä per ottelu tällä kaudella Liigassa tehoillut Koppanen ?
Minusta pitää nyt ensin katsoa, mitä meillä on, eikä haikalla heti jonkun uuden, tai lähteneen perään.
Jos kerran Joona on niin hyvä, että pelätään hänenkin lähtevän NHL:lään, niin kääntäisin katseeni siihen suuntaan.

Suomi - Koppanen - Meskanen
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 719
Jos halutaan menestyä tällä kaudella , meillä on nyt kaksi hyvää sentteriä, saarela ja koppanen. Mieho on omasta mielestäni laituri ja roman turisti.
Kaksi laatusenaa tarvii hankkia jos halutaan menestyä.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 772
Jos halutaan menestyä tällä kaudella , meillä on nyt kaksi hyvää sentteriä, saarela ja koppanen. Mieho on omasta mielestäni laituri ja roman turisti.
Kaksi laatusenaa tarvii hankkia jos halutaan menestyä.

Valtaosan urastaan kuitenkin Mieho pelannut sentterinä ja uran tähän mennessä paras kausi tuli nimenomaan sentterinä pelatessa. Tästä kaudestakin, josta on nyt tulossa uran paras, on pelannut puolet sentterinä ja siirto laitaan tapahtui siinä kohtaa kun sentteriosastolle tuli tunkua Koppasen ja Haytonin hankintojen myötä. Ei ole siis mitään järkeä lähteä hommaamaan toista sentteriä sen vuoksi että Mieho on sinun mielestäsi laituri.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 719
Ei ole siis mitään järkeä lähteä hommaamaan toista sentteriä sen vuoksi että Mieho on sinun mielestäsi laituri.
Minun mielipiteeni takia ei ketään hankita. Olen vain sitä mieltä että mieho-antonen laituripari toimii loistavasti ja että menestymiseen ipa tarvitsee kaksi laatusenaa saarelan ja koppasen lisäksi.
area ei yksi sena korvaa, ja haytonin tasoista korvaajaa ei myöskään omista löydy.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 009
Minun mielipiteeni takia ei ketään hankita. Olen vain sitä mieltä että mieho-antonen laituripari toimii loistavasti ja että menestymiseen ipa tarvitsee kaksi laatusenaa saarelan ja koppasen lisäksi.
area ei yksi sena korvaa, ja haytonin tasoista korvaajaa ei myöskään omista löydy.
Voisiko Aren tilalla peluuttaa kahta pelaajaa ? Sanoo tuomareille ja vastustajalle, ettei Area pysty yhdellä korvaamaan...
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 772
Minun mielipiteeni takia ei ketään hankita. Olen vain sitä mieltä että mieho-antonen laituripari toimii loistavasti ja että menestymiseen ipa tarvitsee kaksi laatusenaa saarelan ja koppasen lisäksi.
area ei yksi sena korvaa, ja haytonin tasoista korvaajaa ei myöskään omista löydy.

Sen mitä Hayton täällä esitti pystyy kyllä korvaamaan ihan omistakin löytyvillä kavereilla. Area ei pystytä yksi yhteen korvaamaan se on ihan selvä ollut alusta asti. Aren korvaamiseen täytyy keksiä muut keinot, yksi on esimerkiksi se että täytyy saada jotenkin Meskasesta enemmän irti. Mese pystyy sillä tasolla jonka kaikki varmasti tietävät häneltä löytyvän paikkaamaan Aren mukana menetettyjä YV-tehoja. Kyllä Ilves pystyy menestymään sentteristöllä X-Saarela-Koppanen-Mieho/Ikonen/Roman.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 325
Kyllä itsekin näen Miehon olevan ensisijaisesti laituri, mutta siihen ei taida olla varaa. Koppasen loppukauden sopimus on myös ehdottomasti toiveissa.

Sentterinelikkona on vielä toistaiseksi vallalla olevan oletuksen mukaan ilman mitään ketjujärjestystä Mieho-Koppanen-Saarela-Roman. Jos Ikonen on pelikunnossa, hän vie Miehon paikan. Senkin jälkeen yhdelle sentterille on tilaus, ellei tauolla ole tapahtunut ihmeitä.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 995
Olisin myös sitä mieltä, että nyt vaan Myttyselle loppukausi + ensi kausi. Voisi vielä saada kuitenkin tämän kauden kohtuu edukkaasti.
 

Kaukofani

Luottopelaaja
Viestejä
2 989
Pahaa pelkään, että naapuri on oivaltanut, että maratoonia ei voiteta ensimmäisellä neljänneksellä.
Noo oivallus tai ei mutta ei sielläkään pankkitili tykkää tästä oivalluksesta....riski otettiin lainoilla se kantoi liigan kärkeen...nyt voi suunta olla alaspäin.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 019
Noo oivallus tai ei mutta ei sielläkään pankkitili tykkää tästä oivalluksesta....riski otettiin lainoilla se kantoi liigan kärkeen...nyt voi suunta olla alaspäin.
Näin varmasti onkin. Uskon myös, että kauden tavoite on joukkueilla eri, kuin myös kapasiteetti (pankkitili).
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 019
Pointtina, tuli mieleeni: jos niin kävisi, että Ilves mestaruuden kuluvana kautena voittaisi. Haluaisimmeko sen olevan tällaisena "välivuotena" koronan takia. Saisimme tästä kuulla aina.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 429
Mielenkiintoinen kevät tulossa jos myrrä valmistanut saarelan ykkössenan rooliin syksyn 10-11 min pelivastuulla ilman yv aikaa.
Liigan hitaimmain ja pelokkaimman Romanin kakkossenaksi poppareilla, ikosen 2,5v/ 11 liigapeliä+loukkihistorialla kolmossenaksi ja laiturilepi neloseen.
Itse oletan ehdottomasti kahden sentterin hankintaa.
Mistä sää ne rahat pieraset?
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 429
Siis mun mielestä Mydelle voisi tehdä vaikka kuukauden tryoutin tai ottelukohtaisen sopparin siksi aikaa, kun asiat selviää. Tosin seuraava pelikin vasta 27.12, että ehkä ottelukohtainen soppari voisi olla parempi.
 
Ylös