Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos kuvitellaan että lainapelaaja kuten Koppanen, jonka sopimus päättyy tähän kauteen, jatkaa koko loppukauden Ilveksessä, niin vieläkö Bruins on halukas maksamaan koko kauden liksan?
Toivottavasti jatkaa koko loppukauden täällä.
Muuten olen Reinon kanssa täysin samoilla linjoilla, mutta uskoisin, että Ruotsalaiselle Ilves hankkii korvaajan kaikesta huolimatta. Tammikuusta kauden loppuun saakka ulottuva sopimus ei millään ole kovinkaan iso kustannuserä tässä taloustilanteessa. Siellä on kuitenkin liuta työttömiä jääkiekkoilijoita, joista halukkaita suureen rooliin kärkiseurassa kyllä riittää, vaikka palkkaus ei olisikaan mieletön.
Itse en tiedä kuluista mitä CHL:stä oltaisiin saatu mutta kustannuksia ainakin matkustamisesta olisi tullut. Tottakai jos oltaisiin se voitettu, niin sitten ehkä?Eiköhän tässä asiassa Tillu ole tutka päällä. Kysymysmerkkejä on paljon ja myös vapaita pelimiehiä on tarjolla nopeasti korvaajiksi. Talousmielessä on kuitenkin tulossa melko varmasti persnettoa ja CHL jäi pelaamatta, joten reserviä ei ole varaa pitää liikaa.
Muuten olen Reinon kanssa täysin samoilla linjoilla, mutta uskoisin, että Ruotsalaiselle Ilves hankkii korvaajan kaikesta huolimatta. Tammikuusta kauden loppuun saakka ulottuva sopimus ei millään ole kovinkaan iso kustannuserä tässä taloustilanteessa. Siellä on kuitenkin liuta työttömiä jääkiekkoilijoita, joista halukkaita suureen rooliin kärkiseurassa kyllä riittää, vaikka palkkaus ei olisikaan mieletön.
Ylivoimassa Aren rooli on ollut merkittävä. Siinä ehkä isoin aukko sitten jatkossa, jos ja kun Are tosta lähtee.
Älkäähän nyt vielä rakentako Koppasesta sateentekijää. Katsotaan nyt rauhassa miltä tekeminen näyttää.
Ja toivottavasti ottaa jo nyt sitä roolia Arelta. Ei Are voi joka pelissä pelata 22-24 minuuttia. Tai voi, mutta kyllä se hiukan näkyy 5vs5 pelaamisessa.