Ilveksen kokoonpano 2019-2020

Status
Viestiketju on suljettu.

Simultaanieläin

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
Vai että oikein uskonpuhdistus? Tässähän tulee melkein houkutus käyttää kulunutta "kannattaisiko hankkia elämä"- kuittia.
Mutta ymmärtääkseni joku muu kuin Kunto on pyrkinyt puhdistamaan perinteisten lätkäjätkien uskoa modernimmaksi.
 

Paatelainen

Guest
Mutta ymmärtääkseni joku muu kuin Kunto on pyrkinyt puhdistamaan perinteisten lätkäjätkien uskoa modernimmaksi.

Tässä olet oikeassa. Muutosagenttimme on tuonut palstalle niitä murusia, mitä hänelle on ripoteltu jotta keskustelua on saatu ohjailtua haluttuun suuntaan.
 

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Mites yv sommitelmat ennen aren mahdollista tuloa.

1 yv

Leino-Saarela-Suomi
Rautiainen-Laaksonen

2 yv

Ikonen-Mieho-Lepaus
Thomson-Maalahti

Antonen kinkkinen tapaus pitäisi saada myös yv aikaa, ellei ota Thomsonin paikkaa 2 yv:ssa. Myös Thomsonin hyvää laukausta päästävä käyttää.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 273
1. Ylivoima:

______________Suomi
Leino__Ikonen__Lepaus
________Thomson

Kätisyydet osuu aikas kivasti kohdalleen. 2. YV.lle jää vielä mukavasti palikoita, mutta ylläoleva koostumus pelaa isoimmat minuutit.

Pahoittelut alaviivoista. Tälläin pystyin mielestäni parhaimmin havannoimaan miten miehet kuvioon sijoittuvat.
 

Neitikiekko

Luottopelaaja
Viestejä
1 128
Hyvää ennakointia tulevaa kautta varten.. Se mitä en välttämättä tajua on että Thomsonia sijoitetaan liiga-joukkueen 1. ylivoimaan.. Mielestäni ei ole sellaista näyttö että pitäisi vielä sovitella edes top-6 pakiksi.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Hyvää ennakointia tulevaa kautta varten.. Se mitä en välttämättä tajua on että Thomsonia sijoitetaan liiga-joukkueen 1. ylivoimaan.. Mielestäni ei ole sellaista näyttö että pitäisi vielä sovitella edes top-6 pakiksi.
Näyttöä ei voi antaa ennen kuin saa
mahdollisuuden yrittää antaa niitä näyttöjä. Ite ainakin kokeilisin Thomsonia yv:ssä, koska on profiililtaan sopiva siihen.

Turha tuon profiilin pakkia on seiskapakkinakaan pitää.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 647
Harjoituspeleissä ne saavat näyttöpaikan keihin valmentajat uskovat. Itse en usko Thomsonin pärjäävän vielä miesten peleissä, mutta jos olen väärässä, niin ei sekään haittaa. Peltola, Maalahti, Laaksonen ja Parikka varmaan lähtökohtaisesti edellä yv-vastuuta ajatellen?
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Harjoituspeleissä ne saavat näyttöpaikan keihin valmentajat uskovat. Itse en usko Thomsonin pärjäävän vielä miesten peleissä, mutta jos olen väärässä, niin ei sekään haittaa. Peltola, Maalahti, Laaksonen ja Parikka varmaan lähtökohtaisesti edellä yv-vastuuta ajatellen?
Ite oon aatellu yyveessä pelaavan ainakin Laaksosen, Maalahden ja Thomsonin. Nyt on suht leveä rosteri. Versioita saa ties minkälaisia
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
958
Thomson pärjää pomminvarmasti miesten peleissä. Olisi pärjännyt jo viime kaudella.
Ylivoimaan käyttökelpoinen hyvän pelisilmän ja kovan laukauksen omaavana.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 066
Thomsonilla on noista pakeista eniten tulivoimaa. Maalahti, Laaksonen ja Parikka varmasti liikuttavat kiekkoa hyvin, mutta eivät varsinaisia siniviivapelotteita ole. Eri asia sitten on se, että kuinka paljon nykykiekossa tuollaisia siniviivapelotteita ylipäätään tarvitaan.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Tältä hyökkäys näyttäisi minun silmissäni parhaimmillaan:

Suomi - Ruotsalainen - Rautiainen
Haapanen/Maccelli - Leino - Jo.Ikonen
Lepaus - Saarela - Antonen
Vainionpää - Mieho - Ja.Ikonen
+ Päkkilä, Maccelli, Ahopelto, Järventie

Päkkilä ja Maccelli voivat hyvinkin yllättää, mutta uskoisin näiden olevan lähtökohtaisesti rotaatiopelaajia kauden alkaessa. Ahopelto ja Järventie saavat hajanaisia stuntteja. Maccelli saattaa olla nopeastikin kärkiketjuissa, jos harjoituskaudella homma "rulaa".

Edelleen pidän hyökkäystä hyvin potentiaalisena. Floppivaara on pieni ja luisteluvoimaa riittää.

Tässä kombinaatiossa kolmosen hyökkääjienkin pitää sitoutua puolustusvelvoitteisiin nähtyä enemmän. Alivoimalle saisi esim. kaksikot Leino-Ikonen, Mieho-Ikonen ja Ruotsalainen-Suomi.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös