Ilveksen kokoonpano 2018-2019

Fiilis

Rivipelaaja
Viestejä
67
Perimätiedon mukaan Kivi on risteilyllä sanonut, että tällä joukkueella ei paras seitsemästä -sarjaa voiteta. Viimeisimmät liikkeet tuskin ovat Kiven ajatuksia muuttaneet. Uskonkin, että vielä on pelaajia tulossa.

Itse taas kuulin eräältä läsnäolijalta kiven puhuneen, että oikean flown päälle saatuaan paras seitsemästä kamppailu voi hyvinkin päättyä voitollisesti, kuten tiukat kärppä-, tappara- ja tepsipelit ovat kauden aikana osoittaneet. Avain on oikea lataus ja hetkessä eläminen, niin mitä vain voi tapahtua. Usein nuoret pelaavat ennakkoluulottomasti juuri ennalta vaikeita vastuksia vastaan ja ennakkoluulottomuudella nuori joukkue elää.

Hassua, mutta tottahan sekin
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 052
Itse taas kuulin eräältä läsnäolijalta kiven puhuneen, että oikean flown päälle saatuaan paras seitsemästä kamppailu voi hyvinkin päättyä voitollisesti, kuten tiukat kärppä-, tappara- ja tepsipelit ovat kauden aikana osoittaneet. Avain on oikea lataus ja hetkessä eläminen, niin mitä vain voi tapahtua. Usein nuoret pelaavat ennakkoluulottomasti juuri ennalta vaikeita vastuksia vastaan ja ennakkoluulottomuudella nuori joukkue elää.

Hassua, mutta tottahan sekin

Otteluohjelma on Ilvekselle otollinen, koska puolivälierissä ei pelata kuin kerran perättäisinä päivinä.Eli Ilves pääsisi tuoreella jalalla koko ajan peliin. Liigassa moni joukkue ei pärjää Ilvekselle liikkeessä.

Toki joukkueen pitää olla terve, ja maalivahtien onnistua 100%:ti. Mielestäni Ilveksellä on saumat jatkoon, tuli sitten vastaan kuka tahansa.

Toki ensin pitää päästä sinne puolivälieriin
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 821
Otteluohjelma on Ilvekselle otollinen, koska puolivälierissä ei pelata kuin kerran perättäisinä päivinä.Eli Ilves pääsisi tuoreella jalalla koko ajan peliin. Liigassa moni joukkue ei pärjää Ilvekselle liikkeessä.

Toki joukkueen pitää olla terve, ja maalivahtien onnistua 100%:ti. Mielestäni Ilveksellä on saumat jatkoon, tuli sitten vastaan kuka tahansa.

Toki ensin pitää päästä sinne puolivälieriin
Se vaan, että nykysenoilla Ruotsalainen joutuu pelaan valtavia minuutteja ja niillä minuuteilla pleijareiden tiiviissä tahdissa loppuu puhti Ruotsalaiseltakin eikä oo jalat enää kovin tuoreet kuhan sarja etenee.

Edelleen se senan hankinta on käytännössä aivan pakollinen, jos meinaa haaveilla jostain puolivälieristä jatkoon menemisillä, saatika ylipäätään ees päästä puolivälieriin mun mielestä.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 327
Itse taas kuulin eräältä läsnäolijalta kiven puhuneen,

Olin läsnäolija, kuulin itse. HeKen lausuma on se, mitä kuultiin...

..eli "tällä joukkueella ei paras seitsemästä -sarjaa voiteta" asiayhteyden ollessa vahvistukset. Ja Kivi puhui siitä, kuinka ohuella mennään, ja että tarttee laajuutta saada ja "tällä joukkueella..."
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 482
Täsmähankinta olisi m.keränen kakkossentteriksi loppukauden +2v sopparilla. moran kausi ohi ja käytetään nyt niitä osalasta ja barkerista säästyneitä euroja.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 497
Keränen. Periaatteessa joo, mutta oli kyllä aika järjetön pettymys hintaansa nähden viime visiitillä. Jotenkin niin laiska kuva jäänyt Kerästä, että melkein passaisin tämän. Hintalappukin lienee luokkaa miljoona edelleen.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 617
Mutta ei hän ole ratkaisu Ilveksen sentteriongelmaan. Keränen + sentteri niin avot.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 821
Keränen. Periaatteessa joo, mutta oli kyllä aika järjetön pettymys hintaansa nähden viime visiitillä. Jotenkin niin laiska kuva jäänyt Kerästä, että melkein passaisin tämän. Hintalappukin lienee luokkaa miljoona edelleen.
Itse en ollut pettynyt. Pisteitä ei isommin tullut, mutta oli melkoinen raataja tapparaa vastaan poffeissa ja pääsi hyvin tapparan ihon alle ja teki tosi arvokasta työtä niissä peleissä, vaikkei tainnu päästä tehoille juuri ollenkaan.
 

Fiilis

Rivipelaaja
Viestejä
67
Olin läsnäolija, kuulin itse

Okei, ehkä sitten on kysytty eri yhteydessä tai eritavalla johdattelemalla kysymystä. Tai sitten on totaalisesti kuultu väärin. Tiedä näistä aina, kun joku on kuullu ja joku toinen luullu ja kolmas on hullu..
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Kivi ei ollut viimeksi tyytyväinen Keräsen tekemisiin, enkä nyt puhu pelkästään vaisuista otteista kaukalossa. Siksi en usko, että Keränen tulisi Ilvekseen Kiven aikana. Toki mieli on voinut muuttuakin.
 
Ylös