Ilveksen kannattajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marko
  • Alkaa Alkaa
Legendaarista.

IMG_0789.jpeg

Eniten tässä risoo tuo logo. Miten voikin laittaa tuollaista paskaa someen? Kyllä nyt jonkin tapainen kunnioitus pitäisi olla kohta 100 vuotiasta seuraa ja sen logoa kohtaan. Eikö tälle nyt tosiaan kukaan voi mitään?

katso liitettä 17774
Eniten tässä risoo tuo logo. Miten voikin laittaa tuollaista paskaa someen? Kyllä nyt jonkin tapainen kunnioitus pitäisi olla kohta 100 vuotiasta seuraa ja sen logoa kohtaan. Eikö tälle nyt tosiaan kukaan voi mitään?
Tai sitten ihan kunnioittaa pelaajaa eikä tehdä mitään AI kuvia.....

Eikös tuohon olisi voinut lisätä vaan sen viime kauden pelaajakuvan tai odottaa tämän kauden pelaajakuvaa? Ihme hommaa tuo AI kikkailu…
katso liitettä 17774
Tosin tuo logo tällä kertaa näyttää siltä ettei sitä edes olla yritetty jäljitellä. Jokatapauksessa on kyllä kauhea ilmestys. :D

Viimeksi muokattu:
katso liitettä 17774
Eiköhän tää tehty jo ihan vittuilakseen.

EDIT: Ei ole täydellinen, mutta meni 30sekuntia tehdä tämä muokkaus puhelimella.
1000031338.jpg

Viimeksi muokattu:
No väkisin kun kuvassa on käytetty ihan Vetelin viime vuoden kuvaa joka on ensimmäinen kun haet Googlesta.
katso liitettä 17776
Eikös tämmöinen muiden ihmisten kuvien käyttäminen/muokkaaminen ilman lupaa ole ihan tekijänoikeusrikos?

Vaikka olisivat kuinka Veikkausliigan tai Ilveksen omia kuvia, ei niitä tavan tallaajat käytä ilman erillistä lupaa. (Tämä hieman ot)

Eikös tämmöinen muiden ihmisten kuvien käyttäminen/muokkaaminen ilman lupaa ole ihan tekijänoikeusrikos?

Vaikka olisivat kuinka Veikkausliigan tai Ilveksen omia kuvia, ei niitä tavan tallaajat käytä ilman erillistä lupaa. (Tämä hieman ot)
En tosiaan tiedä. Hämärtynyt näin internet aikana, että mikä on kenenkäkin omaa ja mikä yleistä.

Mutta tosiaan on jouduttu näkeen ihan vaivaa, että toi Ilveksen logo ollaan saatu pilattua tuohon kuvaan. Tuon Vetelin oikealla logolla olisi voinut vain siirtää tuon toisen kuvan päälle koska se on kaiken lisäksi vielä PNG muodossa.

On kyllä väsynyttä trollausta tai sitten todella pienisieluista toimintaa.

Kiva olla seuran sponsori kun saa logot näkymään seuraan liittyvissä julkaisuissa jne.

Ja toki se, että vedetään seuran logo jatkuvasti väärin, huh huh. Muuten en ota kantaa mihinkään Ilves ikuisesti kun en millään lailla mukana ole.

Hetkeäkään puolustelematta jotain logon "väärinkäyttöä", tai vastaavia, mutta hieman olen samaa mieltä, kuin @Ibrahim Zlatanovic , että jos on ry pohjalta toimiva yhteisö, jäseniä tuhatkunta, ja siltä pohjalta pystyy kuusinumeroisen luvun verran tukemaan Ilvestä, niin vähän ehkä kannattaisi suurimpien mielensäpahoittajien hillitä arvosteluaan. Ehkä jopa miettiä, että mitä itse tuovat tähän yhteisöön.

Hetkeäkään puolustelematta jotain logon "väärinkäyttöä", tai vastaavia, mutta hieman olen samaa mieltä, kuin @Ibrahim Zlatanovic , että jos on ry pohjalta toimiva yhteisö, jäseniä tuhatkunta, ja siltä pohjalta pystyy kuusinumeroisen luvun verran tukemaan Ilvestä, niin vähän ehkä kannattaisi suurimpien mielensäpahoittajien hillitä arvosteluaan. Ehkä jopa miettiä, että mitä itse tuovat tähän yhteisöön.
Ei kai tässä kukaan ole mieltänsä varsinaisesti pahoittanut, mutta minua ainakin jäätävästi kyrpii tuollaisen järjettömän tekoälysonnan suoltaminen internettiin, varsinkin kun se tekee logosta aivan saatanan hirveän näköisen. Itse yhdistykseen en sen enempää ota kantaa :D

Takaisin