ILVEKSEN ja haastajien A(u20)-,B(u18)-,C(u16)- juniorit

Zipper

Rivipelaaja
Viestejä
10
Nuo kaikki edellä olevat kommentit kuvastavat myös B2 tilannetta! Valmennus vaihtuu ja käsittämätöntä peluutusta ja harjoittelua..
 

Kyy001

Guest

Ilves C:n poikien esimerkillisen toiminnan näette täältä!
Niin mitäs kamalaa tuossa nyt oli? Pojat kuvanneet huvikseen vähän videoita, sekö tässä nyt on ongelma? Luuletko ettei muiden joukkueiden junnut tee samanlaisia juttuja? Tervetuloa vuoteen 2020.
 

1234567891011

Tulokas
Viestejä
3
Tuntuu että Pettinen kiukuttelee siellä kun ei jatka tämän kauden jälkeen C:n valmentajana. Ihme kokoonpanoja ja hyvin pelanneita poikia pidetään penkillä tai ei oteta edes mukaan. Ihme puuhastelua ja tuolla tyylillä ei kyllä tarvi haaveilla menestyksestä.
Kuuluuko peltola ja keskinen näihin hyviin pelaajiin ketä ei peluuteta tai oteta edes mukaan kokoonpanoon?
 

1234567891011

Tulokas
Viestejä
3
Siellä on useampia poikia jotka ansaitsisi kunnon näyttöpaikkaa. Nimiä en tiedä. Eniten ihmetyttää se peluutus.
Itse olen kuullut sellaista juttua että tämä kaksikko olisi erinomainen täydennys ykkös tai kakkoskenttään, molemmat eritttäin vikkeiliä ja käsistään taitavia.
 

Kyy001

Guest
Itse olen kuullut sellaista juttua että tämä kaksikko olisi erinomainen täydennys ykkös tai kakkoskenttään, molemmat eritttäin vikkeiliä ja käsistään taitavia.
En tunne nimeltä joten paha mennä sanomaan mutta mitä itse olen muutaman pelin nähnyt ja muilta kuullut niin siellä istuu penkillä kavereita jotka ansaitsisi näyttöpaikkaa ja joitain ei ole välillä edes mukana joukkueessa. Sitten se peluutus, asiat joita olen itse todistanut on jo sellaisia ettei voi käsittää miksi valmentaja niin tekee.
 

Risto46

Tulokas
Viestejä
1
Mitä itse olen kuullut sellaista että Peltola omaa McDavidin nopeuden, Crosbyn kiekonsuojauksen, Oveckinin laukauksen, Chara pituuden, Reevesin voimakkuuden, Datsyukin kädet ja Byfuglienin koon. Joten täydellinen pelaaja ykköskenttään, tilanteessa kuin tilanteessakin. En voi käsittää miksi valmentajat eivät pidä tälläistä nuorta jääkiekon huippulupausta ykköskentässä tai ylipäätään kentällä.
 

Kyy001

Guest
Melkoista myötähäpeää aiheuttaa tämä ketju kun joko pelaajat käyvät täällä huutelemassa tai heidän isänsä "väärästä" peluutuksesta.
Ensinnäkin en ole pelaaja enkä vanhempi. Toiseksi, jos aiheuttaa myötähäpeää niin pieni vihje, älä lue. Helppoa eikös?
 

1234567891011

Tulokas
Viestejä
3
Mitä itse olen kuullut sellaista että Peltola omaa McDavidin nopeuden, Crosbyn kiekonsuojauksen, Oveckinin laukauksen, Chara pituuden, Reevesin voimakkuuden, Datsyukin kädet ja Byfuglienin koon. Joten täydellinen pelaaja ykköskenttään, tilanteessa kuin tilanteessakin. En voi käsittää miksi valmentajat eivät pidä tälläistä nuorta jääkiekon huippulupausta ykköskentässä tai ylipäätään kentällä.
Samaa mieltä!
mielestäni ensi viikollopun otteluun kannattaisi pistää kokeiluun uusi ykkösvitja: keskinen-poskiparta-peltola
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Eikös nuorempi c ala 13v? Lonkalta heitin, voi olla että ei. Nää on silti ihan poikasia, eikä mun mielestä tarvi nimillä kommentoida, edes niistä 16v poikasista.

Peli/pelaajat kehittyvät aina vain aiemmin ja kaukalossa näyttävät ikäänsä vanhemmilta, mutta lyttäämisillä ja arvosteluilla voi saada harmia aikaan.
Kehut on eri juttu.
 

revolvair

Rivipelaaja
Viestejä
60
Nuo kaikki edellä olevat kommentit kuvastavat myös B2 tilannetta! Valmennus vaihtuu ja käsittämätöntä peluutusta ja harjoittelua..

Mitä tarkoitat tällä? Joukkue kuitenkin pelasi itsensä lopulliseen SM-sarjaan, toisin kuin esim. naapuri. Ja nyt tappelee playoff-paikasta....
 

88Hoki

Rivipelaaja
Viestejä
18
Putken alkupäähän siirtyy Kangasniemi ja toivotaan, että kääntää onnettoman kurssin. Hirvonen ei saa kuin tyhjiä kortteja tulevasta C joukkueesta. Koko kauden ihmetellyt miksi C2 poikia ei nosteta enempää C mukaan ?? Urheilijan elämä ei ole ollut C joukkueen keskiössä vaikka näin paperilla lukee.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 202
Ilveksen A varmisti alemman loppusarjan voiton ja sitä kautta playoff-paikan.

Vähän kasvojen pesua häpeällisen viime kauden,jolloin siis sijoituttiin naurettavasti putoajan paikalle,ja surkean tämänkautisen alkusarjan,jossa ei oltu lähelläkään 10 joukkueen ylempää loppusarjaa,jälkeen.

Tappara voi sijoittua seiskaksi,niin se vielä lomille niin ihan mukiinmenevä kausi vaikka realistisia mahdollisuuksia ei runkosarjan kärkeä olekaan haastaa.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 202
Komento takaisin. Kierroksia onkin vielä 5 jäljellä eikä 1 niin kuin luulin.

5 pisteen johto Ilveksellä on,mutta mahdollista se on vielä ryssiä.
 

levokivi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
757
Vähän kasvojen pesua häpeällisen viime kauden,jolloin siis sijoituttiin naurettavasti putoajan paikalle,ja surkean tämänkautisen alkusarjan,jossa ei oltu lähelläkään 10 joukkueen ylempää loppusarjaa,jälkeen.

Tappara voi sijoittua seiskaksi,niin se vielä lomille niin ihan mukiinmenevä kausi vaikka realistisia mahdollisuuksia ei runkosarjan kärkeä olekaan haastaa.
Ilveksellä on 12 A-ikäistä liigasopimuksella olevaa pelaajaa, joita olisi mahdollista peluuttaa A-nuorissa. Esim. Tapparalla on vain kaksi "reservissä" (Moilanen ja Utunen), kun mm. Tanus ja Simontaival pelaavat A:ssa.
Lisäksi useat joukkueet käyttävät jopa -98 syntyneitä yli-ikäisiä, joita voi olla kokoonpanossa neljä kerrallaan.
Puolustelematta sen enempää nuorten menestystä/menestymättömyyttä, niin on hyvä pitää mielessä, että erityisesti A-nuorissa seuroilla on hyvin erilaisia tapoja siinä miten tai ketä A:ssa peluutetaan.
 

levokivi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
757
Emil Järventie Pohjola -leirillä All Stars -kentälliseen. Pistepörssissä 2. sija 6.7+4=11. U16 -maajoukkueen ensimmäiselle testileirille myös Juho Nyppeli. Leirillä oli mukana Ilveksestä lisäksi hyökkääjä Benjamin Rautiainen sekä puolistaja Topi Tikkanen. Nämä siis -05 -syntyneitä tulevaisuuden pelimiehiä.
 
Ylös