Ilveksen fanit

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 839
Vs: Ilveksen fanit

Piti tuohon lauantain matsiin (TBKn kotipeli) ostaa lippu, mutta nehän ovat jo loppuunmyytyjä. Ilmeisesti lipunmyynti on alkanut jo 15.3, että onko tuossa tota vierasjoukkuekiintiöö edes ollut?
 

sämpylä

Luottopelaaja
Viestejä
5 157
Vs: Ilveksen fanit

Gmoo sanoi:
Piti tuohon lauantain matsiin (TBKn kotipeli) ostaa lippu, mutta nehän ovat jo loppuunmyytyjä. Ilmeisesti lipunmyynti on alkanut jo 15.3, että onko tuossa tota vierasjoukkuekiintiöö edes ollut?

Se on varattu Mouhijärven etä Tapparalle, paikkoja voi vapautua jos pääsee kevään peltotöihin.
 

Johnny

Rivipelaaja
Viestejä
42
Vs: Ilveksen fanit

Iines sanoi:
mutta mietin että olisiko mahdollista ensi kaudella, että fanimatkalle voisi lähteä niin, että maksaisi fanibussiin matkan hinnan ja ostaisi lipun itse

En ole Osasto41:n jäsenkään, mutta en näe mitään syytä, miksi tämä ei onnistuisi.

Ehdota asiaa vaikka kirjoittamalla yksityisviesti Facebookissa Osasto41:lle, niin iso pyörä alkanee pyöriä.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 467
Vs: Ilveksen fanit

Tiistaina puolella hallista raikaa varmaa taas läpsyttimet, kun on kerran Tapparan kotiavaus. Mutta torstaina mouhikset saavatkin ihmetellä, kun ei niitä enää olekkaan. Hienointahan olisi Ilveksen voitto torstaina ja halli nousee ylös taputtamaan paria minuuttia ennen. Tämä siis silloin jos on parin maalin johto ja peli hallussa. Aina voi toivoa!
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: Ilveksen fanit

Missä Ilves-fanit nykyään katselevat vierasotteluita? Huomenna olisi jo tarkoitus tulla Tampereelle, ja jossain kuppilassa olisi mukava katsella ottelua. Share Ilveksellä näytti olleen jotain vieraspeli-iltoja aikoinaan Players Housessa sekä Sticky Wingersissä, Facebookissa joskus 2h+k mainosteli Ilveksen peli-iltoina. Kaveri taasen ehdotti Bar Passionia huomiseksi.

Onko näillä jotain eroja, tai missä ihmiset tykkäävät itse katsella pelejä? Kunhan nyt ei hirveän sinioranssiin paikkaan eksyisi ;D
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 369
Vs: Ilveksen fanit

Masce sanoi:
Share Ilveksellä näytti olleen jotain vieraspeli-iltoja aikoinaan Players Housessa

Players on Sharen virallinen vieraspelipaati. Sharen jäsenkortilla hanasta halvemmalla.
 

Taffana

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
217
Vs: Ilveksen fanit

Masce sanoi:
Missä Ilves-fanit nykyään katselevat vierasotteluita? Huomenna olisi jo tarkoitus tulla Tampereelle, ja jossain kuppilassa olisi mukava katsella ottelua. Share Ilveksellä näytti olleen jotain vieraspeli-iltoja aikoinaan Players Housessa sekä Sticky Wingersissä, Facebookissa joskus 2h+k mainosteli Ilveksen peli-iltoina. Kaveri taasen ehdotti Bar Passionia huomiseksi.

Onko näillä jotain eroja, tai missä ihmiset tykkäävät itse katsella pelejä? Kunhan nyt ei hirveän sinioranssiin paikkaan eksyisi ;D

Itse jos pubiin menen peliä katsomaan niin Aikalisä Jankassa toimii. Hyvät lätyt ja makoisaa Heinekeniä hanasta :)
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
467
Vs: Ilveksen fanit

Jos hyvät oluet kiinnostaa, niin Konttorissa ja Kaksissa Kasvoissa pitäis kans näkyä. Jälkimmäisestä saa myös jotain ruuantynkääkin.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Vs: Ilveksen fanit

Kaikki äänestämään kummalla oli paremmat fanit avausottelussa.

http://www.aamulehti.fi/urheilu/ilveksen-ja-tapparan-fanikatsomot-kiehuvat-nyt-hakametsassa-kummassa-on-parempi-meininki-aanesta-24358738/
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 527
Vs: Ilveksen fanit

Battery sanoi:
Kaikki äänestämään kummalla oli paremmat fanit avausottelussa.

http://www.aamulehti.fi/urheilu/ilveksen-ja-tapparan-fanikatsomot-kiehuvat-nyt-hakametsassa-kummassa-on-parempi-meininki-aanesta-24358738/

Tuloksista näkee jo että aika turha äänestys. Lutuuri vs. läpsyttimet, 80-20.
 

-ELVIS-

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
359
Vs: Ilveksen fanit

80-luvun alusta Ilvestä kannattaneena täytyy olla helvetin ylpeä nykyisestä kannattajaporukasta, etenkin osasto 41:n toiminta hivelee silmiä ja korvia.

Paikan päälle olen päässyt vain muutamaan otteeseen, mutta radion välityksellä on ollut havaittavissa tuo fanien uskollisuus. Kiitos teille. Olette hienoa porukkaa.

Tapparan fanit eivät tällaiseen pysty...onhan se jo nähty.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 918
Vs: Ilveksen fanit

Täytyy nostaa iso käsi Osaston eiliselle tifolle. Yksinkertaista, kaunista ja sopivasti kuittailevaa.
https://twitter.com/Tompsoni97/status/844959992021176322
 

Jallu

Guest
Vs: Ilveksen fanit

Oli hienoin tifo mitä olen nähnyt. Joskus se idea kaunistaa pelkistetyn toteutuksen.
Huikeaa työtä.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 933
Vs: Ilveksen fanit

Hattua täytyy nostaa osasto 41:n suuntaan. Upeeta kannustusta ihan loppuun asti eilenkin vaikka 0-4 pataan surkealla esityksellä. Iso peukku täältä!
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 337
Vs: Ilveksen fanit

Juha Hiitelä‏ @jhiitela 32 min32 minuuttia sitten

Tapparan pelaajat tulivat kopista kiittämään faneja. Siellä olikin vain Ilveksen fanit. #liiga

Videoita pelin jälkeen: https://twitter.com/jhiitela
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 424
Vs: Ilveksen fanit

Haha! Vähäks hiton noloo ;D
 

-ELVIS-

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
359
Vs: Ilveksen fanit

VAU...Hienoa porukkaa!! Oon tosi ylpeä tosta sakista. Ens kaudella vielä isommalla mökällä
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 933
Vs: Ilveksen fanit

Kuulin kans ku olin jo kotona ainakin 20minaa pelin päättymisen jälkeen et Ilveksen fanit kannustaa viäkin. ISO HATTU heille. Itelläkin oli tarkoitus jäädä taputtaan seisaalteen omillle pelin päätyttyä mutta en vaan pystynyt, en mitenkään niin sitten mitenkään. En vaan kestänyt jäädä katselemaan tapparariemua ja tapparahuutoja. Vitutus oli aivan liian suuri siihen.
 
Ylös