Ilveksen fanit

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 668
Vs: Ilveksen fanit

http://www.ilvesshop.com/Fanipaita_vihrea_vanha Eipä nuo järkyttävän kalliita ole uutenakaan :) Samalla tuet Ilvestä!
 

Vilperix

Tulokas
Viestejä
9
Vs: Ilveksen fanit

Ilves sanoi:
http://www.ilvesshop.com/Fanipaita_vihrea_vanha Eipä nuo järkyttävän kalliita ole uutenakaan :) Samalla tuet Ilvestä!

Onhan se näinkin! Mutta tuo 100€ on kuiteski sen verran suuri summa tuoreelle perheenisukille, että jää tuolla hinnalla hankkimatta :)

Mutta josko joltain löytyisi vähän kevyemmällä kustannuksella paita ja päästäisiin yhtä iloiseen lopputulokseen :)

Oon tukenu Ilvestä jo 15v kausikortin merkeissä, joten hengessä mukana kyllä :)
 

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
324
Vs: Ilveksen fanit

Vilperix sanoi:
Morjens!

Fanipaitaa vailla olisin. Jos joltain löytyisi joutilaana esim kakkospaita tai vastaavaa niin vois laitella viestii vv.keinanen@gmail.com

Kiitsa :)

Laitoin viestiä sähköpostiisi :)
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Vs: Ilveksen fanit

Hyvä me!

Olisi kuitenkin kohteliasta että kirjoittaisimme asiat siten miten kehtaisimme ne asian kohteelle kasvotusten sanoa. Varmasti olen itsekin syyllistynyt tarpeettoman kovaan huuteluun, mutta josko yritettäs parantaa. Joka jätkä joukkueessa kuitenkin tekee kaikkensa voittojen eteen, valmentajat yrittävät parhaansa mukaan sytyttää joukkueen taisteluun, mutta aina se paraskaan ei riitä.

Arvostelua ja kritiikkiä pitää esittää, mutta tapa miten se esitetään olisi mielestäni syytä pitää tasolla jonka koska tahansa kehtaa sanoa myös suoraan.


J
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 046
Vs: Ilveksen fanit

turhake sanoi:
K-18 Fanimatka 8.3 Ilves-Blues kotiotteluun. Kuulostaa erittäin hyvältä:

http://ilves.com/?p=19460

Ilves Tampere Facebook -ryhmässä Heliini ilmoitti, että lähtijöitä on jo 112!! :eek:
 

-ELVIS-

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
358
Vs: Ilveksen fanit

Huomenna olis tarkoitus mennä Nordikseen katsomaan Ipan peliä. Onko Ipan fanit sijoittuneet yleensä mihin katsomoon ko. hallissa?
 

#17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
360
Vs: Ilveksen fanit

-ELVIS- sanoi:
Huomenna olis tarkoitus mennä Nordikseen katsomaan Ipan peliä. Onko Ipan fanit sijoittuneet yleensä mihin katsomoon ko. hallissa?
Itse kanssa tulossa, toivottavasti paljon muitakin. Eikös tuolla yleensä olla E1 katsomossa oltu... Korjatkaa, jos olen väärässä.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
Vs: Ilveksen fanit

#17 sanoi:
-ELVIS- sanoi:
Huomenna olis tarkoitus mennä Nordikseen katsomaan Ipan peliä. Onko Ipan fanit sijoittuneet yleensä mihin katsomoon ko. hallissa?
Itse kanssa tulossa, toivottavasti paljon muitakin. Eikös tuolla yleensä olla E1 katsomossa oltu... Korjatkaa, jos olen väärässä.
Itse ainakin ennen olen E1:ssä ollut ja aijon olla huomennakin.
 

WsQ

Luottopelaaja
Viestejä
1 255
Vs: Ilveksen fanit

Jos on joukkueella ollut tauon jälkeen vaikeaa, niin faneillahan on palstan perusteella jo täysi Ilves-paniikki päällä. Huikeeta!
 

jorkkila

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
707
Vs: Ilveksen fanit

WsQ sanoi:
Jos on joukkueella ollut tauon jälkeen vaikeaa, niin faneillahan on palstan perusteella jo täysi Ilves-paniikki päällä. Huikeeta!

Nimenomaan, ei meinaa jaksa täälläkään kohta käydä kun keskustelut on mennyt niin p**kaksi ja täysin p**seilyksi. No alkaa palsta toiminta ottamaan vaikutteita toimiston jampoista.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Ilveksen fanit

"Koutsi (Tuomas Tuokkola) päästeli pukukoppikäytävälle asti kuulunutta palopuhetta sen verran väkevillä ilmaisuilla höystettynä, ettei niitä tohdi internetiin kirjoittaa."

Paniikkia pukkaa myös pukukopin tietämillä.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 817
Vs: Ilveksen fanit

HeGe41 sanoi:
"Koutsi (Tuomas Tuokkola) päästeli pukukoppikäytävälle asti kuulunutta palopuhetta sen verran väkevillä ilmaisuilla höystettynä, ettei niitä tohdi internetiin kirjoittaa."

Paniikkia pukkaa myös pukukopin tietämillä.

Paniikkia pukkaa vähän joka suunnassa, kun Jatkoajan palstalla Ilves-fani Optimisti kirjoittaa "Taistelu kotiedusta ja suorasta pudotuspelipaikasta 2013-2014"-ketjussa näin:

[quote author="Optimisti"]Ilves sitten sanoutui eilen irti kuudennen sijan tavoittelusta. Todella ponnettoman näköistä peliä HIFK:a vastaan, jonka ei tarvinnut kolmen pisteensä eteen esittää ihmeellisyyksiä. Loput kolme peliä Ilves voikin sitten keskittyä vierasedun saavuttamiseen sääleissä. Se tuleekin olemaan mielenkiintoinen tehtävä, sillä Ilves tarvitsee kolme pistettä enemmän kuin kuntopuntarin ykkönen HPK varmistaakseen paikkansa sääleihin.[/quote]

Ymmärrän toki, että Ilveksen nykytilanteessa demoneja näkyy siellä ja täällä, tai voihan kyseessä olla epähuomiossa kirjoitettu tai huonosti muotoiltu teksti, mutta tuo viimenen virke kuuluisi muotoon:

"Se tuleekin olemaan mielenkiintoinen tehtävä, sillä Ilves tarvitsee kolme pistettä enemmän kuin kuntopuntarin ykkönen HPK varmistaakseen paikkansa sääleihin".


Boldaus meikäläisen.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
Vs: Ilveksen fanit

Ei niinkään ( Tuokkolan palopuhe ).. kun muutoin rauhallinen mies suuttuu, niin kaikki kuuntelee. Ja nyt oli aika suuttua saadakseen joukkueen heräämään.. Ilveksellä on n.10 pistettä liian vähän, jotta voisi jo miettiä play offseja... Tämän joukkueen on oltava hetkessä kiinni.

Tuokkola tekee työtään !

Meidän on voitettava Blues. Ei mikään erikoinen tilanne.. play offseissakin pitää voittaa pelejä, jotta kausi jatkuu.
Tappara hoitaa Kerhon kesälomille, mutta Ilveksen oman aseman takia se Blues tulisi hoidella.. eikä olisi pahitteeksi esim. pelata hyvin Kärppiä vastaan ja ottaa pisteitä Lukolta. Olisi helpompaa startata play offsit...
 

Optimisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
831
Vs: Ilveksen fanit

^ profeetta: ei siellä niin lue, katsopa uudelleen ;) No joo, vaihdoin tuota sanamuotoa niin monta kertaa, että sekaisinhan siinä meni itsekin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
Vs: Ilveksen fanit

No..enivei..rauha veljet. Kaikki on omissa käsissä, eikä tässä paniikkia kannata rakentaa..mietitäänpäs asia niin, että Ilveksellä on jokaisessa pelissä panosta. Ei siis löysää odottelua ja play offseissa ollaan varmasti valmiina pelaamaan.
Pakkovoitto tilannetta ei ole vieläkään, eikä sekään ole mikään paniikin aihe. Kun play offsit aikanaan alkaa, niin silloin on pakkovoittoja otettava, jos jatkoon haluaa. Sekin on kuitenkin vain upea mahdollisuus ja hienot pelit tulossa..vähän toista mitä jatkuvat karsinnat Mestisjoukkueita vastaan.
Yksi voitto ja kaikki on jo selvää ja hei..kolmella pisteellä nousisi jo kokonaismäärä 87:ään pisteeseen. 90 pistettä olisi jo melkoisen komea määrä..kuinka moni uskoi siihen kauden alkaessa ?
Tämän joukkueenhan piti olla selkeä jumbo...
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Vs: Ilveksen fanit

Pieni kehitysehdotus: vähemmän lauluja ja enemmän perinteisiä huutoja. Joku tuollainen huuto tyyliin Jokereiden "Minä, me, Jokerit!" kajahtaa aina hienosti, joten jos jonkun huudon saisi. Myös Bluesin faneilla oli joku vastaava (josta en saanut tosin selvää) ja kajahti hienosti. Toki tuolla on yksi sellainen jo, eli capo huutaa "Kuka voittaa?" ja muut "Ilves!". Tuo "Ilves" kahjahtaa aina hienosti kun taas lauluista ei saa oikein irti mitään.
 

crowli

Guest
Vs: Ilveksen fanit

Tätä samaa olen jo hetken yrittäny hakea. Mutta ei se ny näytä onnistuvan.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 500
Vs: Ilveksen fanit

Hyvä mekkala oli kyllä hallissa 2-3 kavennuksen jälkeen. Varsinkin siinä myöhemmin tullut "Maalia Ilves!" sai oikeastaan koko D-päädyn mukaan. Siinä vaiheessa oli kyllä huikea meno! Tuosta kun katsoi TV:stäkin jälkikäteen, niin sitäkin kautta raikui komeasti, jonka selostuskin huomioi. Harmi, että sitä ei palkittu tasoitusosumalla.

Nuo lyhyet ja ytimekkäät huudot kyllä toimivat hyvin.
 

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
324
Vs: Ilveksen fanit

Olin pitkästä aikaa katsomassa peliä E3-katsomossa, jossa lähelläni ottelua seurasi vahvasti pelin mukana elänyt kaljupäinen kannattaja. Osaako kukaan sanoa onko kyseinen herra nykyisin tämän katsomon osan vakiohahmoja vai olikohan kyseessä satunnaiskävijä? Kaveri omaa selkeästi potenttiaalia nousta vielä pieneksi legendaksi, mikäli meno on aina yhtä vauhdikasta pelistä toiseen :D
 
Ylös